Kas oskate soovitada raamatuid, mis sobivad selle teema alla?
aitäh
aitäh
Raamatud - "Inimene - see kummaline olend"
|
Kas oskate soovitada raamatuid, mis sobivad selle teema alla?
aitäh
21-05-2014, 23:08
"Kvantpuudutus" peaks sobima.
See räägib sellest, et teadvus mõjutab mateeriat, et me ei ole pelgalt füüsilised kehad ega ülikeerulised biorobotid; me oleme olendid, kes on suutelised armastama ja armastusega tugevasti maailma mõjutama, ning meie piirid ei ole veel teada. Kui selleni jõuame, saab meist igaühest Uus Inimene. http://www.ersen.ee/kvantpuudutus-2-0-uu...aamat.html
22-05-2014, 06:20
Pjotr Uspenski “Imelise otsingul.”
Selles raamatus seletab kenasti ära, et on seitset erinevat tüüpi inimest. Sugugi ei ole nii, et astraal-, mentaal-, kausaalkeha on kohe kõigil olemas, need tuleb välja arendada. pilte lehekülgedest: http://tulelaps.files.wordpress.com/2014...at-002.jpg http://tulelaps.files.wordpress.com/2014...at-004.jpg http://tulelaps.files.wordpress.com/2014...at-006.jpg
Ken Wilber: "Kõiksuse lühilugu" (+ "Kõiksuse teooria" ja "Integraalne psühholoogia").
Veel tänapäevani kõige loogilisem, detailsem ja laiahaardelisem filosoofiline käsitlus inimesest. Kusjuures mainitakse ära ka, et kõik arengutasandid on inimeses juba algusest peale potentsiaalselt olemas ja tunnetatavad - kõiki tuleb lihtsalt järjest õppida valdama, et need saaks ka püsivalt tulla esile. Samas on teatud hetkest võimalik pöörata suurem tähelepanu kõrgemate või vahepealsete tasandite arengule ja alumistele vähem, või siis vastupidi, et kõrgematega üldiselt mitte tegeleda. Samuti on olemas veel väga erinevad valdkonnad ja teemad, kus võimalik eraldi areneda. Kui näiteks kuulata mingi õpetaja väga sügavat läbikogetud juttu ja sellest üldiselt arusaada, siis sellega aktiviseeritakse just kuulaja teatud kõrgemad sfäärid antud teemas, kuid alumised sfäärid ei aktiveeru, sest detailsem füüsiline vahetu kogemus puudub. Niisamuti võib erinevate vaimsete raamatute lugemine tõsta inimese väga kõrgete sfääride aktiveerimisse, (juhul kui inimene küünib vähekegi oma püsivõimetelt autori teksti sisu mõistmise tasemeni), kuid sellisel juhul pole need veel täielikult püsivad seisundid, sest kasutatud on ikkagi välist abivahendit, mille loogikatehteid pole lugeja ise algusest lõpuni põhjalikult läbilahendanud. Mida väekam õpetaja/õpetus, seda kõrgemaid tasandeid peaks ta suutma inimestes kasvõi mõneks ajakski aktiveerida. Lõpuks on siiski erivaldkondades ja teemades kombinatsioone lõputult, kuidas eritasandeid võimalik endas kogeda ja arendada. |
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: |
1 külali(st)ne |