•  Eelmine
  • 1
  • 2(current)
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • 42
  • Järgmine 
Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MH17
#26
http://www.globalresearch.ca/spanish-air...17/5391888

Spanish Air Controller @ Kiev Borispol Airport: Ukraine Military Shot Down Boeing MH#17
Vasta
#27
Daily Mail on toonud lühiülevaate vandenõuteooriatest, mis antud teemal netis ringlevad (põhiliselt Twitteris):

http://www.dailymail.co.uk/news/article-...ounds.html

Üks teooria, siis (Russia Today jne), et taheti alla lasta Putinit, kuna nende lennukid olid umbes samal ajal sealkandis ja mõlemal lennukil sarnased värvid, aga tapjateks siis Obama tellimusel CIA või Rotschildid, kuna USD on suremas jne. Teine teooria puudutab numbreid: MH17, Boeing 777, esimene lend July 17, 1997 - 17 aastat tagasi, alla tuli seitsmendal kuul 2014, mis omakorda kokku 7, lendas 17 aastat ja lasti alla 17ndal. Tegu siis nn false flag operatsiooniga, et eskaleerida uut globaalset sõda ja 7 on illuminaatidega seotud (viide IMFi juhi Christine Lagarde kõnele Washingtonis Rahvuslikus Pressiklubis teemal, kui tähtis on number 7). Viidatakse ka Iisraelile ja õnnetuse juhtumisest päevale enne Gaza ründamist. Samuti on juttu sellest, et leitud passid on liiga korraliku välimusega ehk siis nagu tuttuued. Ja küsitakse, et kas varem kaduma läinud lennuk pole mitte praegune allatulistatud.
Vasta
#28
Üks küllaltki määrava tähtsusega asi tundub olevat ka see, kes hakkab juhtunut uurima. Malaisiast saadeti tiim, lugesin kuskilt. Aga kes kontrollib sündmuskohta.

Eesti meedia tundub poole valinud olevat. Poliitikutest pole mõtet rääkida.
Ei tohi lasta ühelgi versioonil ennast uinutada.

Vasta
#29
Tsitaat: Seega, inimestel lennukis oli pikalt aega 1) võtta ühendust raadio teel (eriti pilootidel) või 2) helistada pereliikmetele, lähedastele.

Tegelikuses ei vasta see tõele, raketitabamuse saanud lennukis ei ole (reisijate õnneks) mingit aega, plahvatuslik dehermetiseerumine ja ligi miinus viiekümnekraadine külm viivad teadvuse ja elu loetud hetkedega. Plahvatuse enda kõrvalmõjud veel lisaks.

Mis aga puudutab seda "lennuki suunamist sõjapiirkonna kohale"- Ukraina lennundusametkond oli kuulutanud juba pikka aega kõrgused allapoole 290-ndat ešeloni (oli vist 7900 meetrit) tsiviillendudele suletuks(õlaltlastavate komplekside laskekaugus on maksimaalselt 6000 meetrit). Seda, muideks, tehti ka Krimmi sündmuste ajal. Piirkonda on lubatud läbida vaid suurel kõrgusel toimuval transiitliiklusel(mida Malaisia lend ka kahtlemata oli). Ilmselt ei osatud venelasi nii rumalateks pidada, et need võsasõdalastele keskmaakomplekse annavad või nende kasutust sanktsioneerivad. Jutud, et Buk ei saa ilma omaette radarimoodulita tulistada, ei vasta samuti tõele- igal laskeseadmel on peal oma radar, mis võimaldab tulistamist ja raketi sihtmärgile juhtimist. Seesama esiosas asuv suur plastikkate katabki seadme radarit.
[Pilt: 9K37_Buk_M1_SA-11_Gadfly.JPG]
Väide, et kompleksiga opereerimiseks on vaja pikka ja värsket treeningut- ega see muidugi ei sega, aga obligatoorne pole see samuti mitte, sellega on nagu jalgrattasõiduga, oskused võivad ju roostes olla aga mõningase tuigerdamisega saab hakkama. Tour France võitma ei lähe, poes piima järgi saab käidud küll. Ja isegi Eestimaal on neid mehepoegi ikka vähemalt mitukümmend, keda SA ridades sedasorti komplekside operaatoriteks koolitati, lihasmälu tasemeni välja. Mis tähendab seda, et istud seadme taha ja käed/jalad hakkavad iseenesest tööle, mäletades, mida teha tuleb.

Lisaks veel sest väidetavast hispaanlasest lennujuhist(mis mitmetes ressurssides on tänaseks päevaks juba jamaks teatud öelda)- tsiviillennujuhid saavad oma ekraanidele info lennukil asuvatest seadmetest nimega transponder. Meil siin on pidevalt probleeme vene militaarlennukitega, mis lendavad sisselülitamata transponderitega (seda siis rahu ajal ning rahvusvahelises õhuruumis) ja loovad sellega teoreetilise ohu tsiviillennundusele. Kuna lennujuhid nende kohta infot ei saa. Ja arvata on, et lahingupiirkonnas oleksid ka Ukraina hävitajad lennanud sisselülitamata transponderitega. Mis teeb nende nähemise Borispolis asuvale lennujuhile võimatuks.
Vasta
#30
http://novorossia-onlain.info/ochen-strannyj-samolyot/

Siin siis küpsenud teooria sellest, kuidas see lennuk ongi kadunud Malaisia lennuk, mis kaaperdati USA-sse ja nüüd vajalikul hetkel lennutati koos laipadega Ukraina kohale ja õhiti.
Vasta
#31
(19-07-2014, 08:59 )Kolmasilm Kirjutas: Üks küllaltki määrava tähtsusega asi tundub olevat ka see, kes hakkab juhtunut uurima. Malaisiast saadeti tiim, lugesin kuskilt. Aga kes kontrollib sündmuskohta.

Eesti meedia tundub poole valinud olevat. Poliitikutest pole mõtet rääkida.
Ei tohi lasta ühelgi versioonil ennast uinutada.

Rutiiniks on sellistel puhkudel, et uurimist teostab riik, kelle vastutuspiirkonnas see juhtus. Seega siis peaks seda tegema Ukraina. Samuti toimetavad sealjuures riigid, kelle kodanikud kannatada on saanud. Mustade kastide sisu saavad analüüsida tootjad või siis tootja poolt volitatud seltskond.

Vasta
#32
http://guruinterneta.livejournal.com/32590.html
huvitav ,kui vastab t6ele.see seletaks,miks lennuk maapinnal plahvatas.

Pin warhead Missiles used to hit air targets use a special warhead, which is only characterisitc for them with very specific traces. It consists of a bundle of sharpened pins, which are sometimes welded together (sometimes not). An opening charge is installed behind this bundle, this is basically what the “pin and shrapnel” warhead consists of. When it approaches the target at the minimal distance the warhead explodes the opening charge and this bundle of pins flies to the target at almost cosmic speed. When hitting the target such pin – only by its kinetic energy – is capable to shoot through the plane destroying the internal structure of the aircraft and completely crashing the on-board equipment. The pin kinetics is so powerful that it can even split the titanium spar in halves. Such warhead has one big advantage – the missile does not need to be perfectly accurate – it explodes before contacting the target and the pins are shot in the direction of the airplane n a cone. Even if only 2-3% of these pins hit the target, the plane is doomed – a hole in the wing or fuselage, or simply damaged cladding of the plane flying at trans-sonic speed the enormous relative airflow will destroy the damaged wing up to the very spar in less than a minute. If there is a dozen of such holes – there is simply no chance for anything.

But this is not the main point. Pin and shrapnel warheads are mainly used on air-to-air missiles because of their compact size. The anti-aircraft defense systems prefer to use high explosive and shrapnel warheads, because in a number of cases they are more efficient than pin and shrapnel ones. The picture we have here shows cladding damage characteristic for pin and shrapnel warheads. High explosive and shrapnel warhead damage looks different. This means that no BUK system hit this aircraft. Here we are dealing with either R-27 Topor or R-73 missiles, which Ukrainians have plenty of and which are installed on MIG-29 and SU-27
Vasta
#33
Sedasorti lõhkepäid kasutavad mäletamist mööda Buki uuemad versioonid. Aga ka hea vana kild-fugass lõhkepea plahvatab tavaliselt mitte peale lennuki tabamist, vaid pisut enne seda, külvates lennuki üle kildudega. Meenutagem, et ka Powersi U-2, mida tulistati alla kompleksiga S-75 Dvinaa ja mille lõhkepea on ligi kolm korda Buki omast "kaalukam", jõudis maapinnale üpris ühes tükkis.

[Pilt: 8bf3a0da15e6da3cef1a1a46dcb_prev.gif]

[Pilt: e6722127ffd5.jpg]
Vasta
#34
"hapukurgihooaeg" käes. Lehtedel ei ole enam millestki kirjutada.
Nüüd siis on. Vesi nende veskile.
Aga ootame siis edasi uudiseid!
Vasta
#35
Muide, eelpoolmainitud Inglise lehe ühes artiklis on ka lause, et mässuliste juhi sõnul ei ole surnukehad "värsked".

(Now a rebel commander blamed for downing MH17 says ‘bodies aren’t fresh’ as he claims in a bizarre interpretation of events that many of the passengers died days before the plane took off.)


Vasta
#36
Aga mis takistab lugupeetaval panna näiteks suvel palava ilmaga lihatükki oma kapsamaale ja tõdeda kahe päeva pärast, et vahi sunnikut, ongi roiskuma läinud ja kärbseid täis. Midagi taolist väidavad igal juhul OSCE ekspertgrupi liikmed, keda lennuki rusude juurest relvaähvardusel minema aeti.

Tsitaat:"Laibad sündmuspaigal on hakanud juba osaliselt päikese käes lagunema," selgitas OSCE Ukraina erivaatlusmissiooni esindaja Michael Bociurkiw CNN'i Christiane Amanpourile vajadust alustada päästetöödega võimalikult ruttu.
Vasta
#37
(18-07-2014, 11:16 )Malandro Kirjutas: Boeing 777 flight MH17 shot down on the 17/07.
Numbrid pyramiidielukatele meeldivad.
http://www.flightradar24.com/flight/mh17
Kas see lend tyhistati?Usraelile oleks kasulik,v2hem t2helepanu Gazas toimuvale.


Ukraine: *VERY GRAPHIC* MH17 crash site- charred bodies lie among burning debris

http://www.liveleak.com/view?i=0e5_1405626203


Moment of Ground Impact of Malaysian Airline MH17

http://www.liveleak.com/view?i=e9f_1405619655

kui lennuk lasti 10 km k6rguselt alla,miks ta maapinnal plahvatab?ei ole taevas mingit suitsujutti ega midagi mida p6lev lennuk tekitaks.
Kas välistad numbrid? Numeroloogia on jama?
Et mõista üldse kõiksust tuleks ennast kõigepealt vabastada nendest üldtunnustatud "tõdedest".
Saada hingelt vabaks. Mõelda oma peaga. Mitte lasta ennast mõjutada mitte millestki.
Sinu sees on kõik olemas - see teadmine mis on mis. Inimeste suurim viga seisnebki selles, ei me ei kuula iseennast. Oma südame häält.
Laseme ennast mõjutada teiste tõdedest. Mis ei ole tõed.
Vasta
#38
(18-07-2014, 13:14 )positiivne Kirjutas: Venelased ja separatisitd jäävadlolliks ja süüdi, sest peab identifitseerima lennuki, mida rünnatakse. Aga õnnetu lennuki lennukoridori loomist peaks kindlasti samuti uurima. Kas ehk seal leidub anomaaliaid. Nii või teisiti see ei vabasta vastutusest nn nupulevajutajaid. Ja viimased on ikka päris kindlasti separatisitd ja vene regulaararmee spetsialistid.

Niisiis, kiidetud olgu Allahh, kes oma suuremeelsuses ja armulikuses on meile loonud Flightradar 24. Selle põhjal on võimalik väita, et nii väited selle kohta, nagu oleks lennujuht suunanud selle lennu mingisse teise koridori või lasknud tal põhjuseta ešeloni vahetada, ei vasta siiski tõele- viimasel kümnel päeval on kõik need lennud kulgenud täpselt samal koridoril ja täpselt samal kõrgusel- 33 000 jalga. ka õnnetuslennuk ei muutnud kuni tabamuseni lennukõrgust.

http://www.flightradar24.com/data/flights/mh17/#3d6095b

Vasta
#39
Kiitus allahhile Smile See asi on siis selge. Nüüd peaks isegi normaalsed arukad venelased mõistma, et kui võimud kasutavad oma eesmärkide teostamiseks sahkerdamist, kurjategijaid ja valetamist, siis saavad viga süütud inimesed ja inimlik kõnts ujub pinnale.
Sent from my RM-978_1018 using Tapatalk
Vasta
#40
Tsitaat:...normaalsed arukad venelased...

Mitte et see nüüd läheks ühte kategooriasse aruka blondiini ja jõuluvanaga(kes mõlemad on teatavasti väidetavalt muinasjutulised tegelased), aga punase raamatu teema on see kohe kindlasti. Kuidagi väheks(või siis hääletuks) on neid jäämas. Kui vaadata vene foorumitel toimuvat. Või vähemalt selle osa, kes ka meie Delfi venekeelset osa põhijoont kujundab. Ikka tuntud headuses süüdistused lendavad, kuidas kõik ümberringi on pahad-pahad ja nemad on "belõje i pušistõje..."
Vasta
#41
(18-07-2014, 23:17 )positiivne Kirjutas: Kes veel puutini lennuki ründamisest juttu teeb, seda foorumlast võiks ignoreerida kuni teema sulgemiseni. [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
Ja kust lugupeetu endale selle vabaduse võtab, et otsustada, mida siin teemas kirjutada võib ja mida mitte?
Minuteada peaks sellised asjad ikka modede ja adminnide otsustada olema.

(19-07-2014, 14:39 )Lemet Kirjutas: Niisiis, kiidetud olgu Allahh, kes oma suuremeelsuses ja armulikuses on meile loonud Flightradar 24. Selle põhjal on võimalik väita, et nii väited selle kohta, nagu oleks lennujuht suunanud selle lennu mingisse teise koridori või lasknud tal põhjuseta ešeloni vahetada, ei vasta siiski tõele- viimasel kümnel päeval on kõik need lennud kulgenud täpselt samal koridoril ja täpselt samal kõrgusel- 33 000 jalga. ka õnnetuslennuk ei muutnud kuni tabamuseni lennukõrgust.

http://www.flightradar24.com/data/flights/mh17/#3d6095b

Minul on natuke teised andmed, Lemet. Tõesti, Flight24 näitab praegu, nagu oleks lennuk koguaeg sel marsuudil lennanud, aga andmeid on muudetud.
Lennuki tavamarsuut läheb Aasovi mere kohalt :
Kuna tean su suhtumist mittelääne kanalitesse, Lemet, siis see pilt pärineb AMEERIKA telekanalist CBS.
Või tahad sa väita, et ka see on Putini kontrolli all.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#42
Kui siin varem kurjustasin, et kus foorumikohane para teemas on, siis antagu mulle andeks jah, on ikke: mustad kastid on kaotsi läinud: ukraina pool väidab, et neid ei ole nende käes, rüüstajad ütlevad, et nemad andsid Moskvale üle, Moskvast jälle öeldi, et nemad pole midagi saanud....

...et kui siin mõned usuvad, et asja taga on lääne kuri šantaaž, siis on huvitav jälgida, kuda puutini tallalakkujad teevad ületunde, et jälgi ja tõendeid...noh, likvideerida....Ei lähe nagu loogikaga kokku...


Vasta
#43
Tsitaat:Flight24 näitab praegu, nagu oleks lennuk koguaeg sel marsuudil lennanud, aga andmeid on muudetud.

Ja millised on siis tõendid sellele väitele, et andmeid on muudetud? Lihtsalt isand Baumi sügav usk? Tõsiseltvõetavaks kinnituseks kipub seda pisut väheks jääma. Flghtradar 24 ja USA uudisteagentuuri võrdluses kipub viimane siiski alla jääma. Ning mittelääne allikaid usun ma suure heameelega. Kui need on loogilised ja kõlksuvad kenasti muude teadaolevate andmetega kokku. Nagu näiteks Aleksander Borodai pressikonverentsil antud kinnitus, et ei saa välistada hukkunud reisjate krediitkaartide kasutamist, kuna inimene on nõrk ja esimesena olid sündmuskohal kohalikud elanikud. Igati usutav kinnitus, olgugi et Borodai suust tulnud. Samas selge silmaga pada ajamine, et separatistide kasutada ei ole Buke, ei mõju muude teadaolevate andmete taustal grammigi tõsiseltvõetavalt. Seda enam, et An-26 enam kui kuue kilomeetri kõrguselt allatulistamise teemal järgnes suht laialivalguv keerutamine ja ürituse Luganski separatistide kraesse veeretamine.

EDIT:

Aasovi kohalt on trass ju kogu aeg jooksnud. Ning lennundusega seotud inimesi on maailmas sedavõrd palju, et vähimgi Flightradari andmete muutmine oleks ammu suure kisa põhjustanud. . Seda aga pole, peale üksikute isand Baumi suguste vandenõuteoreetikute.
Vasta
#44
Veidi müstikat, kui see vastab tõele. Pildil on kiri ,Hahaha Onur Air! The lonesome cowboy of the Ukranian skies! Peab tõesti hulljulge olema neid lennukoridore kasutama praegu.
[Pilt: Bs2udu-CIAAIVei.jpg]

Link https://twitter.com/serimcetin/status/49...1484107777
Vasta
#45
Kusjuures , numeroloogia on jama . Teda võib rakendada üksiku päeva uurimisel, aga pikematel arvutustel tulevad lüngad sisse . Ja veel suured lüngad .
Proovige kuu lõppedes teise alates isiklikke päevi välja arvutada .
Ja siis tulge rääkima .

30 juuni .2014
3 -6-7 16 ehk 7

Järgnev isklik päev peaks siis olema nagu 8 ?

Aga ei ole ikka küll, hoopis 6 on .

1 07 2014

1-7-7

Eriti huvitav on see veebruari ja märtsikuu vahetus
Vasta
#46
John, john, pidurda ponisid. Puutini lennuki ründamise mõte on lihtsalt ebaintelligentne. See solvaks Putini ihukaitsjate väljaõpet ja intellekti.






Selle teooria absurdsuse tõttu ei tohiks seda tõsiselt võtta ja siin foorumis käsitlemisega teiste aega raisata.
John, seal on väga suur seltskond erinevatest riikidest asja uurimas. Lennukoridoriga jukerdamine tuleb kiirelt välja.




Kindel on et nupule vajutamise korraldus tuli separatistidelt. Neil seal oli olemas ka tehnika. Ja raketid. Võiksid hoopis rääkida, kuids sellesse massimõrva suhtuda ja kuidas suhtuda separatistidesse. Ma pole lennuki tapmisest peale teleri ette sattund. Ei tea, mida pajatab vene meedia. Aga sa kindlasti täidad selle lünga peagi.
Video auto pardakaamerast. Transporditakse ilmselt Buk seadeldisi. http://m.liveleak.com/view?i=743_1405806571
Vasta
#47
Очень странный самолет - Фишки.нет

Üks portaal on teinud kokkuvõtte 8. punti näol mis asjaga on valesti. Mõned punktid tunduvad nii-ja-naa, kuid mõned on päris huvitavad. Paari saaks kontrollida - nohh - pea igaüks - näiteks seda mis räägib, et hukkunute nimekirjas olijad tegid omale Facebooki lehed enamvähem, et samal päeval ja postitusi pole. Nimed olla juba netis ja kes teab Facebooki asju võib ülevaadata. Päris mitmes puntkis "vihjatakse", et selles toodud asi oli LKA/CIA poolt tavaline ja tuntud praktika. Aga toon need punktid ka ära. Kui siis sulgudes on minu kommentaar.

1. Lend MHL370 - ei kukkunud alla aga viidi USA sõjaväebaasi Diego Garcial.
2. Vajalikult hetkel viidi lennuk Hollandisse ja pandi peale laibad. Piloodid lahkusid lennukilt langevarjudega kuna õhkutõusmine on keeruline (ja tornile peab jääma mulje, et roolis olid inimesed) ja lennuk õhati laengutega - võimalik, et oli ka rakett.
3. Leitud passid olid kõik uued. Tuuakse paralleel 9/11 sündmustega kus ka leiti terved passid - sisuliselt tolmustunud rusude vahelt.
4. Lennuki leidnud separatistid rääkisid laibalõhnast nagu oleks tegu juba mitut aega surnud kehadega. Meenutatakse, et poisid on lahingutes karastunud ja peaksid nagu aru saama kus värske laip ja kus mitte. (Viimane pole küll tõestus aga loogika on olemas - küsimus pigem kas need veteranid on usaldatavad tunnistajad).
5. Uudistes sugulasi ei näidata - vabandatakse meediakärast eemale hoidmisega/säästmisega. (Lääne meedia pole just tuntud kui eriti säästliku reputatsiooniga aga analoogsete sündmuste puhul on nad tihti ikkagi säästlikud. Aga mitte alati. Kas teha sellest järeldusi?)
6. Lennukite pardanumbrid olid väga sarnased - vahe üks täht. (Juhuslikult lennuki nägemine kuskil ja tunnistajat võib süüdistada "pimeduses")
Reis MHO370 - number 9M-MRO; reis MH17 - 9M-MRD.
7. Facebook. (Oli juttu alguses - kes tahab uurib).
8. Kokkuvõte - tegu on LKA/CIA operatsiooniga, et alustada sõda venemaa vastu.

Meenutan siis, et kuigi tõin need esile ei tähenda see seda, et neid ka kohe täielikult usun.
Vasta
#48
Noppisin netist sellise huvitava arvamuse:

"Vene meedia raiub ööd ja päevad, et Ukraina tegi, Ukraina tegi ...

Lisaks on läänes alla neelatud Moskva trollide armee peibutised:
1. Mingi lennujuht olevat näinud Ukraina lennukeid. FAKT: lennujuhid EI NÄE missioonil lendavaid sõjalennukeid, vaid neid tsiviillennukeid, kes signaali välja saadavad.
2. Vene meedia ja venemeelsed kohapealsed säutsud räägivad õnnetusest. Lääs neelas konksu ja korrutab ise ka õnnetusest. Kas raketiga tsiviillennuki allalaskmine on õnnetus? EI! See on massimõrv.
3. Üle maailma erinevates foorumites ja meediakeskkondades juhitakse pidevalt trollimisega tähelepanu kõrvale kinnitust leidnud faktidele:
a) Terroristid ei lase põhilist õnnetuspaika uurida.
b) Mustad kastid leiti ja nüüd on kadunud.
b) Laipu viiakse minema, et eraldada võimalikke raketi fragmente.
c) Terroristid uhkeldasid oma BUK süsteemiga. Jne.

Massimõrv muudetakse Moskva trollide armee abil farsiks, kasutades absurdsuseid.
Vaadake, mis peale katastroofi Eesti interneti maastikul toimub. Pidev teemadest kõrvale juhtimine, "teised ka, teised ka" demagoogia kasutamine, ..."
Vasta
#49
See passide asi on ka imelik- hunnik uusi passe ühes pakis.Miks peaks inimene kes on check-innist tulnud andma oma passid kuskile pakki hoiule?Et seda enne maabumist jälle oma taskusse pista?
Vasta
#50
(20-07-2014, 10:16 )karamba Kirjutas: See passide asi on ka imelik- hunnik uusi passe ühes pakis.Miks peaks inimene kes on check-innist tulnud andma oma passid kuskile pakki hoiule?Et seda enne maabumist jälle oma taskusse pista?

Kust allikast see jutt passide pakis hoidmisest?
Vasta
  
  •  Eelmine
  • 1
  • 2(current)
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • 42
  • Järgmine 


Alamfoorumi hüpe:


Kasutaja, kes vaatavad seda teemat:
2 külali(st)ne

Expand chat