Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Meie" lennuvahendid
#1
See teema läheb nüüd poole sabaga vandenõu teemade alla, kuid põhikoht võiks olla just siin, UFO foorumis.
Nimelt, huvitaval kombel pole meil seni olnud ühtki teemat mis keskenduks maalaste ulmelennutehnikale, millest avalikult ei räägita ning mida ametlikult ei eksisteeri.

Saage tuttavaks: TR-3A, tuntud ka kui Black Manta.
[Pilt: TR-3A-Black-Manta.JPG]
Tegu on allahelikiirus-luurelennukiga, mida väidetavalt kasutati Lahesõdade aegu. Patent sellele võeti 1977. aastal, 1989/90. pildistati ja jälitati 3A sarnaseid aluseid Belgias.
Samas arvatakse et tegu võis olla ei millegi muu kui B-2 Spiriti prototüübiga.

Järgmine sõiduk siin teemas on aga tõeline maiuspala, üllataval kombel arvab Wikipedia, et tegu on vana autoga.
Kuid ärge laske end petta, sest seda nad just tahavadki!
Saagem tuttavaks, meie kolmnurkne sõber taevas, TR-3B Astra, ehk tuumaenergial töötav lennuvahend.
[Pilt: tr3b%20astra0.jpg]
Lisaks on sel ka elavhõbeda plasma kiirendi, mis oma magnetväljaga peaks vähendama selle kaalu kuni 89%, mis võimaldab sel sooritada kiireid suunamuutusi.
Tegu lennuvahendiga, mis on valmistatud tehnoloogiate baasil, mis olid kättesaadavad juba 80-ndate keskpaigas. Samuti on mul tunne, et enamus UFO lugusid, kus tegu on materiaalse lennuvahendiga, vastavad enim selle kirjeldusele. Kolm tuld taevas ja liigub, hääletult, sooritab äkilisi manöövreid ning on ka muul moel salapärane, peaaegu ebamaine.
Mõndade teooriate järgi on tegu pigem õhupalli-laadse lennuvahendiga, kuna seda on odavam valmistada ning teeb võimalikuks aeglased ning hääletud liikumised.
Näib, et ka Youtube on täis klippe TR-3B lendudest. Kes viitsib see vaatab.

Järgneb...
Vasta
#2
Väga huvitav teema, ootan huviga järgnevaid postitusi! Smile

Lisan siis kah ühe nö.Superlennuki

B-2 Spirit: $2.4 billion
[Pilt: B-2%20Spirit.jpg]

The B-2 bomber was so costly that Congress cut its initial 1987 purchase order from 132 to 21. (A 2008 crash leaves the current number at 20.) The B-2 is hard to detect via infrared, acoustic, electromagnetic, visual or radar signals. This stealth capability makes it able to attack enemy targets with less fear of retaliation. In use since 1993, the B-2 has been deployed to both Iraq and Afghanistan.
Vasta
#3
Sellist teemat olen ammu oodanud.
Et niisugused lennuvahendid on ammu leiutatud, on ju ammu teada, aga et nendest ka pilte võib leida, ei teadnud.
Uurisin just Kanada UFO-sid ja leidsin järgmise artikli:
Kanada endine minister soovitab ufotehnoloogiat 01.03.2007

Kanada endise kaitseministri Paul Helleyeri arvates aitab kliimasoojenemist peatada erinevate riikide valduses oleva salajase ufotehnoloogia kasutuselevõtt.

«Kui selline uuelaadne tehnoloogia tõesti olemas on, siis võib fossiilsete kütuste kasutamise lõpetada ühe sugupõlve jooksul,» selgitas endine minister.
83-aastane Hellyer lisas, kuna tulnukate kosmoselaevad läbivad pikki vahemaid, siis peab neil olema kasutusel täiesti erilaadne kütus.

«Kutsun eri riikide valitsusi üles paljastama nende valduses oleva ufotehnoloogia. Valitsused võivad teada üsna palju. See informatsioon võib aga päästa maailma,» jätkas endine kaitseminister.

Hellyer kuulus kaitseministrina 1963. aastal Kanadas võimul olnud peaministri Lester Pearsoni valitsuskabinetti.

Mees šokeeris oma kaasmaalasi 2005. aastal sellega, et tunnistas avalikult ufo nägemist.

HITLERI plaan võtta kasutusele UFO-d:

Poolakast ajakirjaniku ja ajaloolase Igor Witkowski väitel ehitaski Saksamaa mitu pommitamiseks mõeldud UFO prototüüpi.

UFO-programm käivitati esialgu Luftwaffe juhi Herman Göringi käe all. Kuid 1944. aastal asus seda juhtima SS-ohvitser Hans Kammler. Kammleri dokumentides seisab, et teadlased suutsid teha märkimisväärse läbimurde gravitatsiooni eiramises.

Natside UFO-projekt kandis nime Schriever-Habermohli skeem. Rudolf Schriever oli insener ja katsepiloot, Otto Habermohl aga insener. Väidetavalt valmis projekti käigus 15 sellist prototüüpi. Projekt käivitati juba 1941. aastal ning selle peakorter asus kuni 1943. aastani Prahas.

Kinnitamata andmetel katsetas Saksamaa prototüüpi 1944. aastal. Briti ajalehtedes ilmusid lood Thamesi kohal nähtud kummalise ümaraga kujuga lendavast objektist
Allikas: http://www.elu24.ee/?id=343699
Vasta
#4
Üks konventsionaalne aga piisavalt kummaline lennuaparaat III Reichi lõpupäevilt:[Pilt: 19590098000a.JPG]
Lippisch DM-1
Wiki: -The DM-series was a joint project of the Darmstadt and Munich Akafliegs. During planning all limits were set aside and, what may seem impossible today was seriously studied, such as the DM4 with a planned wing area of 70m2 (753.5 sq.ft.)expected to reach speeds of 16.000 km/h (10,000 mph ).
Planeeritud kiirus on muidugi müstiline...
Vasta
#5
Järgmine lennuk meie listis on A-12 Avenger.
[Pilt: A-12avenger2.png]
A-12 Avenger on stealth tüüpi iga-ilma pommitaja prototüüp, mille arendus jäi väidetavalt rahalistel põhjustel toppama... Ametlike teadaannete järgi prototüüpideni ei jõutud kuid valmis saadi kahe näidismudeliga, mida on võimalik ekraani tagant jälgida Google Mapsi vahendusel.


Tagasi Area 51-e
Lennuk mida arvatakse olevat põhjustajaks päris mitmele helibärjääri põmakale 80-ndatel ning 90-ndatel, luurelennuk Aurora.
[Pilt: Aurora-2.jpg]
On arvatud et tegu on asendajaga vananevale Blackbirdile, pakkudes seejuures (spekulatiivseid) kiiruseid kuni Mach 5-7 (6124-8575 km/h), mis, on umbes kaks korda kiirem tema tabamatu, hävitamatu eelkäija tippkiirusest (Mach 3+), kaks korda aeglasem aga zedi poolt välja toodud DM4 Mach14 lennukist.
Samas, osade väidete järgi küündib selle tippkiirus peaaegu kiirusteni kuni 13 000 km/h.
1985. aastal tehti väike apsakas ning Aurora kajastus kogemata USA eelarves, kandes nime “Black aircraft production”.
On spekuleeritud ka, et Aurora ei viita mitte ühele vaid tervele grupile eksootiliste lennuvahendite arendusele.
Ainuke ametlik väide mis Aurora kohta eksisteerib, on Lockheed Skunk Worksi poolne, et tegu oli B-2 Spiriti algse projekti nimega.
Ajal, mil Aurora arvatavalt taevaid salaja vallutas, Area 51 lennuvälja maandumisrada pikendati 7 kilomeetrini.
Siin ka üks Google link mida soovitan vaadata.

Vasta
#6
Lisaksin siia mõned huvitavamad leiud

http://www.youtube.com/watch?v=rBnlJ0GzF...re=related

http://www.youtube.com/watch?v=3Cz3ftXZp...re=related

http://www.youtube.com/watch?v=GjXr5w3M4...re=related

http://www.youtube.com/watch?v=i8y5suPs1...re=channel

http://www.youtube.com/watch?v=wak7lqsus...re=related

http://www.youtube.com/watch?v=R9SMQHzZp...re=related


Selliseid klippe võiks siia panna tohutult, aga pole lihtsalt mõtet,
kel huvi leiab ise. Lihtsalt vaadake mis aasta(te)l tehti juba selliseid,
ja nüüd mõelge mis võiks olla leiutatud nüüdseks.
Vasta
#7
Eestlastelgi oma deltatiib olemas ju

Deltatiib Tartumaal
Vasta
#8
Kui mõni neist kolmnurkadest liiguks ka helitult jalgratturi kiirusel pimedal ajal siis võiks ju taaskohtumise üle rõõmu tunda.
Vasta
#9
Üks must kolmnurk tiirleb Kuu ümber praegu. Kõik kohad sellest videosid täis!Smile
Vasta
#10
Venelaste TARIELKA
http://www.youtube.com/watch?v=cThIbDONe...re=related

ALA-40 Thermoplane
http://www.youtube.com/watch?v=szasukfWX...re=related

SUKHOI PAK FA
http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_PAK_FA
http://www.youtube.com/watch?v=ix0Izx-6Y...re=related

McDonnell XF-85 Goblin
http://www.youtube.com/watch?v=g46q-RUkA...re=related

Siia lõppu silmailu kah Bleh
http://www.youtube.com/watch?v=L8qWBXXTp...re=related

Vasta
#11
Kordamine on tarkuse ema... :-)
http://rutube.ru/tracks/4054437.html?v=8...start=1000
Vasta
  


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Tähtede sõda meie orbiidil excubitoris 84 51,631 13-01-2022, 18:36
Viimane postitus: Manaja
  Meie võimalused tulnukate vastu? hulkuv hing 116 50,933 05-11-2021, 13:22
Viimane postitus: Maakristall
  Tulnukatelt näpatud tehnoloogiad meie igapäevaelus. Loogik 184 111,516 11-10-2021, 09:34
Viimane postitus: Lynx Titan
  Meie orbiidil on tihe liiklus excubitoris 46 24,663 18-12-2012, 15:10
Viimane postitus: NelliN2

Alamfoorumi hüpe:


Kasutaja, kes vaatavad seda teemat:
1 külali(st)ne

Expand chat