•  Eelmine
  • 1
  • ...
  • 95
  • 96
  • 97(current)
  • 98
  • 99
  • ...
  • 104
  • Järgmine 
Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Estonia katastroof - õnnetus? Vandenõu? Osa I
Selle "man over boat" paadiga on segaseid lugusid küll kirjutatud, ma kahjuks kuskilt originaal artiklit või videoliõiku ei leidnud.

Lühidalt, sellel ajal elasin ma soomes ja Leigeri nimeline oli mu isa tuttav, sõber vms.. igaljuhul on mul selgelt meeles heroiline lugu (soome meedias) ühest päästekopteri pinnaltpäästjast, kes päästis hulga inimesi (umbes tosina jagu) tõrkuva vintsiga ja lõpuks kui ta vintsitross sõlme läks jäi ta - (poolviltuses asendi) helikopteri alla kõlkuma, mille tulemusel meeskond ta trossi läbi lõikas ja päästja merre kukkus. Hiljem kangelane päästeti teise kopteriga.
Nüüd ühes dok serjaalis oli lugu kuidas ta (ma ise arvan, et sama pääsja) päästis ühe inimese ja kui hakkas järgmist päästma pudenes see ta valjaste vahelt merre ja ta hüppas talla järgi...

Ma ise olin sellel ajal liiga noor, et ajalehe/ajakirja lugemine oleks huvitanud.. kas see lugu tuli telekast või loeti seda kõva häälega, aga too Leiger nagu ma aru sain oli selle kangelase kopteris, hiljem oli Leigeri nimi mitu nädalat erinevates pääsenute nimekirjades üleval, kuni lõpuks kadus. Samast loost jooksis see mob paat ka läbi. Leiti ta ikkagi suht kiiresti peale õnnetust... Kaugele üks paat lainete, tuule, hoovuste mõjul mõne päevaga triivib?

Mitte et ma tahaks lõkkesse bensiini visata siin, aga selle päästekopteri meeskonna võiks üle küsitleda, et mitu inimest ikkagi üles vintsiti ja kust.
(23-09-2021, 16:51 )Ill be back Kirjutas:
Tsitaat:Sirje Piht ja Arvo Kaas.
"Raske tee tõeni"
lehekülg 87

Tsiteeri:

Kas lõppraportis on siiski mõni vale fakt?

Tõesti üks on. Estonia Man Over Board (MOB) paati ei leitud mitte Hanko lähedalt, vaid Eesti rannikult ja pukseeriti seejärel Hankosse.
See on ainus viga.

Taas üks fakt saab selgemaks. Palju on spekuleeritud selle üle, et keegi lahkus Estonialt MOB paadiga ja kihutas vastutuult Soome. Nüüd selgub, et paat triivis siiski Eesti rannikule.

"See on ainus viga"
kõlab kuidagi väga tuttavalt ühe teise looga:

"Karel on praktiliselt ainus" Smile
https://sport.delfi.ee/artikkel/87835553...distatakse

PS! peab ikka kõvasti seemneid sööma, et uskuda kuidas MOB iseenesest jalga lasi,
triivis kiirusega 7,7 km/h väidetavasse leidmiskohta (arvutused milnetis) ja kaotas selle käigus pool kütust oma paagist.
ametlikult imbus kütus vette....ametlikult....imbus
huvitav loogika ju...miks ta juba varem õhku ei imbunud?

[Pilt: kurm1.jpg]
sõjalaev luusib jälle
[Pilt: kurm2.jpg]
[Pilt: kurm3.jpg]
https://www.facebook.com/photo/?fbid=304...4035515893
Koobaltikoorem ja KAPO vassimine:
Virkko Lepassalu Ajajoonelt:
Mõned nädalad tagasi kohtus riigikogu Estonia huku uurimise toetusrühm Soome Päästeameti endise töötaja Harri Ruotsalaisega, kelle versiooni järgi võis parvlaev huku ööl merepõhja lasti poetada - jutt on kahest veoki haagisest ehk treilerist. Vahetult pärast seda jäigi Estonia visiirist ilma ja läks põhja. Pikemalt on Ruotsalaise kohtumist Riigikogu liikmetega kirjeldatud Eesti Päevalehes. Lisaksin siia juurde, et nagu viidatud artiklis kaudselt osutatakse, õnnestus 2007. a avaldada venekeelses meedias laeval olnud veokeid puudutanud dokumendid ehk toona kaitsepolitseid juhtinud Jüri Pihli aruanne president Lennart Merile. Sain selle, sest salastatus oli kustunud. Seal olid ära toodud veokite registreerimisnumbrid koos autojuhtide nimedega. Muuhulgas ilmnes suur segadus, sest piirivalve andmetel oli laevale läinud 61 autot, tolli andmetel 75 ja kapo järelkontrolli andmetel 83. Teatavasti n-ö ametlik uurimiskomisjon pardal olnud autode teemat ei käsitlenud, sest see ei puudutanud komisjoni hinnangul laeva hukku. Ruotsalaise esitatud versiooni andmetel ja viidatud dokumentidele tuginedes oleks aga vaja autotekk korralikult läbi uurida - vaatamata, et see töö pole kerge ja veokid on ühte hunnikusse paiskunud. Tuleks püüda välja selgitada, mis seal laeva pardal autotekil praegu on. Kuna sõjalise otstarbega vedu on Estonial elektroonika näol enne hukku toimunud ja see on ametlik fakt, siis võib segadus autode arvus olla tingitud minu hinnangul sellest, et piiril n-ö riikliku tellimuse jaoks "akent tehes" pingutati üle ja lasti laeva liiga palju autosid neid registreerimata. Olulised võisid olla vaid mõned. Märkimisväärne muidugi, et Lennart Merini oli jõudnud info tollis registreerimata autost - tema arvates ainult ühest - ja ta suisa isiklikult palus 28. oktoobril 1994 Jüri Pihlil seda uurida. Palju räägitud koobaltikoormast aga niipalju, et viidatud aruandes kirjutas Pihl selle paiknemisest laevas Merile kindlas kõneviisis: "Meile saabunud info põhjal oli..." jne. 2007. a kapo muidugi eitas, et neil on või olid sellised andmed. Huvitav veel, et Vene (endistest?) julgeolekutöötajatest koosnev uurimisgrupp Felix kõneles koobaltikoormast oma rahvusvahelist salakaubavedu ja narkokaubandust käsitlevas raportis, mis ka Eestis mõnedes kinnistes ringides levis, alles 1995. a ehk hiljem. Kogu selle jutu mõte on, et Estonia autotekk vajaks põhjalikku läbiuurimist, ka treilerite koormate osas. Kui palju kaubaveoautosid asub praegu laeva vrakis, ja kas mõni võib asuda laeva lähedal merepõhjas, on tõesti huvitav küsimus.
(25-09-2021, 19:05 )xcad Kirjutas: https://www.facebook.com/photo/?fbid=304...4035515893
Koobaltikoorem ja KAPO vassimine:
Virkko Lepassalu Ajajoonelt:
Mõned nädalad tagasi kohtus riigikogu Estonia huku uurimise toetusrühm Soome Päästeameti endise töötaja Harri Ruotsalaisega, kelle versiooni järgi võis parvlaev huku ööl merepõhja lasti poetada - jutt on kahest veoki haagisest ehk treilerist. Vahetult pärast seda jäigi Estonia visiirist ilma ja läks põhja. Pikemalt on Ruotsalaise kohtumist Riigikogu liikmetega kirjeldatud Eesti Päevalehes. Lisaksin siia juurde, et nagu viidatud artiklis kaudselt osutatakse, õnnestus 2007. a avaldada venekeelses meedias laeval olnud veokeid puudutanud dokumendid ehk toona kaitsepolitseid juhtinud Jüri Pihli aruanne president Lennart Merile. Sain selle, sest salastatus oli kustunud. Seal olid ära toodud veokite registreerimisnumbrid koos autojuhtide nimedega. Muuhulgas ilmnes suur segadus, sest piirivalve andmetel oli laevale läinud 61 autot, tolli andmetel 75 ja kapo järelkontrolli andmetel 83. Teatavasti n-ö ametlik uurimiskomisjon pardal olnud autode teemat ei käsitlenud, sest see ei puudutanud komisjoni hinnangul laeva hukku. Ruotsalaise esitatud versiooni andmetel ja viidatud dokumentidele tuginedes oleks aga vaja autotekk korralikult läbi uurida - vaatamata, et see töö pole kerge ja veokid on ühte hunnikusse paiskunud. Tuleks püüda välja selgitada, mis seal laeva pardal autotekil praegu on. Kuna sõjalise otstarbega vedu on Estonial elektroonika näol enne hukku toimunud ja see on ametlik fakt, siis võib segadus autode arvus olla tingitud minu hinnangul sellest, et piiril n-ö riikliku tellimuse jaoks "akent tehes" pingutati üle ja lasti laeva liiga palju autosid neid registreerimata. Olulised võisid olla vaid mõned. Märkimisväärne muidugi, et Lennart Merini oli jõudnud info tollis registreerimata autost - tema arvates ainult ühest - ja ta suisa isiklikult palus 28. oktoobril 1994 Jüri Pihlil seda uurida. Palju räägitud koobaltikoormast aga niipalju, et viidatud aruandes kirjutas Pihl selle paiknemisest laevas Merile kindlas kõneviisis: "Meile saabunud info põhjal oli..." jne. 2007. a kapo muidugi eitas, et neil on või olid sellised andmed. Huvitav veel, et Vene (endistest?) julgeolekutöötajatest koosnev uurimisgrupp Felix kõneles koobaltikoormast oma rahvusvahelist salakaubavedu ja narkokaubandust käsitlevas raportis, mis ka Eestis mõnedes kinnistes ringides levis, alles 1995. a ehk hiljem. Kogu selle jutu mõte on, et Estonia autotekk vajaks põhjalikku läbiuurimist, ka treilerite koormate osas. Kui palju kaubaveoautosid asub praegu laeva vrakis, ja kas mõni võib asuda laeva lähedal merepõhjas, on tõesti huvitav küsimus.

See teema on põhjalikult käsitletud Pealtnägijas 2019a: https://www.err.ee/984272/pealtnagija-la...iaid-1-osa

Autoteki osas võiks nagu küsida, et mida see teadmine üldpildis siis annaks kui selgub, et seal see koobalti koorem tõesti on?
ma seda koobalti värki tõsiselt ei võtaks. oli või olnud seal koobaltikoorem, arvan et see ei puutu asjasse. miks? vaadake, estoniale tuli vastu kaks lennukit, ja vaevalt seda koobaltit oleks lennukitega laiali vedama hakatud...ei.
pealegi pole koobalt nii väärtuslik, et sellega jamada sellisel moel. mis veel olulisem, koobalt ei ole relv! aga relvavedu õigustab laeva takistamist ja peatamist, seega pidi laeval asuma minimaalselt mingi relvasüsteemi osa. see on see mida varjatakse, sest relvi, eriti varastatud relvi ei tohiks nagu elava kilbi kaitse all transportida. et eesti ja rootsi seda siiski tegid, riskisid teadlikult 1000 inimese eluga, ongi põhjus 75a salastamiseks.
me teame, et vastav leping eesti ja rootsi vahel oli ja teame ka et see on salastatud. veel teame, et ükski kohalik uurimine pole suutnud tuvastada eesti poolseid kontaktisikuid. küll aga on tuvastatud sellise lepingu olemasolu.
kas kõik see kogumis pole piisav mõistmaks mis seal toimus.....

ei maksa arvata, et venelaste relvad ja nende jupid polnud midagi uut ja huvitavat. on asju, mille arendamisel on venelased olnud esirinnas ja teistel tegijatel pole mõne asjaga nii suurt edu olnud. mõni küllalt vana süsteem on isegi täna nii tasemel, et uuendamist ei vaja ja ka lääne moodne tehnika ei suuda selle koode lahti häkkida. täiesti müstiline on mehaaniline digitaalne tuvastussüsteem mis tugineb juhuslike arvude generaatorile ja milles kood vahetub rohkem kui 10x sekundis, mille aluspõhimõte info kaverdamiseks on sama mis moodsal HTML5 protokollil...siis mõelge ise millega venelased 50a tagasi hakkama said ja mida ära virutada sooviti. kindlasti leidus see aparaat ka paldiskis.
et iga aparaadiga käib kaasas ka hunnik pabereid, manuaale, siis loogiliselt tundub, et neid üritatigi leida...Pihti kajutist. mis sealt leiti ja üles toodi te juba teate. teate ka seda, et selle omanik andis oma tuttava kaasabil otsad siis kui tema tegevusest kirjutati prantsuse lehtedes.

kas Arikase meeskonna sonareid segati või olid nad ise oskamatud ega saanud oma seadmetega hakkama ja kasutasid neid uuel moel, mida varem pole tehtud? jutt oli signaal/müra suhtest justkui oleks see seotud sonari taga oleva kaabli pikkusega mõistmata samas, et elektriline signaal tekitatakse alles sonaripeas. seega ei ole müra kui selline üleüldse elektrilise algupäraga. kaugemalt peegeldunud lainesignaale ei võimendata rohkem, muidu saaksime lainelise merepõhja skaneerimisel ju tasapinna, mitte selle profiili. ajaline moduleerimine oleks võimalik, aga siis peaks iga väljasaadetud pulss sisaldama kellaaja koodi, see oleks lihtsalt liiga keeruline ja koormav ning ka tarbetu. mingites piirides on "võimenduse" muutmine vajalik, sest skaneeritakse laia alla ja selle ala ääred on kaugemal kui keskkoht mille kohal sensor asub. aga selle saab tagada sensori konstruktsiooniga.
igasugune müra vees on sisuliselt mehaaniline, rõhkude erinevuse lained mis panevad vibreerima sonari sensori. ja müra sellises keskkonnas on samamoodi tugevad keskkonnamuutused, eelkõige rõhumuutused. ükski rauakolaks vees ei võimenda mingit signaali. seega kui tekitada kuskil sügaval vee all mingi võnkesüsteemiga rõhulaineid, jääbki sonar pimedaks. nii saab allveelaev olla sonarile sisuliselt nähtamatu, sest uurijate sonar on pime. ja nii oligi - kui uurimismeeskond sõitis teise koha peale, siis sonar hakkas näitama. see peaks küll igasugused kahtlused sonarimeeskonna oskamatuse osas maha võtma.
" Lennart Merini oli jõudnud info tollis registreerimata autost "

Kui nüüd ajajoonel pedantselt näpuga järge ajada, jääb sõelale üks huvitav fakt:
Lennart Merit teavitas Estonia uppumisest isik, kes on mul siin teemas korduvalt hambus olnud- Tarmo Kõuts.

"Märkimisväärne muidugi, et Lennart Merini oli jõudnud info tollis registreerimata autost - tema arvates ainult ühest - ja ta suisa isiklikult palus 28. oktoobril 1994 Jüri Pihlil seda uurida."
Johhaidii, KAPO läks Estonia tollipabereid konfiskeerima sadamast hommikul; enne seda vestles Lennart Tarmoga...
Kui nüüd kellelgi on kahe silma vahele jäänud fakt, et tollipaberite konfiskeerimisel rikuti protseduuri reegleid:
Estonia lastimis dokumendid olid vabalt köidetud paberipakk, hiljem esitletud versioonides puudub tõestus, et kõik paberid olid ametlikult konfiskeerimise hetkel fikseeritud...
Nokk kinni, saba lahti...

Millist salajast venelaste elektroonikat seal siis läände smuugeldati? N-liidu lagunemise ajal oli elektroonika tase N-liidul sama mis Stalini ajal, ainuke saavutus oli neil Inteli arhailiste protsessorite kloonimine.

Kuskil laborites võis mingeid plaane ja prototüüpe olla, aga tasemeni et neid ise toota pole venelased tänaseni jõudnud. Veel vähem neid kuskil relvasüsteemides rakendada.

Lampe ja pirne mida venelased teha oskasid oli selleks ajaks läänes juba eilne päev ja neid keegi varastama ei hakkand.
http://www.hugequestions.com/Eric/TFC/Bo...Theft.html

Siin artiklis toob välja mitmeid nõukaliidu tehnoloogiaid millest pentagon oli huvitatud . Nagu TOPAZ-II tuumareaktor mis mõeldud satelliitidel kasutamiseks https://en.wikipedia.org/wiki/TOPAZ_nuclear_reactor . Või satelliitidel kasutatav tilluke magnetmootor mis mahub peopessa (või Voronini kohvrisse ? Voronin olla tegutsenud ju kosmosetehnika parseldamisega..).
Artiklis mainitakse ka RD-170 raketimootorit mille vastu mikidel oli suur huvi . https://en.wikipedia.org/wiki/RD-170
Soviettidel olla olnud ka mitmeid ameeriklastele tundmatuid metallidesulameid mis kannatasid kõrget temperatuuri (kuni 3600 C) .

Miks neid oli vaja varastada, kui neid sai lihtlabaselt võla katteks või lihtsalt osta? Tänu lääne rahadele see venelaste kosmosetööstus on üldse niikaua püsti püsinud, et läänes on/oli ostjaid.

RD - 170 peamine kasutaja (ostja) oli lääs
Topaz - 2 rahastaja ja katsetaja oli lääs (millest venelastel oli valmis natuke rohkem kui "Puutini multifilm", aga kindlasti mitte mingi ekspluateerimis valmis reaktor.

PS: Tuumareaktori kohvris vedamine läheb juba foorumi kullafondi.
"... Nagu TOPAZ-II tuumareaktor mis mõeldud satelliitidel kasutamiseks..."

Polnud mingit mõtet, juba kaks aastat varem müüdi kaks sellist USAsse

"...В 1992 году США приобрели в России за 13 млн долларов две ЯЭУ «Енисей» («Топаз-2»). Один из реакторов предполагалось после тщательных наземных испытаний использовать в 1995 году в «Космическом эксперименте с ядерно-электрической ДУ» (Nuclear Electric Propulsion Spaceflight Test Program)[7]. Однако в 1993 году из-за сокращения бюджета было решено ограничиться только наземными испытаниями, а в 1996 году проект был закрыт..."

"...Artiklis mainitakse ka RD-170 raketimootorit mille vastu mikidel oli suur huvi..."

Jällegi kahtlane, sest ameeriklased kuulutasid välja konkursi odava ja suhteliselt võimsale rakettmootorile, mille seesinase RD- derivaat (õigemini pool sellest mootorist, nelja põlemiskambri asemel kaks) RD -180 nime all loosi läks. kõik õigused mootoritele on ameeriklastel.
Kuumustkannatavad metallisulamid on tiba naerukoht, sest nende sulamite puudmise tõttu kannatas MiG-25 arendada maksimaalset kiirust vaid kümmekond minutit (peale mida läks mootor vahetusse), samas kui SR-71 lendas kiirusel enam kui M=3 mitmeid tunde.
Oijah, no küll on mõistatus, mida nende konteineritega võidi vedada...
Õige vastus on, kõike.
Mis aga võis tekitada militaaride ja eriteenistuste ebaterve huvi Estonia lasti suhtes?
Räme vihje on Estonia relvaveo uurimiskomisjoni protokollides olemas.
Salakaubavedu merekonteineritega annab sirge sihi mõtlemissuunale: nii Eesti kui Rootsi olid kõigest transiitmaad. Salakauba sihtriik pidi olema kuskil Lähis-Idas, sellele on olnud mitmeid vihjeid.
Ei ole raske välja nuputada, millise Estonia relvaveo uurimiskomisjoni protokollides läbikäinud relva suhtes oleks olnud Lähis-ida diktaatorite hulgas haiglaselt ebaterve huvi... Sellise sõjavärgi eest köhinuks nad pikemalt mõtlemata tuhat kaamelikoormat kulda välja.

Mitu korda olen ma siin teemas kirjutanud sõna dosimeeter?
(26-09-2021, 17:15 )Geargirl Kirjutas: Oijah, no küll on mõistatus, mida nende konteineritega võidi vedada...
Õige vastus on, kõike.
Mis aga võis tekitada militaaride ja eriteenistuste ebaterve huvi Estonia lasti suhtes?
Räme vihje on Estonia relvaveo uurimiskomisjoni protokollides olemas.
Salakaubavedu merekonteineritega annab sirge sihi mõtlemissuunale: nii Eesti kui Rootsi olid kõigest transiitmaad. Salakauba sihtriik pidi olema kuskil Lähis-Idas, sellele on olnud mitmeid vihjeid.
Ei ole raske välja nuputada, millise Estonia relvaveo uurimiskomisjoni protokollides läbikäinud relva suhtes oleks olnud Lähis-ida diktaatorite hulgas haiglaselt ebaterve huvi... Sellise sõjavärgi eest köhinuks nad pikemalt mõtlemata tuhat kaamelikoormat kulda välja.

Mitu korda olen ma siin teemas kirjutanud sõna dosimeeter?

Naised näevad alati kaugemale kui mehed -.-
Et araablased käisid merekonteineriga Paldiskis tuumajäätmeid varastamas ja otsustasid seda õnnestunud röövretke tähistada kruiisilaeval (koos jäätmetega). Ja "just in case" rammisid haisu ninna saanud svensonid - titaan allveelaevaga Estonia põhja.

Kuidas ma ise sellepeale ei tulnud.

Kurat sellel ajal oli eestil täiest oma uraani tootmis tehas Sillamäel. Liin pandi seisma, sest telljaid ei olnud. Kui need araablased oleks oma rahapakiga uksele koputanud, investeeringuid pakkunud jne... küll oleks neile seda sellel ajal täitsa legaalselt toodetud
Konteinerites oli lasteriided ja õlu!
aadule 12points, kohe näha et mees valdab teemat.
loomulikult on kaamelikasvatajad mängust väljas, nende tase on kalass, mida neil tuumalõhkepeaga teha oleks, või varrastega?
salajast tehnoloogiat, seadmeid uurimiseks oskas tahta see kellel ka midagi nagu on, aga sentimeeter on puudu.
ja neid riike on vähe ja kaamelid seal ela.

[Pilt: kurm1.jpg]

[Pilt: kurm2.jpg]
Konteinerid olid täis Chupa-Chupse
veekindlad uksed on kinni? :
https://www.postimees.ee/7347487/seni-ol...d-on-kinni
Tulekindlad, mitte veekindlad: "Hiljem evakuatsiooni käigus märkasid mõned reisijad 2. tekil, et vesi voolas treppidele avadest autotekile viivate tulekindlaid uksi ümbritsevatest piludest." Tundub, et ekspeditsiooni lõpu poole sobib sentsatsiooniks ka ilmselge konstateerimine...
(27-09-2021, 14:41 )footonolend Kirjutas: Tulekindlad, mitte veekindlad: "Hiljem evakuatsiooni käigus märkasid mõned reisijad 2. tekil, et vesi voolas treppidele avadest autotekile viivate tulekindlaid uksi ümbritsevatest piludest." Tundub, et ekspeditsiooni lõpu poole sobib sentsatsiooniks ka ilmselge konstateerimine...
aga lugeda me ei oska....
Tsitaat:on see oluline leid, kuna ametlikes raportites on arvestatud eeldusega, et uksed purunesid veesurve tõttu.
(27-09-2021, 15:01 )TTT Kirjutas: aga lugeda me ei oska....
Tsitaat:on see oluline leid, kuna ametlikes raportites on arvestatud eeldusega, et uksed purunesid veesurve tõttu.

Aga palun siis viidet lehekülgedele nendes ametlikes raportites, kus on öeldud, et uksed purunesid veesurve tõttu - ma siis LOEKSIN seda.
Ühel küljel on kaheksa ust, filmigu need kaheksa ära ja kui need kõik on kinni võib kilkama hakata. See on muidugi tähtis kas need on kinni või lahti, aga ainuüksi reisiatele on seal 16 ust pluss meeskonna omad. Pool kõvana pole mõtet midagu uurida, mida see teadmine praegu annab, et kaks ust on kinni.
"Rootsi ringhääling avaldas uue video Estonia vrakis haigutavast august. Ekspert peab nähtut üllatavaks"
https://www.delfi.ee/artikkel/94694067/r...ullatavaks

(27-09-2021, 17:35 )Malandro Kirjutas: "Rootsi ringhääling avaldas uue video Estonia vrakis haigutavast august. Ekspert peab nähtut üllatavaks"
https://www.delfi.ee/artikkel/94694067/r...ullatavaks
tõlge
Tsitaat:Avaldatud idag kl 12.27
Rootsi ja Eesti õnnetuste uurimisasutuste tehtud salastatud film näitab selgelt, kuidas praami teraskonstruktsiooni tükid on kerest väljapoole painutatud.
Chalmersi ülikooli merekonstruktsioonide inseneri emeriitprofessor Anders Ulfvarson, kes on Eesti juhtumit juba mõnda aega jälginud, ütleb, et on filmimaterjalilt nähtu üle üllatunud.
Tsitaat:Cristoofer
27.09.2021 17:00:21
Mingite mõttetute rootsi Nii öelda ekspertide jutt versus Randperet ja Ligi kaalukad meresõidu ajalugu põhjalikult sügavuti läbitöötatud teadmised. Usun Randperet ja kutsun kõiki appi seda tegema.
Tsitaat: Artikkel 4
1. Lepingupooled kohustuvad vastavalt oma siseriiklikule korrale
kehtes­tama seadused, mille eesmärgiks on viimase puhkepaiga rahu
häiriva mis tahes tegevuse, eelkõige sukeldumise või muu vrakist või
merepõhjast laevahuku­ohvrite või vara ülestoomise eesmärgil toimuva
tegevuse tunnistamine kuriteoks.
2. Lepingupooled kohustuvad nägema ette võimaluse kohaldada käesoleva
artikli 1. lõikes nimetatud kuriteo toimepanemise eest vabadusekaotust.
3. Sõltumata ülaltoodud sätetest võivad lepingupooled võtta meetmeid
vraki kaitsmiseks või vrakist põhjustatud merekeskkonna saastuse
ära­hoidmiseks.
Artikkel 5
Iga lepingupool kohustub andma teistele lepingupooltele informatsiooni
kavandatavatest või toimuvatest tegudest, mis kooskõlas 4. artikliga on
tunnis­tatud kuritegudeks ja mille toimepanemisega on seotud selle
lepingupoole lipu all sõitev laev.
mis me siis teada saime? aga seda, et Arikas on seda filmi meie eest varjanud, salastanud?

https://spekter.postimees.ee/7345175/est...1613111081
Sellega on nüüd küll pahandus, et Rene Arika tiim hoidis infot kinni ja Rootsi ringhääling selle kõigepealt avaldas.
Üleüldse käib väga kummaline pokker nende aukude ümber, et ka Evertsson mingil põhjusel teise augu tähelepanu alt välja jättis, kuigi see näib samuti väga ebaloomuliku iseloomuga.
  
  •  Eelmine
  • 1
  • ...
  • 95
  • 96
  • 97(current)
  • 98
  • 99
  • ...
  • 104
  • Järgmine 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Koroonaviirus, osa 5. Vaktsineerimine. 2021.30.10 antiamerikanist 2,766 375,322 28-01-2025, 17:31
Viimane postitus: xcad
  Estonia katastroof - õnnetus? Vandenõu? Osa II Geargirl 271 53,894 30-09-2024, 22:45
Viimane postitus: xcad
  Massihävitussõda ja/või ülemaailmne katastroof 16-19. sajanditel. antiamerikanist 86 25,458 25-02-2023, 22:27
Viimane postitus: isemaag
  Koroonaviirus, osa 4. Vaktsineerimine. 2021.02.05 xawa 2,645 406,009 31-10-2021, 09:07
Viimane postitus: Mannu
  Holokaust - sajandi vandenõu? Creed 821 412,414 11-09-2021, 22:25
Viimane postitus: I'll be back
  Elektroonika laguneb. Vandenõu? kivikas666 106 50,009 30-05-2021, 01:48
Viimane postitus: isemaag
  Madeline McCann - Rööv või vandenõu? Ares 30 20,512 17-05-2021, 15:04
Viimane postitus: euroruubel
  Koroonaviirus, osa 3. 2021.17.04 Tyto Alba 281 52,294 02-05-2021, 19:44
Viimane postitus: xcad
  Koroonaviirus, osa 2. 2021 Minaelan 1,549 245,599 17-04-2021, 09:06
Viimane postitus: Mannu
  Koroonaviirus, osa 1. 2020 Viimne Roomlane 2,291 393,332 19-01-2021, 13:43
Viimane postitus: xawa

Alamfoorumi hüpe:


Kasutaja, kes vaatavad seda teemat:
2 külali(st)ne

Expand chat