• 1(current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • 9
  • Järgmine 
Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kadunud lennukite müsteerium ja kahtlased lennuõnnetused
#1
Selle aasta 8. märtsil kadunuks jäänud Malaisia lennuki juhtum on osutunud müsteeriumiks, millega seoses on tekkinud hulgaliselt teooriaid. Uurija Linda Moulton Howe rääkis nädalapäevad tagasi USA veebiraadiole Dreamland, et 20. sajandist on teada vaid kaks juhtumit, kus lennuk jäljetult haihtus. Siin tuleb mängu paranormaalia.

Kuna segaseid asjaolusid seoses selle juhtumiga on niivõrd palju, ei saa välistada mitte ühtegi teooriat. Teada on, et ajaloos on ainult mõni üksik näide sellest, kuidas suur reisilennuk on täielikult ära kadunud selliselt, et mitte ühtegi tükki pole üles leitud. Kuulsaim juhtum on kahtlemata 2001. aasta 11. septembri terrorirünnakud USA-s, kus reisilennuk täielikult ära tuhastus, jättes enda järel alles ainult lennuki kaaperdajate reisidokumendid, mis teadaolevalt on tehtud paberist.

Eelmised juhtumid.
1953. aastal jäi USA-s Michigani osariigis kadunuks hävituslennuk Northrop F-89 Scorpion.
Inimesed, kes jälgisid olukorda radaritelt, on hiljem ametlikult teatanud, et nemad arvavad, et nende lennuki röövis UFO.

Teine sarnane intsident leidis aset 25 aastat hiljem Austraalias. 1978. aasta 21. oktoobril lendas piloot Frederick Valentich Austraalia ja Tasmaania vahel oma eralennuk Cessna 182-ga ning jäi samuti jäljetult kadunuks.

Valentich teatas Melbourne’i lennuliikluse juhtimiskeskusele, et teda jälitab tundmatu objekt 1300 meetri kõrgusel. Juhtimiskeskusest aga vastati, et nemad ei näe radarilt mitte kedagi teda jälitamas. Valentich vastas, et ta näeb selgelt suurt objekti, millel on neli võimast tuld. “See lendas just 300 meetri kõrguselt minust üle,“ teatas Valentich. Selle peale palus juhtimiskeskus tal identifitseerida see lennuk ning Valentich vastas, et “see ei ole lennuk”, millele järgnes vaikus. Möödus kaks minutit ja Valentichi hääl oli tagasi. “Melbourne, see läheneb minu poole idast, ta nagu mängiks minuga, ma ei oska hinnata tema kiirust. Ta lendab minust korduvalt mööda, ta on pikk ja ma ei oska täpsemat seda kirjeldada. … Hetkel hõljub ta täpselt minu kohal. Tal on rohelised ja metalsed tulukesed.“

Siis teatas Valentich, et tema lennuki mootor turtsub ja sureb välja. Melbourne’i lennuliikluse juhtimiskeskus kuulsid järgmiseks metalset kriipivat heli ja peale seda kadus Cessna 182 radaritelt.

http://www.telegram.ee/maavaline/malaisi...d-ajaloost

Mis Malaisia lennuki mõistatuslikku kadumisse puutub, siis selle kohta on juba palju erinevaid teooriaid.
Põhiline selles, et Kuidas saab tänapäeval üks lennuk nii kauaks kaduma jääda?

Seda on otsinud üle 60 laeva ja lennuki ning ikka veel pole rususid üles leitud. Milliseid teooriaid uskuda. Milliseid mitte?
Vasta
#2
Lennuk lasti alla

Telegram pakub üheks versiooniks USA uue laserrelva katsetust, mille käigus see lennuk alla lasti.
Vasta
#3
Ülal olevas postis kirja pandud lingi sisu põhineb kellegi Leuren Moret arusaamisele. Tekkis siis huvi, et millist teaduskraadi see sõltumatu teadlane omab kuid kahjuks ei saanud selgust, et talle mingisugune teaduskraad on omistatud. Ehk siis tundub pigem kirjatsurana, kes püüab treida müüvaid artikleid.
Vasta
#4
Kirjatsura? Mitmetel linkidel on ta kirjas kui geoscientist.
Tema kodulehel on kirjas, et ta oli üks esimesi naisi 1968 aastal, kes sai teaduskraadi geoloogias. 1990 ndatel alguses oli President of the International Association for Women Geoscientists (AWG), while conducting PhD graduate work on the history of the earth's magnetic field in the Dept.
Igati huvitav elulugu ja on avalikkuse ette toonud nii üht kui teist.
Haarp, Yukusima jne.
http://www.leurenmoret.info/

Lisaks on ju Marconato toodud lingil kirjas, et ta on rahvusvaheline ekspert kiirguse, HAARP tehnoloogia, keemiapilvede ja rahvatervisega seotud küsimustes ning elektrooniliste relvasüsteemide valdkonnas. Ta oli ka eksperttunnistaja rahvusvahelises kriminaalkohtus Afganistani küsimustes.

Mis artiklisse endasse puutub, siis vähemalt sain teada, et Topol-rakett, mida tuntakse ka nime all Sunburn, on välja töötanud Nõukogude Liidu poolt ning on ühtlasi kõige surmavam rakett maailmas, mille vastu pole mingit kaitset. Sellel on 7-kilotonnine tuumalõhkepea ning see liigub kiirusel 3 Machi.


Vasta
#5
Ehk meenub mida Mähe Edgar ennustas lennukitega lendamisega seoses 2014 ! wink
Vasta
#6
(26-03-2014, 21:33 )Müstik Kirjutas: Mis artiklisse endasse puutub, siis vähemalt sain teada, et Topol-rakett, mida tuntakse ka nime all Sunburn, on välja töötanud Nõukogude Liidu poolt ning on ühtlasi kõige surmavam rakett maailmas, mille vastu pole mingit kaitset. Sellel on 7-kilotonnine tuumalõhkepea ning see liigub kiirusel 3 Machi.

Sa mitte ei saanud teada, vaid langesid eksitusse.
Esiteks Topolit ei tunta Sunburn nime all. Laevatõrjerakett Moskit on Sunburn
Teiseks 7-kilotonni on lahjavõitu Topoli jaoks, 550-kilotonni oleks õigem
Vasta
#7
Teooriad

Erinevad teooriad miks lennuk nii salapäraselt ära kadus .
(27-03-2014, 08:09 )vasamasa Kirjutas:
(26-03-2014, 21:33 )Müstik Kirjutas: Mis artiklisse endasse puutub, siis vähemalt sain teada, et Topol-rakett, mida tuntakse ka nime all Sunburn, on välja töötanud Nõukogude Liidu poolt ning on ühtlasi kõige surmavam rakett maailmas, mille vastu pole mingit kaitset. Sellel on 7-kilotonnine tuumalõhkepea ning see liigub kiirusel 3 Machi.

Sa mitte ei saanud teada, vaid langesid eksitusse.
Esiteks Topolit ei tunta Sunburn nime all. Laevatõrjerakett Moskit on Sunburn
Teiseks 7-kilotonni on lahjavõitu Topoli jaoks, 550-kilotonni oleks õigem

Wikipedia pakub 800kt

Vasta
#8
Tsitaat:Selle aasta 8. märtsil kadunuks jäänud Malaisia lennuki juhtum on osutunud müsteeriumiks, millega seoses on tekkinud hulgaliselt teooriaid. Uurija Linda Moulton Howe rääkis nädalapäevad tagasi USA veebiraadiole Dreamland, et 20. sajandist on teada vaid kaks juhtumit, kus lennuk jäljetult haihtus. Siin tuleb mängu paranormaalia.
Kas keegi teab kui madalalt lennuk lendas ja kui madalalt vee kohal suudetakse radariga lennukeid tuvastada? Kuna avaldatu järgi paistab, et lennuk lendas madalalt, st radari piirkonnast väljas ja ka piloot ei võtnud lennujuhtimiskeskusega ühendust, siis kas ikka on tegu paranormaaliaga või lennuk lihtsalt kadus jälgimise alt kuna tehnilised võimalused on piiratud ja piloot tegeles millegi muuga side pidamise asemel?
Vasta
#9
Veel üks versioon. Piloodi enesetapu versioon.
Just enesetapu versioon on kujunenud lennuki kadumise peamiseks hüpoteesiks. Sellele viitab lennuki viimine lennuki lennukõrguse ülempiirini, et reisijad teovõimetuks muuta.

Vahetult peale pilootide viimast suhtlust lennujuhtidega märkas sõjaväeradar lennukit lendamas 43 000 ja 45 000 jala vahel. "Seda nähti lendamas sellel kõrgusel 23 minutit enne lennukõrguse langetamist. Hapnik kaoks ilma ülerõhuta salongist 12 minutiga, muutes reisijad teadvusetuks." http://www.delfi.ee/news/paevauudised/va...d=68311711

Tundub, et see lennuk jääbki kadunuks.

Vasta
#10
Üle ookeani lennates peaks see 43k jalga olema suht normaalne lennukõrgus. Ja minuteada peaks olema reisilennukite kered kerge ülerõhuga, pealegi kui rõhk peaksgi ära kaduma siis hüppavad ju automaatselt hapnikumaskid laest alla, kui just piloot ise neid kuidagi välja lülitada ei saa.

Üritasin uurida aga ei saanudgi aru mis kõrgusel jetstream sealkandis on.
Vasta
#11
Ehk kadus nii...
[Pilt: ....jpg?w=600]
http://images.kpopstarz.com/data/images/....jpg?w=600
Vasta
#12
(27-03-2014, 10:41 )Marconato Kirjutas: Üle ookeani lennates peaks see 43k jalga olema suht normaalne lennukõrgus. Ja minuteada peaks olema reisilennukite kered kerge ülerõhuga, pealegi kui rõhk peaksgi ära kaduma siis hüppavad ju automaatselt hapnikumaskid laest alla, kui just piloot ise neid kuidagi välja lülitada ei saa.

Üritasin uurida aga ei saanudgi aru mis kõrgusel jetstream sealkandis on.
43k on pisut liiga kõrgel, vähemalt need korrad, mil olen ise pikki maid lennanud, pole üle 39k saanud, tavaliselt on olnud 37k - 38k.
Lennukis hoitakse õhurõhk võrdne tavatingimustes umbes 3km kõrgusel oleva õhurõhuga.
Vasta
#13
Üks järgmine teooria, mis minu arvates seni avaldatutest vast isegi tõeseim tundub:
USA sõjaväeline väljaanne Veterans Today avaldas oma nägemuse Malaysia Airline kadunud lennuki kohta.Väljaande peatoimetaja Gordon Duff on veendunud, et Malaisia lennuki kadumine on seotud pettuse ja millegi skandaalse varjamisega.
usa teooria: malaisia kadunud lennuki kohta koik on suur pettus

Hämamine käib edasi:
Jaapan teatas omakorda võimalikest lennukirusudest
Vasta
#14
Hämamist on tõepoolest palju.
Postimehe artiklis, õigemini siis selles sõjaväe väljaandes kirjutatakse, et
USA väljaanne New York Times imestas, et miks Malaisia teatas alles nädal hiljem, et nende sõjaväeradar avastas nimetatud lennuki väga kursilt kõrvale kaldununa.

Küsimusi on tekitanud ka Tai reaktsioon ja tegutsemine. Tai ootas kümme päeva, enne kui avaldas, et radaril oli Boeing 777-200 nähtud lendamas enne kadumist Malaka väina kohal.

India aga keelas nelja Hiina sõjalaeva viimist Bengali lahele, et otsida sealt lennukirususid.

India valitsus teatas, et seal on olukord India laevastiku kontrolli all ning välisabi ei vajata.

Duffi arvates on selle lennukiga seotud midagi sellist, mis kõigutaks maailma julgeolekut ning selle tõttu jääbki juhtunut varjama saladuseloor.

Vasta
#15
Tsitaat:Duffi arvates on selle lennukiga seotud midagi sellist, mis kõigutaks maailma julgeolekut ning selle tõttu jääbki juhtunut varjama saladuseloor
See võib olla ainult ajaportaal,ufo vms.,mis muud saab maailma julgeolekut kõigutada.
Vasta
#16
(28-03-2014, 13:16 )zzz34 Kirjutas: See võib olla ainult ajaportaal,ufo vms.,mis muud saab maailma julgeolekut kõigutada.

Kõigutada saab näiteks see sama näide:
Tsitaat:Malaisia kadunud lennukil olid Rolls Royce`i Trent mootorid, mille kvaliteeti ja töökindlust valmistajafirma pidevalt kontrollib.

«Paar aastat tagasi oli ühel Boeing 777 lennukil väike kütuseleke. See oli nii minimaalne, et lennuki enda kontrollsüsteem sellele ei reageerinud. Samas aga jälgisid Suurbritannias selle lennuki tehnilist olukorda Rolls Royce'i firma esindajad. Nad saatsid satelliitside SatComi kaudu Vaikse ookeani kohal lennanud lennuki meeskonnale teate ja soovitasid tähelepanelikult jälgida vasaku mootori rõhku ja temperatuuri. Pärast õnnestunud maandumist seiskasid Rolls Royce`i esindajad selle lennuki vasaku mootori arvuti abil,» tõi Duff näite.

Muidugi juhul kui see näide peaks tõeseks osutuma. Hetkel kaldun arvama, et see näide on veidi üle pakutud juhul muidugi kui ei olnud tegemist mingi eksperimentaallennuga.

Või siis see Dufi teade:
Tsitaat:«Neid ei saa kaaperdada ilma, et näiteks USA eriüksus SOCOM (The United States Special Operations Command) ei sekkuks. SOCOMil on olemas võimalus kontrollida lennukite liikumist ning lülitada välja ka lennusüsteemid,» teatas Duff.

Selles võib olla küll terake tõtt kuid kahtlustan, et lennuki olulisi süsteeme ei ole siiski sellisel kujul võimalik täielikult välja lülitada.
Vasta
#17
Võib ju olla ka, et kasutati mingit uut relva.
Ja juttu on olnud lisaks muudele teooriatele ka sellest, et Rotchildid lõikavad kasu lennuki kadumisest.
Kadunud Malaisia lennukis oli 20 Freescale’i töötajat, kellest neljal oli 20% osalust Freescale’i uue tehnoloogia patendis. Viimane 20% on firma enda käes. Lennukis olnud patendi omanikud olid pärit Hiinast ning nende hukkumise tõttu saab patendi ainuomanikuks Freescale Semiconductor ehk lord Jacob Rothschild.

Märkimisväärne on ka fakt, et Rothschildide dünastia omab Malaisia keskpanka, mis investeerib Malaisia valitsusse ning Malaysian Airlinesi, mille lennuki pardal nende töötajad olid.

http://intellihub.com/rothschild-owned-b...echnology/
Vasta
#18
(28-03-2014, 13:52 )Müstik Kirjutas: Kadunud Malaisia lennukis oli 20 Freescale’i töötajat, kellest neljal oli 20% osalust Freescale’i uue tehnoloogia patendis. Viimane 20% on firma enda käes. Lennukis olnud patendi omanikud olid pärit Hiinast ning nende hukkumise tõttu saab patendi ainuomanikuks Freescale Semiconductor ehk lord Jacob Rothschild.

Patendi omand läheb omaniku surma korral edasi pärijatele. Antud juhul aga ei olnud lennukis mitte patendi omanikud vaid patent oli alles kinnitamisstaadiumis. Seega peale patendi jõustumist jääb patent ilmselt firma omandiks. Siin on väike vahe. Küll imepisike aga muudab oluliselt juhtumi olemust just vandenõu pooldamise suunas. Ehk siis sisaldab näidet, miks peaksime püüdma olla info suhtes täpsed ja korrektsed. Ehk siis võimaluse korral proovima sellest ise aru saada ja ka kontrollima kui see on võimalik.
Vasta
#19
Kas sa teema postitusele nr. 2 üldse tähelepanu ei pööranud? Ainult sellele kas tegu oli teadlasega või mitte?

Kirjutati # 2 antud lingil aga järgmist:
Pardal oli ka sama firma neli patendi osanikku, kellel kõigil oli firmast 20%, millest viimane osa kuulus ettevõttele endale. Neli päeva pärast lennuki kadumist kuulutati ettevõtte ainuomanikuks ettevõtte patendiomanik, kelleks pole keegi muu kui Jacob Rothschild, kes omab firmat korporatsiooni Blackstone kaudu.

Kas teade oli õige või vale, siis seda võid ümber lükata nii palju kui tahes, mina ainult juhtisin erinevatele arvamustele tähelepanu.
Kuna Rochildid ja nende firmad valitsevad ka meile ette söödetava meedia üle, siis mis on õige või vale, seda saame ehk alles kunagi kauges tulevikus teada, praegu saame ikkagi ainult erinevaid arvamusi vaagida.
Ja nagu eespool juba öeldud, siis üks mitmetest arvamustest on, et kasutati mingit laserrelva. Niisugune tehnoloogia olevat ka juba olemas. Kas on või ei ole, siis eks relvaspetsialistid foorumis on ehk ka nende salastatud relvadega kursis.







Vasta
#20
(28-03-2014, 16:06 )Müstik Kirjutas: Kas sa teema postitusele nr. 2 üldse tähelepanu ei pööranud?

Pöörasin küül. Seal oli kirjas:
Tsitaat:Pardal oli ka sama firma neli patendi osanikku,


PS: Lugesin ka originaali.
PPS: Hakkan jõudma kohutavale järeldusele - paljud inimesed vist ei tea sõna "patent" tähendust.
Vasta
#21
Seal on jah kirjutatud osanikud. Ja just seda artiklit ma tsiteerisingi viimati.
Vasta
#22
(28-03-2014, 17:24 )Müstik Kirjutas: Seal on jah kirjutatud osanikud. Ja just seda artiklit ma tsiteerisingi viimati.

Tore. Antud juhul ei olnud telegramis mainitud patendil ei omanikke ega osanikke. Ehk siis ei olnud ka patenti. Kas patent täna juba on - ei tea. Ei ole viitsimist ja tahtmist uurida.
Äkki oleks tasunud mu esimene selle patendi kohta kirjutatud post mõttega läbi lugeda? Oleks olnud palju vähem läbu eelnevalt ja nüüd juurde tulevalt.
Vasta
#23
Kui läbule mõelda, siis targem on ilmselt sinu postitustele vastamine
üldse lõpetada nii nagu VS juba teemas Ukraina-Venemaa maailmakriis tegi.

Aga et läbu juurde ei tekitaks, siis saab edaspidi võtta postitamise aluseks näiteks
järgmise postituse:
(28-03-2014, 07:58 )Malerd Kirjutas: Üks järgmine teooria, mis minu arvates seni avaldatutest vast isegi tõeseim tundub:
USA sõjaväeline väljaanne Veterans Today avaldas oma nägemuse Malaysia Airline kadunud lennuki kohta.Väljaande peatoimetaja Gordon Duff on veendunud, et Malaisia lennuki kadumine on seotud pettuse ja millegi skandaalse varjamisega.
usa teooria: malaisia kadunud lennuki kohta koik on suur pettus

Hämamine käib edasi:
Jaapan teatas omakorda võimalikest lennukirusudest

Vasta
#24
(28-03-2014, 18:02 )Müstik Kirjutas: Aga et läbu juurde ei tekitaks, siis saab edaspidi võtta postitamise aluseks näiteks
järgmise postituse:
[quote='Malerd' pid='197131' dateline='1395986335']
USA sõjaväeline väljaanne Veterans Today avaldas oma nägemuse Malaysia Airline kadunud lennuki kohta.Väljaande peatoimetaja Gordon Duff on veendunud, et Malaisia lennuki kadumine on seotud pettuse ja millegi skandaalse varjamisega.

Tore. Sellest Gordon Duffi nägemusest kirjutasin äsja siin ülal mõned postid (post #18) tagasi. Tore oleks kuulda ka selle kohta teiste arvamusi.
Vasta
#25
MH370: Pilot stitch up | Earthlinggb's Blog
Omapärane artikkel viimasest kadunud lennukist ehk lend MH370. Jutt keerleb selle ümber, et need piloodid juba kaugel 2011 aastal lubasid ja kutsusid kabiini "igasuguseid" lootes vastuteenena saada õhtuid linade vahel. Kuigi lennujulgeolek on oluline siis kui piloot kutsub kedagi kabiini näitab see siiski inimeste vahelist usaldust ja pole kuulnud, et mõni lennukikaaperdamine oleks sellest alanud - pigem on 2röövelgad" muul viisil kabiini tunginud - üldjuhul sellised inimesed usaldust ei ärata. Antud kontekstis aga tundub selliste lugude eesmärk olevat lendurite usaldusväärsust kõigutada. Seda on aga vaja siiski juhul kui lennuk lasti alla vandenõu tagajärjel ja nüüd on vaja "jäljed vette peita". Kuna see lugu pole ainuke siis hakkab tõesti tunduma, et lennuk lasti alla - kas põhjuseks Rotchild ja patendid või miski muu näitab ehk aeg.



Is This Why Malaysia Has Been Lying About Flt 370?
Veel üks teooria. Lendurid üritasid võtta reisijaid pantvangideks aj vahetada nad siis vanglas istuv ühe opositsiooni liikme Anwar Ibrahimi vastu. Loos pikalt juttu, kuidas lendurid võisid petta lennukontrolli keskuseid ja kuhu nad võisid välja jõuda. Kuna aga nad saadeti "pikalt" siis keerasid lennuki nina alla ja uputasid lennuki vette. Kõlab teatud loogikaga - pole küll nii uhke kui Rotchildi patendi "vaidlus" aga pole ka mitte võimatu.
Vasta
  
  • 1(current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • 9
  • Järgmine 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Ivan Julma kadunud raamatukogu - Sofia liberei positiivne 22 11,965 13-10-2016, 12:52
Viimane postitus: Müstik
  Kadunud Linn Suures Kanjonis. Aerling 3 5,444 30-04-2016, 11:33
Viimane postitus: Müstik
  [split] Kadunud lennukite müsteerium ja kahtlased lennuõnnetused kage 26 11,197 31-12-2014, 00:03
Viimane postitus: Lemet
  Kulla müsteerium.. Sanguinarius 84 47,330 02-08-2014, 18:49
Viimane postitus: excubitoris

Alamfoorumi hüpe:


Kasutaja, kes vaatavad seda teemat:
1 külali(st)ne

Expand chat