24-07-2014, 13:46
Burkina Fasost õhkutõusnud Air Algerie lennukiga kadus kontakt. Pardal 110 reisijat ja 6 meeskonnaliiget. Lennuk pidi halva nähtavuse tõttu kurssi muutma ning pärast seda ühendus lennukiga kadus.
Kadunud lennukite müsteerium ja kahtlased lennuõnnetused
|
24-07-2014, 13:46
Burkina Fasost õhkutõusnud Air Algerie lennukiga kadus kontakt. Pardal 110 reisijat ja 6 meeskonnaliiget. Lennuk pidi halva nähtavuse tõttu kurssi muutma ning pärast seda ühendus lennukiga kadus.
24-07-2014, 16:41
See Alžeeria reisilennuk kukkus alla Nigeris.
Lendu teenindas Hispaania lennufirma Swiftair lennuk. Swiftair teatas, et tegemist oli MD83-tüüpi lennukiga. Lennuk tõusis Ouagadougoust õhku kell 1.17 kohaliku aja järgi ja pidi Alžiiris maanduma kell 5.10 kohaliku aja järgi, kuid kohale ei jõudnud. ÜRO väed Malis teatasid varem, et nende arusaamise järgi kukkus lennuk alla Gao ja Tessaliti vahel, vahendab BBC News. Air Algérie anonüümne allikas ütles AFP-le, et lennuk ei olnud kaugel Alžeeria piirist, kui meeskonnal paluti halva nähtavuse tõttu ning teise, Alžiirist Bamakosse suundunud lennukiga kokkupõrke vältimiseks ring teha. Pärast seda kursimuutust kadus lennukiga side. http://www.delfi.ee/news/paevauudised/va...d=69416691 Lennukis oli umbes 120 inimest, nende seas kümneid Prantsuse kodanikke. Kõik lennuki meeskonnaliikmed olid hispaanlased.
24-07-2014, 23:00
Uute andmete järgi kukkus lennuk alla Malis, pardal 116 inimest.
Üldiselt mina juhtumit müsteeriumiks just ei loeks, pigem islamistide töö, kõiksugu rätipäid on sealkandis väga palju, ja heameelega kõmmutavad ka kõike, mis liigub. Muidugi, veider, et kord öeldakse, et lennuk kukkus alla Nigeris, kord, et Malis, ja et üldse on palju lennuõnnetusi praegu (ka Taiwanis juhtus mõne päeva eest maanduva lennukiga õnnetus, 58 inimest pardal, 47 hukkus, ülejäänud said raskelt viga), aga sedakorda kahtlustaks ma pigem eriti innukate Allahi järgijate tööd kui vandenõud.
25-07-2014, 12:50
Nüüdseks on siis selgunud, et lennuk kukkus alla väga raskete ilmaolude tõttu (torm) ning ühtegi ellujäänut polnud. Loeme selle lennu teema lõppenuks.
25-07-2014, 18:14
(Seda postitust muudeti viimati: 25-07-2014, 18:14 ja muutjaks oli euroruubel.)
No vaatame, kas nad kavatsevad edaspidigi ca 2 reisilennukit nädalas alla lasta, et kõige magusamat negatiivset energiat - surmahirmu - kätte saada. Kui nii, siis paistab, et nälg on käes kui selliseid trikke kasutatakse. Hoolimata sellest, et maailmas sõjad ja konfliktid mudku toodavad....
28-07-2014, 07:51
euroruubel, see Air Algerie lennuk kukkus alla väga raskete ilmaolude tõttu ning polnud kellegi poolt "alla lastud". Loomulikult võime spekuleerida, et kokkupõrke vältimiseks lennukoridori vahetamine oli etteplaneeritud ning et "rasked ilmaolud" olid tegelikult USA/Putini salakaval vihurrelv või ka seda, et keegi püramiidi tipus teeb rõlgeid inimohverdusi oma energiahimu rahuldamiseks.
Sellegipoolest jääb kehtima fakt - ühe lennuki allakukkumine pole teisega kuidagi seotud. Eriti oluline on sellistel puhkudel silmas pidada tõenäosusteooriat - kui meil on kuuetahuline täring, siis olenemata eelmisest viskest on "6" veeretamise tõenäosus täpselt sama suur. Elik, kui ma veeretan kümme korda järjest "6", siis pole 11ndal viskel "6" saavutamine ei raskem ega kergem kui esimest korda visates. Meie lihtsalt kipume asju süstematiseerima ja igal pool kausaalsust nägema. Ma olen nõus, et neid kadunud lennukeid on viimasel ajal natuke palju saanud. Ent senikaua, kuni seosed pole tugevamad sellest, et "mõlemad olid lennukid, noh", ei maksaks põhjapanevaid järeldusi teha.
17-08-2014, 13:27
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/va...d=69556033
Lennuk ja reisijad on kadunud, aga pangakaardid töötavad? Või on nii, et külmutatud kontodelt tõesti pangas varastavad ise?
17-08-2014, 13:41
Uurisin varahommikul sama teemat ning arreteeritud on pangatöötajad, kes kolmelt kontolt ühele kontole raha kandsid (millelt siis 35 kUSD välja võeti). Veel pole selge, kes sularaha välja võttis.
Kadunuks kuulutatud inimeste pangakontosid keegi automaatselt ei külmuta. Vastavalt valdava enamuse riikide kadunud isikutega tegelemise protokollidele jäetakse pangakontod tahtlikult lahti ning neid monitooritakse, lootuses, et need annavad infot kadunud inimese võimaliku asukoha või röövija kohta. MH370 olukorras oleks loogiline protseduur pangakontod külmutada, ent mitte juhul, kui need on ühiskontod (nt jagatud abikaasade vahel). MH370 reisijaid pole ka hukkunuteks tunnistatud (ka mitte "death by absentia" alusel), seega ei kehti ka need protseduurid. Kontolt kontole rahakandmine pole mingi eriline trikk, samuti kellegi pangakaardi kasutamine (või pangatöötaja poolt uue pangakaardi väljastamine), tegemist on lihtsalt kuriteoga. St mitte sooritus pole raske, vaid tagajärjed. Minu jaoks on hoopis olulisemad järgmised aspektid: Miks pangatöötaja koos abikaasaga riskib töökaotuse ja kriminaalkaristusega (kriminaalkaristus Malaisias on tiba teist laadi, kui siinmail) pangakuriteos, mille lõppsummaks on pelk 35k? Nemad polnud ka otsesed tulusaajad. Miks toimetatakse nii labaselt, kandes kolmelt kontolt raha ühele kontole ja võetakse see turvakaamerate all sularahaautomaadist välja? HSBC pole mingi lihtne pank ja nende mainele ei mõju selline asi kahtlemata hästi, ometi tõid nemad teema päevavalgusesse Miks kasutati just MH370 reisijate kontosid? Eriti, kui rahasumma oli nii väike. Maailmas (ja Malaisias) on väga palju kadunud inimesi ning kui soov oleks saada raha, siis saaks seda rohkem, kiiremini ja efektiivsemalt suurt tähelepanu tõmbamata muude klientide kontodelt. Näiteks liikus hotellinduses mõni aeg tagasi, kui turvanõuded veel polnud nii suured, (selles vallas mahajäänud riikides nagu nt USA toimub see ikka veel) selline must äri - kui sheigid või muud ülirikkurid hotelli mõne oma krediitkaardi andmed andsid, tehti kaardist koopia ja müüdi neid krediitkaardinumbreid kaustade kaupa mustal turul. Mõnikümmend tuhat dollarit korraga ei jäänud kellelegi silma, netist sai kaupu tellida ja need hiljem maha müüa. Loodan, et väljastatakse ka infot nende reisijate kohta, kellelt raha võeti ning kelle kontolt sularaha välja võeti. Olid nad kuidagi seotud? Olid nad kuidagi teistest reisijatest eraldi?
03-09-2014, 14:53
Liibüa kadunud lennukid
Pärast Liibüa lennujaama ISIS-e poolt üle võtmist on kadunud 11 tsiviil lennukit. Kuna suur leinapüha on tulekul siis tekitatakse juba vaikselt paanikat, et äkki on sellel päeval miskit sündimas.
16-10-2014, 11:54
29-12-2014, 05:04
Järgmine Malaisia lennuk kadunud.
AirAsia Indonesia kadus radarilt eile hommikul, viidi läbi laiaulatuslikud otsingud (mis küll ööseks katkestati), praegu käivad otsingud edasi. Lennutrajektoor viis Indoneesiast Singapuri, pildilt kadus Jaava mere kohal. Kadunud lennu taga oli teine AirAsia lend, mis jõudis turvaliselt Singapuri (paar minutit taga). AirAsia ametlik infoleht juhtumi kohta on SIIN Siin on passenger manifest, kui keegi tahab tutvuda pardalolnud reisijate ja crewga passenger manifest pdf Kõige rohkem torkas silma aga see, et 2 nädalat tagasi põhjustas Hiinas furoori üks foorumikasutaja, kes hoiatas MH370-laadse rünnaku eest AirAsiale. Ta tituleeriti vähe hulluks - seda eilseni. Kõnealune foorum asub siin: Hoiatus AirAsia rünnaku kohta Ja siin tõlge sellest foorumist: redditi arutelu tõlgitud versioonist Tundub intrigeeriv.
29-12-2014, 09:53
Väidetakse turbulentsi ja see on õnnetute asjaolude kokkusattumisel ennegi lennukeid alla toonud.
29-12-2014, 11:57
Lemet, Sind ootasingi! Öösel tekkis üks mõte, millele oleks tarvis asjatundja poolt natuke seletust. Nimelt asusin mõttele, et suurriikidel on hulganisti luuresatelliite (ja mitte ainult luuresatelliite), kusjuures pilti on võimalik välja võtta päris lähedale.
Miks see pole teemaks selliste õnnetuste puhul? Ma mõtlen, kui loogiline see on, et me suudame tuvastada tillukese telefoni asukohta, aga mitte suure reisilennuki oma? Või on nendel satelliitidel mingid piirangud?
29-12-2014, 12:09
Sõna luuresatelliit ütleb ära milleks neid tegelikult kasutatakse.Paar lennukitäit laipu ei huvita tegelikke maailmavalitsejaid.
29-12-2014, 12:22
Mulle tegelikult hästi meeldib see mõtteviis, et juhtum on seotud 29ndal (homme) jõustuva dollari bypassiga, mis sedastab, et teatud riigid lähevad omavahelisel arveldamisel USDist mööda (Venemaa, Hiina, Malaisia, Uus-Meremaa ja veel mõned).
Lennukite "kaotamisega" tõmmatakse lihtsalt praegusi tegijaid maha, et nad asendada uutega Hiinast. Teooria on hea.
29-12-2014, 13:04
"Tegelikust maailmavalitsemisest" reaalelu juurde tagasi tulles on asi lihtsalt selles, et tegelikuses on luuresatelliitide hulk orbiidil üpris väike (näiteks polnud venelastel pikki aastaid orbiidil ühtegi sellist seadet, vanade aeg oli ammu ümber saanud ning lisaks ei hiilga nende kosmoseaparaadid erilise pikaealisusega muu kasilmaga võrreldes, uusi aga üles saata polnud neil vahendeid(nende tehnilise võimekuse jätan siinkohal kommenteerimata), ning nende võimekus sedavõrd väikseid objekte pidevalt reaalelus jälgida sisuliselt olematu. Kui jälgitakse üldist plaani, jäävad väikesed objektid lihtsalt vaateväljast välja(sest olgem ausad, 60 m pikk lennuk on väike objekt 40 000 km skaala peale), kui keskendutakse aga sellistele väikestele objektidele, siis mõelge, palju igas ajah2tkes on õhus lennukeid, palju oleks nende jälgimiseks vaja satelliite ja millised rahanumbrid selle taustale projekteeruksid
29-12-2014, 15:11
(29-12-2014, 13:04 )Lemet Kirjutas: "Tegelikust maailmavalitsemisest" reaalelu juurde tagasi tulles on asi lihtsalt selles, et tegelikuses on luuresatelliitide hulk orbiidil üpris väike (näiteks polnud venelastel pikki aastaid orbiidil ühtegi sellist seadet, vanade aeg oli ammu ümber saanud ning lisaks ei hiilga nende kosmoseaparaadid erilise pikaealisusega muu kasilmaga võrreldes, uusi aga üles saata polnud neil vahendeid(nende tehnilise võimekuse jätan siinkohal kommenteerimata), ning nende võimekus sedavõrd väikseid objekte pidevalt reaalelus jälgida sisuliselt olematu. Kui jälgitakse üldist plaani, jäävad väikesed objektid lihtsalt vaateväljast välja(sest olgem ausad, 60 m pikk lennuk on väike objekt 40 000 km skaala peale), kui keskendutakse aga sellistele väikestele objektidele, siis mõelge, palju igas ajah2tkes on õhus lennukeid, palju oleks nende jälgimiseks vaja satelliite ja millised rahanumbrid selle taustale projekteeruksid Singapuri teel olnud AirAsia lennuk 162 inimesega pardal haihtus radaripildilt 28. detsember 2014 No jha venelasel ei ole võimekust, aga head ameeriklased võiksid siis ju aidata, aga ju vaene Malaisia ei jõua neile selle eest maksta. Kuid mõnikord siiski olevat ameeriklaste sateliidid juhuslikult jälgimas küll s.h. väidetavalt ka fotosid tegemas, huvitav kas siis (alljärgnevas) toonane katastroof oli neile ette teada. Tsitaat: Польский публицист и фотограф Лешек Шимовский, который ведет журналистское расследование Смоленской катастрофы, издал в 2011 году книгу «Теракт в Смоленске». Предлагаем ее фрагмент, в котором речь идет о спутниковых фото с места падения самолета, сделанных 10 апреля 2010 года.jne... Allikas:«Самолет, приземлившийся под Смоленском, был разорван на части термобарической бомбой, которая убила пассажиров» 15.08.2014 Tsitaat:В Польше возобновлено расследование обстоятельств катастрофы 10 апреля 2010 года самолета Ту-154М, на борту которого находились 88 представителей польской политической элиты во главе с президентом Лехом Качиньским Ja alljärgneva valguses mõelda jällegi eelnevale, ühesõnaga mõtteharjutusi. Мировой БесПРЕДЕЛ - "Боинг 777 "MH 17" был НАБИТ ТРУПАМИ еще до взлета",2014,
29-12-2014, 15:31
Veelkord dlja ossobo....jah, satelliitidel on olemas tehniline võimekus selliseid objekte jälgida. Eeldusel, et see objekt pakub jälgimiseks huvi ja on varakult kindlaks määratud. Või asub piirkonnas, mis mingil põhjusel on satelliitluure kõrgendatud huvialas. Nagu näiteks strateegiliste tuumarakettide baasid vms. Aga jälgida tuhandeid üheaegselt lendavaid reisilennukeid üle terve maakera ei ole hetkel(veel) ja teadaolevalt suutlikust. Aga keegi ei keela ju võtta ja arvutada, satelliitide kaamerate lahutusvõime on suht avalik info (jämedalt võib arvestada hiljuti äramuudetud seadusega, mil tsiviilkasuruseks oli keelatud avaldada fotosid suurema eristusvõimega kui seda oli 0,4 m piksli kohta). On teada ka sedasorti võtete maksimaalne pindala. Nüüd siis pole muud, kui võtta ja rehkendada, palju oleks vaja satelliite, et tagada kogu maapinna reaalajas jälgimine. Ja mida see maksaks. Eriti jäi mulle
arusaamatuks soov, et USA peaks millegipärast Malaisia lennukeid pidevalt ja tasuta monitoorima
29-12-2014, 15:51
(29-12-2014, 15:31 )Lemet Kirjutas: Eriti jäi mulle arusaamatuks soov, et USA peaks millegipärast Malaisia lennukeid pidevalt ja tasuta monitoorima Palun värskenda mu mälu koos lingiga, kus Malaisia edastas Usale soovi saada neilt pidevalt ja tasuta oma lennukite monitooringuid? Mina rääkisin ainult viimati allakukkunud lennuki otsimise abistamisest.
29-12-2014, 15:56
Kunagi ütles üks nõid mulle, et inimesi omavahe tülli ajada on imelihtne, tuleb vaid tekitada põhjus. Kes või kus mingile nupule vajutab, on juba delo tehniki. Kuidas seda tehakse, oleks muidugi huvitav teada, sest selle ärahoidmine olevat palju keerulisem.
Kui keegi tahab endale kinnitada mõne riigi võimetust või võimsust, võiks ju kõik need lehekülgede viisi tehnilisi näitajaid välja printida ja kodus valjusti ette lugeda endale, foorumi kaudu seda teha pole eriti para, sinna kõrvale targutusi ja klähvatusi pritsida on lihtsalt oma ego upitamine ja ruumi raiskamine.
29-12-2014, 15:58
Nii palju, kui mulle on silma jäänud, olemasolevate teadmiste ulatuses abistatigi. Küll jääb aga arusaamatuks, miks oleks satelliidid pidanud erilist tähelepanu koondama ühe suvalise lennuki jälgimiseks India ookeani kohal. Nagu ka imestused-süüdistused USA aadressil, et seda ei tehtud.
29-12-2014, 16:56
Kulukusega olen nõus. Jällegi, Lemet ehk parandab mind, aga mulle jäi mitmest foorumist mulje, et isegi lennuki asukoha edastamine iga mõne minuti tagant (satelliidi/GPS abil) vajab data linki, mis teatud kohtades väga kulukas ning eeldaks ka andmete ladustamiseks suuri investeeringuid (serverid jne). Saan aru, et sellel põhjusel on ka lokaalsed mustad kastid, mis end pidevalt üles ei lae.
Lõppkokkuvõttes taandub ikkagi kõik eraettevõtete puhul kulubaasile. Siinkohal meenub groteskne lugu ühest autotootjast, kelle autode tüüpvea tõttu kippusid sõidukid süttima ning seeläbi inimesi tapma. Meediasse lekkis aruanne, mis leidis, et autode seeria tagasikutsumisest odavam on lasta inimestel surra ning katta kindlustuskulusid. Autod kutsuti küll tagasi, ent mainehoop oli päris tugev (kuigi tegemist oli lihtsalt objektiivse kalkulatsiooniga). Minu jaoks tundub uskumatu situatsioon, kus me lihtsalt "kaotame" ära suure reisilennuki, aga samas on ka vist piirkond, kus vrakk võiks asetseda, meile hoomamatu suurusega. Küsimusi tekitab vaid - kui tõesti ilma põhjustel lennukiga midagi juhtus ning ta alla kukkuma hakkas, kas see tõesti katkestab kogu kommunikatsiooni? Ses mõttes, et kas piloot/kapten ei saa teada anda, et neil on kriis? Kui nüüd vähe arvutada, siis 11000 jala kõrguselt merre kukkumiseni on ikka mõni minut aega ja vaevalt, et piloodid lihtsalt lähenevaid laineid jälgivad. Küll aga on teema selles, et merre kukkudes vist lennukikere puruneb täielikult (eriti, kui meri on tormine), Airbusid pole ka tuntud oma tugeva kerekonstruktsiooni poolest. Mina ootan huviga, mida ütleb see teine AirAsia lend, mis allakukkunu (?) taga lendas, vaid paari minuti kaugusel. Nemad jõudsid ju ilusti kohale.
29-12-2014, 16:57
(29-12-2014, 15:58 )Lemet Kirjutas: Nii palju, kui mulle on silma jäänud, olemasolevate teadmiste ulatuses abistatigi. Küll jääb aga arusaamatuks, miks oleks satelliidid pidanud erilist tähelepanu koondama ühe suvalise lennuki jälgimiseks India ookeani kohal. Nagu ka imestused-süüdistused USA aadressil, et seda ei tehtud.Küll sa juba aru said, mida ma tegelikult imestasin ja venekeelest arusaamine on sul ju ka suurepärane, seega milleks keerutada. Aga eks ma siis kordan alljärgneva uudise 15.08.2014.a. valguses. (29-12-2014, 15:11 )Eithea Kirjutas: Kuid mõnikord siiski olevat ameeriklaste sateliidid juhuslikult jälgimas küll s.h. väidetavalt ka fotosid tegemas, huvitav kas siis (alljärgnevas) toonane katastroof ( 10 aprill 2010, Poola juhtkonna hukkumine) oli neile (USAle) ette teada...
29-12-2014, 17:00
Luuresatelliidid (ja andmed) on vist strateegiline info, mida niisama ei edastata. Eriti, kui arvestada, et kõnealune lennuk radarilt kadumise ajal oli Indoneesia sõjaväebaasi vahetus läheduses - oleks diplomaatiline faux pas USA (või kellegi teise) poolt öelda, et jah kutid, pidevalt piilume. 160 inimelu vist ei kaalu seda üles.
29-12-2014, 17:27
Kui hakata numbrite tasemel vaatama, siis pole lennuki "ärakaotamises" vast uskumatut midagi. Rusikareegel on see, et iga minut, mis selline suur reisilennuk maapinnal veedab, on omanikfirmale sulaselge kahjum. Miska püütakse seda viia miinimumini. Nüüd- ainuüksi B-747 erinevaid modifikatsioone on toodetud tänaseks päevaks enam kui poolteist tuhat, B-737 tootmisarv küünib 8500ni, B-777 arvukus ligi 1200, B-767 peaks olema 1100 tuuris, uusimat Dreamlinerit on toodet kah pealt 200. Aga on ju veel ka A-300(ca 550 tk), A-310(250 tk), A-330(ca 1200 tk), A-340(ca 400 tk) etc. Osa nendest on juba ka kadutusest maha läinud, aga suurem jagu lendab siiski igapäevaselt. Lisaks veel suurel hulgal väiksemate tootjate lennukeid(Embraer, ATR, Fokker, Antonov etc, etc, milliste tootmis ja kasutusarvud jooksevad peale kümmet tuhandet pluss lisaks erinevad suured militaari)- lmselgelt pole nende kõigi järele reaalajas visuaaljälgimist kehtestada võimalik ega ka vajalik, rõhuv enamus lende kulgeb siiski ilma mingite eriliste vahejuhtumiteta.
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
Ivan Julma kadunud raamatukogu - Sofia liberei | positiivne | 22 | 12,280 |
13-10-2016, 12:52 Viimane postitus: Müstik |
|
Kadunud Linn Suures Kanjonis. | Aerling | 3 | 5,537 |
30-04-2016, 11:33 Viimane postitus: Müstik |
|
[split] Kadunud lennukite müsteerium ja kahtlased lennuõnnetused | kage | 26 | 11,549 |
31-12-2014, 00:03 Viimane postitus: Lemet |
|
Kulla müsteerium.. | Sanguinarius | 84 | 48,777 |
02-08-2014, 18:49 Viimane postitus: excubitoris |
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: |
2 külali(st)ne |