•  Eelmine
  • 1
  • ...
  • 33
  • 34
  • 35(current)
  • 36
  • 37
  • ...
  • 51
  • Järgmine 
Teema hinnang:
  • 6Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
III Reich:i saladused
https://www.youtube.com/watch?v=nzRCiJNusXM
https://www.youtube.com/watch?v=8ryS1o0u31E
https://www.youtube.com/watch?v=Yjcufte-06c
https://www.youtube.com/watch?v=hvpfjFo8kDU
https://www.youtube.com/watch?v=zk8kTBklb3w

Kui tunnete huvi, siis leiate netist veel.
Oli skslastel ka selline ühing maagia uurimiseks, nagu Thule.
Ka sellest leiate netist.
https://www.youtube.com/watch?v=nzRCiJNusXM
https://www.youtube.com/watch?v=Vmh4GLddGG8
https://www.youtube.com/watch?v=usfQoFoAZUs
Vasta
▶ LUFTWAFFE 1946 (Would have happened if...) Full documentary!! By TRUFAULT - YouTube
Mis oleks kui oleks - aasta on 1946 ja Hitler on ikka võimul.
Mida teeks ja millega tegeleks samal ajal Luftwaffe ehk Saksa Õhijõud.

ADOLF HITLER: MAN OF PEACE?
Veel väike meenutus miks sõda hakkas. Kui kellegil on midagi ütelda artiklis toodud väidete õigsuse kohta, et Hitler soovis Euroopasse rahu ja õitsengut siis siin mölisemise asemel võtke ühendust antud veebi lehe toimetusega ja TÕESTAGE oma väidet, ning toimetus maksab teile $100 puhtalt kätte. Kui on midagi tõestada siis proovige - teoretiseerimised, et "ei maksa" või "pole neil raha" jätke kuhugi õllebaari toobi kõrvale jutuks. Tänan wink

Tsitaat:"It's all the fault of the anti-appeasers and the fucking Jews." (siit)
Vasta
Kuni 1950. aastani loodi saksamaal endiste ohvitseride najal salaarmeed.....
Vasta
(12-05-2014, 19:47 )HUGOTH Kirjutas: Kuni 1950. aastani loodi saksamaal endiste ohvitseride najal salaarmeed.....

Polnud see nii suur saladus midagi. Väga paljud Wermahcti sõdurid ja ohvitserid jätkasid uues Saksa armees.
Kui sügavalt nad uutesse nekrutitesse suutsid "saksa vaimu" puhuda ja kaugele see ulatub on eri küsimus.
Vasta
Ma teen enesepaljastuse just siin teemas, kuna see teema sattus n. ö.

Keegi tugev nägija ütles mulle otse, et ma eelmises elus olin Hitleri maagilise neljakümne kaaskonnas. Tiibeti maagid. Ja et Hitleri käsu kaudu kõik ta nõuandjad mõrvati. Seda mulle rääkis absoluutselt kontvõõras senss. Hiljem too senss enam ei tahtnud kohtuda, no bog s-nim. Kõik on hästi!
Papagoi Papu:
https://www.google.ee/search?q=papagoi+p...2&ie=UTF-8

Kõik on ......-... .
Vasta
Поездка к таинственным кольцам третьего рейха, или проект "Аненербе" - Фишки.нет
Neile kes ise Karjalasse minna ei saa omavad nüüd võimalust vaadata nii pilte kui väikest video lõiku mis seal siis on. Kas tegu suurtüki alustega või ümmarguste lennukite maandus/hooldus rajatistega.
Vasta
(17-06-2014, 18:11 )excubitoris Kirjutas: Поездка к таинственным кольцам третьего рейха, или проект "Аненербе" - Фишки.нет
Neile kes ise Karjalasse minna ei saa omavad nüüd võimalust vaadata nii pilte kui väikest video lõiku mis seal siis on. Kas tegu suurtüki alustega või ümmarguste lennukite maandus/hooldus rajatistega.

3.5. Võõrkeelsed tekstid
Lühikeste võõrkeelsete tekstijuppide puhul tuleb lisada ka tõlge. Pikemate materjalide puhul piisab lühitutvustusest või sisukokkuvõttest. Kui kasutad oma postituses võõrkeelset tsitaati, siis hoolitse, et see ka tõlke eesti keelde leiaks.
Vasta
Ma pigem esitan küsimuse, et kuidas on niisugused asjad korraldatud, kas kivi-kivi meetodil?

Mürakas kolmel väiksel kivil
Vasta
Pigem siiski suurtükialus...analoogseid konstruktsioone on päris laialt olemas, näiteks Taanis Hanstholmis ja Fanös on Atlandi valli koosseisu kuulunud pataredest sarnased "pesad" järgi, Norras Vara patarei, Harstad ja veel kuskil(kas mitte Kristjansandis või -sundis, mul lähevad need kaks alati segi) ning mujalgi.
Vasta
(17-06-2014, 22:26 )Rein Kirjutas: Ma pigem esitan küsimuse, et kuidas on niisugused asjad korraldatud, kas kivi-kivi meetodil?

Mürakas kolmel väiksel kivil

Vähe sellest, et on segane KES need kokku pani - inimene või loodus on üleval ka küsimus MIKS ja KUIDAS.
Vasta
Natsi salatunnelid Austrias

Austrias avastati suur natsi-Saksamaa tunnelite võrgustik, mis katab 30ha suuruse maa ala. Arvatakse, et seal uuriti aatompommi võimalikust.
Vasta
Avastada on ilmselt vale väljend, tunnelitest on kogu aeg teatud ja huvilised on ka uurimistöid teinud. Ilmselt on lihtsalt nüüd kuskilt mingi suurem rahahunnik leitud, miska ka uurimist laiemalt teha kannatab.

http://www.telegram.ee/teadus-ja-tulevik...#.VKJh37AA

https://books.google.ee/books?

Nagu oli teada ka Bergkristalli seosed Me-262 loomisega.

http://forum.worldofwarplanes.ru/index.p...ge__st__20









id=FaQ9AAAAQBAJ&pg=PA767&lpg=PA767&dq=%D0%91%D0%B5%D1%80%D0%B3%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BB&source=bl&ots=yiAgRCvzL9&sig=5-NzVzr5Ph_9auYrHlLNmMdk9FE&hl=et&sa=X&ei=bGKiVOOwGcb7UKG8g5gP&ved=0CB0Q6AEwATgK
Vasta
https://www.youtube.com/watch?v=M1hpN3GD_v4
ja kõik just nii oligi.. loogiline mõtlemine viib ka selleni!!!!!
Vasta
(04-02-2015, 14:47 )ibnuno Kirjutas: https://www.youtube.com/watch?v=M1hpN3GD_v4
ja kõik just nii oligi.. loogiline mõtlemine viib ka selleni!!!!!

Mina käsiks seaduse teha, et igakord kui Toompeal need tagumiku laiaksistujad alustavad peavad nad seda videot vaatama.
Vasta
(04-09-2005, 17:16 )zed Kirjutas: II maailmasõja ajal arendas Saksamaa koos oma liitlastega teljeriikidest edukat sõjategevust nii maal kui õhus.
Merel oli olukord keerulisem.
Maailmamerel olid liitlased, peaasjalikult Briti Kuningriigi merejõud valitsevad.
Vaatamata mitmetele edukatele operatsioonidele olid suured Saksa lahingulaevad blokeeritud Põhjamere ja Läänemere sadamatesse.
Seetõttu oli põhirõhk Saksa väejuhatuse poolt pandud allveelaevadele.
Nende poolt kordasaadetu on meile kõigile hästi teada ja suurte tähtedega kirjutatud maailma sõja-ajalukku.

Et kallutada sõjalist olukorda meredel pealveelaevade osas enda kasuks, otsustati kasutada selleks loodavat uut tehnoloogiat, Flugscheibe HAUNEBU III.(link)

Loodud lendaparaadi diameeter oli 76 meetrit, kõrgus 30 meetrit.(link) Relvastuseks otsustati monteerida neli suurtükitorni soomuslaevalt "Von Lützow" kuhu igaühesse oli monteeritud kolm 203 mm. suurtükki.
Samas peab mainima, et lahingulaevade suurtükitorne otse monteerida loodud taldrikule ei olnud tehniliselt võimalik. Suurtükitorni tekiehitusele lisandub paraku ka varjatud, vertikaalne osa, mis ulatub sügavale laeva sisemusse, kus paiknevad mürskude transpordi¹ahtid ja muud tehnoloogilised sõlmed, kogu varjatud osa kõrgus on 13-15 meetrit.
Seetõttu ei olnud seda kõike võimalik mahutada Haunebu sisemusse.
Ajutiselt paigaldati taldrikule kolm tagasihoidlikuma kaliibriga kahurit.
Terzitcki väidab, et 1945 aasta märtsis Haunebu III lendas ringi ümber maakera 40 kilomeetri kõrgusel ja maandus Jaapanis, Keiserliku Mereväe baasis Kuras.(link)

Seal, laevaehitustehases oli Saksamaa tellimusel loodud tehniline lahendus Haunebu III:le suurekaliibriliste suurtükkide monteerimiseks.
Lahingulaevalt "Jamato" demonteeritud üheksa 460 mm. suurtükki said endale uue koha Haunebu III relvastuses.(link)

Peab muidugi tõdema, et sellise relvastuse kaal oli tohutu, iga suurtüki kaal eraldi oli juba 70 tonni.
Lisaks loodud soomustornid ja mürsuvaru.
Kirjanduses muidugi kinnitatakse, et Haunebu III tõstevõime, oli endaloodud gravitatsiooniväljas praktiliselt piiramatu.

Jaapanis viibimise ajast on meieni jõudnud ka fakt, et Haunebu vajas tankimiseks, ehk kütusevarude täiendamiseks ainult suruõhku ja suures koguses vett.
Samuti vahetati välja taldrikul olnud 60 hävituslennuki hõbeakut.

Vett ja suruõhku tarbis tööks Schaubergeri poolt loodud Haunebu hüdrodünaamiline tahhionaatormootor (elektromagnetiline gravitatsioonimootor), mis tsiteerides dokumente
... kasutas praktiliselt lõpmatut gravitatsioonienergiat, genereerides ise, vastasmärgilisi välju...

Tänapäeval on teada ka eelmisel sajandil 20-30 aastatel SS kapteni Hans Coler: poolt loodud nn Coleri konverter, mis muudab gravitatsioonienergia elektrienergiaks.
Nende konverterite praegu tundmatuid edasiarendusi tootsid 1942 - 1945 Siemensi ja AEG tehased.

Lisaks lennuaparaatidele kasutasid sakslased neid kui lõpmatuid energiaallikaid, ka sõja lõpul loodud tohututes 5000 tonnistes allveelaevades ning oma salajastes allmaabaasides.
(Jätkub)


Muudetud: 28-11-06 kell 12:48:03 zed

ma olen isilikult väga huvitatud haunebu lendketastest eriti nende tehnilistest detailidest ja konstruktsioonist kui kellegil on miskit informatsiooni nende masinate kohta jagada siis oleks väga huvitatud

haunebu

III Reichi Ufo (Die Flugscheibe)

Kolmanda Reichi ?lendavate taldrikute? ehk nagu neid II Maailmasõja ajajärgul Saksamaal nimetati ?Flugscheiben? (lendseibid), teemat on maailma ajakirjanduses ja ka internetilehekülgedel käsitletud juba aastaid vägagi põhjalikult. Paraku ei ole vastuseta küsimuste hulk ikkagi vähenenud.
Kui kaugele suutsid sakslased oma tehnikaarenguga jõuda?
Kes neid konsulteeris?
Kas tööd sellel alal lõppesid koos sõjaga või jätkusid need mõnes muus salastatud paigas maal?
Kuivõrd tõesed on väited, et III Reich omas kontakte maavälise mõistusega?
Usun samuti, nagu mitmed siinsed sõnavõtjad, et lähematel aastatel saame oma käsutusse palju siiani mahavaikitud ja avamata fakte möödanikust, mis sunnivad meid kardinaalselt muutma senist arvamust ajaloost ja muudavad põhjalikult maailmapilti.
Esiteks järjest võimsam infotehnoloogia, mis annab võimaluse pisikestest inforaasudest ehitada katva terviku, teiseks avanevad arhiivid.
Hiljuti vestlesin ühe endise N Liidu Uzbeki rahvusest kindralmajoriga.
Ta oli pikalt tegev olnud analüütikuna KGB keskaparaadis.
Tema sõnul on eri salastatud arhiivides kilomeetrite kaupa riiulitel Saksamaalt peale WWII Venemaale tassitud salastatud materjale, mida keegi pole viitsinud avadagi.
SS arhiivid, tehniline dokumentatsioon eri projektidest, SS allorganisatsioonide Ahnenerbe, Schwarze Sonne jt. arhiivid, miljonid ja miljonid arhiiviühikud.
Seletus lihtne, rõhuasetus liikus peale WWII germaani faktorilt angloameerikale ja veel mis eriti kummaline, saksa keelt valdavaid spetsialiste koolitati N Liidu organite tarbeks kolmkümmend korda vähem kui ingliskeelseid.
Muidugi ka venelastele omane laiskus.
Kuna puudub materjalidest ülevaade, antakse neile nüüd nn. DOPUSK lihtsalt riiulite ja saalide kaupa.
Pange tähele, Venemaa avab lähiajal veel paljuski meie silmad. Ja mis ka tähtis, Putini seltskonnal on kama USA-Iisraeli poolt maailmale vägisi pealesurutud müütidest ja ajalookäsitlusest, veel enam, neil on oma Hodorkovskitega tegemist küllalt, et Vene majanduse jäme ots lõplikult Kaananimaale ei koliks.

Nüüd pean vabandama veidi pikaleveninud sissejuhatuse pärast.

Edasi toon Teieni lühendatult endise KGB polkovniku, tehnikateaduste kandidaadi Vitali Shelepov:i kokkuvõtva kirjutise teemast.
Teema sissejuhatuseks on kõne all olevas kokkuvõttes käsitletud natsionaalsotsialistliku re?iimi ajaloolisi tagamaid ja olustikulisi liikumapanevaid jõude Saksamaal. (Tõin need põhiaspektid Teieni oma eelnevates postitustes, Juured, Juured sügavamalt, Reich Reichis).
Shelepov käsitleb põhjalikult ühingutes Ahnenerbe, Thule ja Vril toimunud meediumite ja kontaktorite seansse.
Seansside eesmärgiks oli põhiliselt tehnilise informatsiooni hankimine, aga ka rahvahulkade massimõjutustehniliste vahendite omandamine.
Enamus saadud tehnilisest informatsioonist sisaldas nn. ?flugscheiben?:ite ehitust nende ?tahhionaator? mootorite ehitust ja tööprintsiipe jm.
Suur osa saadud infost, aga sisaldas ka nn. tavarelvastuse edasiarendusi, samuti mitmeid fundamentaalseid, ajast ees olevaid matemaatika, füüsika, keemia jt. distsipliinide põhilisi aspekte.
Saksa võimuladviku üks põhihuvidest oli nn. ajamasina loomise küsimus.
Meediumite abil loodeti kontakteeruda ?maailmavaimuga? ja hankida sealt vastavat informatsiooni.
Ajamasina abil loodeti saada kontakt Germaanlaste eelhõimuga kadunud kõrgtsivilisatsioonis Atlantises, kes natside andmetel, kihutasid sealt välja eelajaloolised juudid.

Ühingu ?Vril? Moskvas säilitatavate arhiivimaterjalide hulgas, on leitud jooniseid, kus selgitatakse peente füüsiliste väljade spiraalse silmuspõimumise ja nende võimendumise printsiipe.

Meediumiseansside käigus kontaktorite poolt ?maailmavaimult? saadud andmed anti koheselt üle vastava ala juhtivatele teadlastele, nende ?tõlkimiseks? insenerkonnale arusaadavasse keelde.


Üheks tuntumaks tehnomaagiliste seadmete väljatöötajaks oli tuntud Saksa teadlane
Doktor W.O. Schuma.
Kui uskuda tunnistajaid, siis tema elektrodünaamilised masinad, kasutades ülisuurte kiirusega pöörlemist, ei hõljunud lihtsalt õhus, vaid mõjutasid ka enda ümber aega ja ruumi.
(sarnastele tulemustele on jõudnud ka tänapäeva katselaborid, kes uurinuna ülisuurtel kiirustel pöörlevaid kehasid on täheldanud nende ümber mitte ainult gravitatsioonivälja vaid ka aeg-ruumi karakteristikute muutumist).
Selles pole niisiis midagi imelikku, et Saksa teadlased oma ?ajamasina? väljatöötamisel saavutasid antigravitatsiooniefekti.
Teine asi kuivõrd juhitavaks need protsessid osutusid.
On andmeid, et sarnaste omadustega katseaparaat viidi Müncheni lähedal asuvasse Augsburgi linnakeses asunud uurimiskeskusesse, kus jätkati uurimistöid.
Kuid antud ettevõtmise edukusele avaldas ilmset mõju üks fakt.

Nimelt 1936 aastal toimus Freiburgi linna juures Baieris, tundmatu lendava objektiga katastroof.(link)
Lendav objekt, või kõik mis temast oli säilinud, sattus SS:i ühingu Vril uurimisasutuse kätte.(link)
Tundma õppides objekti süsteeme, suutsid saksa teadlased välja selgitada objekti nii energeetilise osa kui mootori tööpõhimõtted.(link) Seadmete keerukuse ja kasutatavate materjalide harulduse tõttu suudeti aastatel 1936 ? 1945 luua vaid 4 lendaparaati, koodnimetusega VRIL 1 ? 4.(link)(link)
Ehitatud aparaatidel olid saksa teadlaste poolt projekteeritud iseloomuliku kujuga korpused,(link) kuhu oli lisatud selleaegsete sidesüsteemide antennid, maandumissashiid, relvastatud olid VRIL seadmed kuulipildujatega MG 42 neist viimane, VRIL4, kandis tanki Pz-V "Panther"soomustorni (link), mis oli riputatud ?Flugscheibe? alla nö. ?pea alas-pidi? asendis.(link) Eeldatavalt, eksisteeris seadmel n.ö. oma, autonoomne gravitatsiooniväli, nii-et taldriku meeskonnale ei omanud ülemine-alumine mõiste mingit tähendust.(link)

Saksa lendavate taldrikute järgmine põlvkond st. edasiarendus VRIL mudelist kandis nime HAUNEBU (link).
Nende Flugscheibede konstrueerimise ja arendamisega tegeles SS kindral dr. Hans Kammleri (link) Sonderstabi Abteilung C:le alluv IV katse-konstrueerimisbüroo.
Selle tootmisüksused paiknesid maaalustes hiiglaslikes tootmiskompleksides Austrias, Melk (kood Quarz), Saksamaal, Rogendorf (kood Quarz II) ja Obergartendorfis (kood Quarz II).
On samuti teada, et osa Haunebu tehnoloogilisi sõlmi valmistati Škoda elektrimootorite tehases.
Kogu projekti juhtis SS ühendus ?Schwarze Sonne? (link).

Repliigi korras tuleb lisada, et sama-aegselt SS:i Vril, Thule, Shwarze Sonne konstrueerimisbüroodega tegelesid taldrikulaadsete lennumasinatega ka Saksa Õhujõudude (Luftwaffe uurimis- ja tootmiüksused, lennundusminister Hermann Göringi (link) valitsemisalas, kui ka Wermachti vastavad asutused, relvastusministri Albert Speeri alluvuses.
Loodi mitmeid projekte ja prototüüpe:
?Discus Ballenzo?(link), ?Feuerball?(link), ?Kugelblitz(link), ?Schütz?, ?V-7?(link), ?Zimmermann?, ?Omega? jt.
Paraku ei olnud tavasõjaväel selliseid ressursse ja võimalusi mida omasid Himmler ja SS.


Nagu selgub USA Õhujõudude Luurevalitsuse poolt tehtud ja rangelt salajaseks klassifitseeritud dokumentaalfilmist ?UFO Kolmandas Reichis?, (mis, aga loomulikult on ka KGB arhiivis) konstrueeris Haunebu seeria lendaparaatide jõumasina silmapaistev Austria hüdrodünaamikateadlane Viktor Schauberger. (link)

(Repliigi korras veel üks fakt: 1946 aastal võttis NKVD erikonstrueerimibüroo, osadeks ühe Punaarmee kätte sattunud, Shaubergeri mootoritest.(link)
Selle seadme tööpõhimõte jäi paraku vene vastava ala spetsialistidele arusaamatuks, lisaks ei suudetud osadeks demonteeritud mootorit enam tagasi kokku panna.

Muidugi võib ka mainida, et selleaegsete NKVD büroode ?nahkpintsakutes teaduslike kaastöötajate? tase oli allapoole igasugust arvustust.
Lohutuseks võib öelda, et NKVD andmetel oli sama probleem ka lääneliitlastel.

III Reichi(link) tehnoloogia, leiutised ja nendel põhinevad seadmed olid niivõrd kummalised, et nende tööpõhimõte jäi tihti arusaamatuks.)

Kõiki Schaubergeri töid kureeris isiklikult Himmler (link), hoidmata seejuures kokku vahendeid.
Hans Kammlerile (link)alluv IV konstrueerimisbüroo (koodnimetusega Buwe-IV), sai oma kasutusse SS:ilt praktiliselt piiramatud finantsid.
Alustati forsseeritult salastatud projektiga ?Hauneburu X-Boot?(link), lendaparaatide tootmiseks.
Projekteeritava Flugscheibe diameetriks oli 26 meetrit.
Taldriku mootoriks projekteeriti nn. ?igavene mootor? ? ?tahhionaator-70?, diameetriga 23 meetrit.
Lendaparaadi juhtimine toimus magnetvälja impulssgeneraatori ?4A-SIC? abil, mis projekteeriti ja valmistati Siemensi ja AEG tehastes.
Valminud töötav aparaat kandis nime HAUNEBU II.(link)

Mõningad tehnilised andmed: Lennukiirus - 6000 km/h. Lennuaeg - 55 tundi.
Valmidus väljumiseks avakosmosesse ? 100%.
Kasulik last ? 100 tonni.
Ekipaa? ? 9 inimest, koos reisijatega ? 20.
Planeeritud tootmise algus 1943 aasta lõpp, 1944 aasta algus.

Haunebu II relvastusest on teada, et 1944 aastal oli paigaldatud aparaadile neli MG 42 kuulipildujat ja kuus 20 mm kiirlaskekahurit MC-213, laskekiirusega kuni 1200 lasku minutis.

Saksa lendavate taldrikute ehk Flugscheibede tegevusest lahingutes, on teada küllaltki vähe.
On tõendeid, et neid kasutati 1944 aastal Valgevene rinde vägede vastu Ida-Preisimaal, Köningsbergi rajoonis.
Arhiivis on säilinud Valgevene Rinde kaardiväediviisi NKVD eriosakonna leitnandi Gennadi Haritonovi raport, kuidas mingi kummaline, Inglise sõjaväe kiivri kujuga fašistlik lennuk, hävitas nende rindelõigus tohutu tulejõuga kuus Punaarmee tanki.(link)

Samuti on mitmeid lääneliitlaste lendurite teateid kontaktidest kummaliste Luftfaffe märkidega taldrikulaadsete lennumasinatega.
Füüsilist, lahingulist kontakti nendega ei saadud kunagi, sest objektid tehes järske manöövreid ja arendades ülisuurt kiirust, kadusid kiirelt lendurite vaateväljast.

Peaaegu alati täheldasid liitlasarmee lendurid, nähes neid tundmatuid objekte, oma lennukite elektriliste navigatsiooni, side ja juhtimissüsteemide rivist väljaminekut.
Eelduste kohaselt on see seletatav Flugscheibede poolt kasutatudt tugevate elektriliste väljade genereerimisega.

Tehnoloogilise keerukuse ja kasutatavate haruldaste materjalide hinna tõttu, ei suutnud Saksamaa oma epohhiloovaid lendaparaate valmistada suurtes kogustes.
Mõned valminud katseeksemplarid erilist sõjalist tähendust ei omanud.
Sõja kulg oli juba otsustatud. Rõngas tõmbus koomale.

Haunebu II lõplik saatus on teadmata, aga USA uurija Vladimir Terzicki andmetel alustati 1943 aastal Haunebu II edasiarenduse Haunebu III ehitamist.

II maailmasõja ajal arendas Saksamaa koos oma liitlastega teljeriikidest edukat sõjategevust nii maal kui õhus.
Merel oli olukord keerulisem.
Maailmamerel olid liitlased, peaasjalikult Briti Kuningriigi merejõud valitsevad.
Vaatamata mitmetele edukatele operatsioonidele olid suured Saksa lahingulaevad blokeeritud Põhjamere ja Läänemere sadamatesse.
Seetõttu oli põhirõhk Saksa väejuhatuse poolt pandud allveelaevadele.
Nende poolt kordasaadetu on meile kõigile hästi teada ja suurte tähtedega kirjutatud maailma sõja-ajalukku.

Et kallutada sõjalist olukorda meredel pealveelaevade osas enda kasuks, otsustati kasutada selleks loodavat uut tehnoloogiat, Flugscheibe HAUNEBU III.(link)

Loodud lendaparaadi diameeter oli 76 meetrit, kõrgus 30 meetrit.(link) Relvastuseks otsustati monteerida neli suurtükitorni soomuslaevalt ?Von Lützow? kuhu igaühesse oli monteeritud kolm 203 mm. suurtükki.
Samas peab mainima, et lahingulaevade suurtükitorne otse monteerida loodud taldrikule ei olnud tehniliselt võimalik. Suurtükitorni tekiehitusele lisandub paraku ka varjatud, vertikaalne osa, mis ulatub sügavale laeva sisemusse, kus paiknevad mürskude transpordišahtid ja muud tehnoloogilised sõlmed, kogu varjatud osa kõrgus on 13?15 meetrit.
Seetõttu ei olnud seda kõike võimalik mahutada Haunebu sisemusse.
Ajutiselt paigaldati taldrikule kolm tagasihoidlikuma kaliibriga kahurit.
Terzitcki väidab, et 1945 aasta märtsis Haunebu III lendas ringi ümber maakera 40 kilomeetri kõrgusel ja maandus Jaapanis, Keiserliku Mereväe baasis Kuras.(link)

Seal, laevaehitustehases oli Saksamaa tellimusel loodud tehniline lahendus Haunebu III:le suurekaliibriliste suurtükkide monteerimiseks.
Lahingulaevalt ?Jamato? demonteeritud üheksa 460 mm. suurtükki said endale uue koha Haunebu III relvastuses.(link)

Peab muidugi tõdema, et sellise relvastuse kaal oli tohutu, iga suurtüki kaal eraldi oli juba 70 tonni.Lisaks loodud soomustornid ja mürsuvaru.
Kirjanduses muidugi kinnitatakse, et Haunebu III tõstevõime, oli endaloodud gravitatsiooniväljas praktiliselt piiramatu.

Jaapanis viibimise ajast on meieni jõudnud ka fakt, et Haunebu vajas tankimiseks, ehk kütusevarude täiendamiseks ainult suruõhku ja suures koguses vett.
Samuti vahetati välja taldrikul olnud 60 hävituslennuki hõbeakut.

Vett ja suruõhku tarbis tööks Schaubergeri poolt loodud Haunebu hüdrodünaamiline tahhionaatormootor (elektromagnetiline gravitatsioonimootor), mis tsiteerides dokumente
? kasutas praktiliselt lõpmatut gravitatsioonienergiat, genereerides ise, vastasmärgilisi välju??

Tänapäeval on teada ka eelmisel sajandil 20-30 aastatel SS kapteni Hans Coler: poolt loodud nn Coleri konverter, mis muudab gravitatsioonienergia elektrienergiaks.
Nende konverterite praegu tundmatuid edasiarendusi tootsid 1942 ? 1945 ?Siemensi? ja ?AEG? tehased.

Lisaks lennuaparaatidele kasutasid sakslased neid kui lõpmatuid energiaallikaid, ka sõja lõpul loodud tohututes 5000 tonnistes allveelaevades ning oma salajastes allmaabaasides.
Vasta
haunebu kirjutas
"ma olen isilikult väga huvitatud haunebu lendketastest eriti nende tehnilistest detailidest ja konstruktsioonist kui kellegil on miskit informatsiooni nende masinate kohta jagada siis oleks väga huvitatud"

See on põnev teema. Aga siin võiksid appi tulla meediumid. Olen kindel, et siin foorumis on neid rohkem kui üks.
Võiks võtta ühendust Vril meediumitega.[Pilt: vrilerinnen.jpg]
Vasta
awww haunebu tunneb end juba meediumina

ei ma mõtlen päris tõsiselt minuni jõudnud on info et esimene oli Dr.Shumani levitaator JMF mis kujutas endast 3 üksteise kohale asetatud ketast ja mootorit nende keskosas (?) 1925 =?
edasi 1936 pudenes swarzewaldi metsas taevast alla midagi ketta sarnast mille SS lohistas kohe oma lähedal asunud jahilossi kus vril meediumid ja messerschmitdi lennuki konstruktorid üritasid seda taastada (?) ja pärast seda ilmusid esimesed RFZ lendkettad (katsetused) hilisemad RFZ mudelid nimetati ümber VRIL lendketasteksketasteks 1939 valmis VRIL-7 mis oli esimene omataoline mis oli juba varustatud nikola tesla elektromagnet roolimis systeemiga ? 1939/40 nimetati VRIL lendkettad ümber HAUNEBU 1 millalgi 1940-1942 ? haunebu 2 millalgi 1943-1944 ja haunebu do stra 1944 a lõpus ? lõpuks veel haunebu 3 millalgi 1945 ? ja andromeda 139 meetri pikkune lendav sigari kujuline objekt ? mulle on teada haunebude mõõtmed samuti om teada nende topelt kre millist soomust nad kasutasid ja gyroskoobid mille peal teine kere istus samuti on teada ka tesla joonised masina roolimiseks loogiline energia allikas oleks siiski pigem miniatuurne tuumareaktor coleri konverteri asemel on teada ka et masina keskosa läbis alt ülesse sammas milles oli lintgeneraator mis viis teatud märgiga laenguid masina kõhu alt katusele positroni emitterisse mis kiirgas need jälle mööda talriku kylgi alla ning masinal oli veel influenzmachine mis võimendas kõrgepinge voolu v miskit sarnast? samuti oli masinal viktor schaubergi konstrueeritud mingi marcony vortex dynamo`? mis kujutas endast midagi liivakella sarnast seadet mida sai pöörata ja mille sees olev vedelik vesi või elavhõbe spiraalsena keereldes alla dõnamo keskosas peenelt kokku surutuna kitsas avas spiraalse joana...? taldriku kilbi all oli mdagi traat võrgu sarnast ? lendtaldriku ülaosas oleva kabiini ümber oli 3 kaablit/Mähist ? lendtaldriku alaosas oli holokonteiner mis kujutas endast midagi seest õõnsa sõõriku sarnast mis oli seest tühi ja seest õhust tühjaks imetud ning sinna sisse paigutatud elavhõbeda sarnane vedel metall mis külmutadas madala temperatuurini muutus elektrit juhtivaks seejärel mähiti selle holokonteineri ümber marconi vaskmähis millesse integreeriti tesla mähise roolimis systeem ja kogu holokonteiner kõlmutati nii madala temperatuurini ku võimalik...ja kui nüüd jõuallikast lasti vool mähisesse ringlema õmber holokonteineri siis haaras se lõpuks endaga kaasa holokonteineris oleva vedela metalli elektrijuhtiva vedeliku kuna seal sees pole õhku siis pole seal ka midagi mis seda üha kiirenevat ringliikumist pidurdaks kui kiirused ulatuvad juba relatiivsete piirideni siis keerutab seade juba päris suurt massi....räägitakse mingist tacionator mootorist ? torsoon väljadest ? ja coenda effectist ning isegi seda et lendketta all olevad 3 kera kujutavad endast gravitatsiooni võimendeid aga kas se mitte ei meenuta hoopis mingit "TAENTRIFUGAALJÕUDU" kasutavat levitaatorit ? või innertsiaaljüudu kasutavat lendketast ? minu küsimus on see et mis asus masina mootori ruumis põranda all lendketta keskosas ja milline oli selle jõuallikas oskab keegi seda mulle detailselt kirjeldada ? ning ootan ka infot detailide kohta selle masina juures mida ma siin juba ei maininud või midagi uut teada saada/parandusi/täpsustusi
Vasta
Ära üle mõtle nende emitterite ja laengutega.
Asi on palju lihtsam - kupatus vajab ainult elektrit, pinget ja mitte just üüratut voolu. Selle saamiseks piisab sisepõlemismootorist...ja ja. Ja selle taga on generaator+veel ühtkomateist. Energiat pole tarvis masina üles vinnamiseks, selle töö teeb ära Xerum või Teflon peale seda, kui tema jõuvektor on ümber pööratud. Liikumise suund ja kiirus tuleb vektori kaldenurgast, seda kallutatakse meile seni tundmatu "kasti sisu kallutamise" teel.
Ei ole vale see jutt, et UFO ajas suitsu välja, sisepõlemismootor ju tossab.
Tänapäevastel antigraviga kolmnurk-lennukitel on peal pisikesed turbiinid igas nurgas, need lendavad hääletult, vaid õrna vilina saatel.
Et siis mootori jõul ei lennata, vaid selle jõuga muudetakse seni meile veel salapärase aine omadusi.
Vasta
(29-12-2015, 10:46 )muca Kirjutas: Ära üle mõtle nende emitterite ja laengutega.
Asi on palju lihtsam - kupatus vajab ainult elektrit, pinget ja mitte just üüratut voolu. Selle saamiseks piisab sisepõlemismootorist...ja ja. Ja selle taga on generaator+veel ühtkomateist. Energiat pole tarvis masina üles vinnamiseks, selle töö teeb ära Xerum või Teflon peale seda, kui tema jõuvektor on ümber pööratud. Liikumise suund ja kiirus tuleb vektori kaldenurgast, seda kallutatakse meile seni tundmatu "kasti sisu kallutamise" teel.
Ei ole vale see jutt, et UFO ajas suitsu välja, sisepõlemismootor ju tossab.
Tänapäevastel antigraviga kolmnurk-lennukitel on peal pisikesed turbiinid igas nurgas, need lendavad hääletult, vaid õrna vilina saatel.
Et siis mootori jõul ei lennata, vaid selle jõuga muudetakse seni meile veel salapärase aine omadusi.



Siis on asi tõesti palju lihtsam nagu ma ise alguses arvasin ...olen ka kuulnud et ufod jätavad endast maha oma liikumise teele suitsu jälje...umbes nagu lennukid aga kuna kirjanduses nimetati seda "auruks" siis kahtlustasin et masin opereerib vesiniku või heeliumi pealt umbes nagu päikeses aset leidvad põlemise protsessid sinu kirjeldatud "seni tundmatu kasti" ma kahtlustan et nikola tesla joonistes on 1 selline mähise joonis mille tööpõhimõte sarnaneb "tundmatu kasti kallutamisega"
Sellega saab ringi kujulises spiraalmähises koondada laenguid ühte kindlasse mähise piirkonda või punkti lihtsalt lülitades sisse ja välja ja sama moodi ka mõnda teise mähise kinblasse punkti

Vasta
Head uut aastat!

Märkuseks niipalju, et mina räägin maistest ufodest - kolast, mida meie eest varjatakse, mida "pole olemas".
Päris tulnukate tehnoloogiani jõudmiseni on meil veel aega küll ja küll.

Päikeses keemilisi(põlemis) protsesse ei toimu, u. 100a tagasi veel arvati nii.
Vasta
(04-01-2016, 11:38 )muca Kirjutas: Head uut aastat!

Märkuseks niipalju, et mina räägin maistest ufodest - kolast, mida meie eest varjatakse, mida "pole olemas".
Päris tulnukate tehnoloogiani jõudmiseni on meil veel aega küll ja küll.

Päikeses keemilisi(põlemis) protsesse ei toimu, u. 100a tagasi veel arvati nii.

kas sa oma füüsika õpetaja telefoni numbrit mäletad ?
võiksid temaga veel korra kohtuda kuna eesti 9 klassi füüsika õpik v'idab et päikeses toimuv termotuuma reaktsiooni tulemusena on seal miskit vesiniku põlemine heeliumiks või vastupidi....
Vasta
Ei mäleta, mul pea ei võta numbreid.

Huvitav, kes päikesele kotiga õhku veab siis, kas õpik seda mainib?
Vasta
Meie oma multitalent Mart Sander on maha saanud mahuka teosega, mille peategelane ei ole keegi muu kui natside meedium Maria Orsic.
Raamat on inglise keelne pealkirjaga "The Goddess of the Devil - Hitler’s Medium". Kel huvi võib lugema asuda, sest raamat on tasuta lugemiseks üles laetud.
http://thegoddessofthedevil.com/uploads/...pt-pdf.pdf

Siin ka Sanderi lühitutvustus Maria Orsicist:
https://www.youtube.com/watch?v=jA3sCC8LvWQ
Vasta
Käisin Aadu radadel ja nägin palju huvitavat. http://kidazzleink.files.wordpress.com/2...=529&h=422 Minu muljed on sellised, et soovitan vaatama minna. Panen siia infoks üles ühe saksa TV kanali mida kohalik televisioon näitab. Kuna ma ise saksa keelt ei räägi siis jutustan väheke selle sisu.
Seal näidati dok. filme nazi elust, sõjast, tehnikast, inseneride tööst, mida tegid liitlased saksamaal jne. Telekanali nimi on zdf info. Netist leidsin sellise lingi http://www.tvmovie.de/tv/sender-zdfinfo tundub, et on sama asi netis vaatamiseks. Link ise on otsingu sellel aadressil https://www.google.ee/search?q=zdf%20inf...TF-8&hl=et
Loodan, et keegi saksa keele valdaja kommenteerib rohkem seda linki.Smile1
Vasta
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=...=239%2C319
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t...e=57D0C0E4
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t...e=57DFE108
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t...e=57D342EE
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t...e=57E35707
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t...e=57C91412
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t...e=57D06845
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t...e=57E836B9
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t...e=57E14DDA
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t...e=57E7F5EE
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t...e=57D4A441
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t...e=57C1849D
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t...e=57E41DDD
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t...e=57CB3CAC
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t...e=57E5F241
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t...e=57C20676
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t...e=57DF4806
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t...e=57CC477B
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t...e=57E3B2B6
Vasta
  
  •  Eelmine
  • 1
  • ...
  • 33
  • 34
  • 35(current)
  • 36
  • 37
  • ...
  • 51
  • Järgmine 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  III Reich Antarktikas zed 74 95,289 15-01-2017, 14:02
Viimane postitus: Müstik
  "Kolmanda REICH`I lahendatud mõistatused" ,Lev Bezõmenski wirxx 4 8,909 01-12-2016, 16:51
Viimane postitus: I'll be back

Alamfoorumi hüpe:


Kasutaja, kes vaatavad seda teemat:
7 külali(st)ne

Expand chat