19-01-2013, 21:14
Mida arvate sellest objektist? Nähti seda siis täna kella 4 paiku Narvast Tallinna sõites. http://www.youtube.com/watch?v=CT9kJIHiF...r_embedded
Salapärane objekt taevas
|
19-01-2013, 21:14
Mida arvate sellest objektist? Nähti seda siis täna kella 4 paiku Narvast Tallinna sõites. http://www.youtube.com/watch?v=CT9kJIHiF...r_embedded
19-01-2013, 21:27
Video kehva kvaliteedi tõttu raske kindlalt öelda, aga miks mitte eemalduv lennuk?
Video on kehva kvaliteediga-aga lennuk peaks olema .Tänase külma päikeseloojanguga oli paar sellist pilti Pärnus korraga näha.
Delfis ka juba üleval http://rahvahaal.delfi.ee/news/uudised/v...d=65554904
19-01-2013, 21:40
Lennuk muidugi.
19-01-2013, 22:12
19-01-2013, 23:26
(19-01-2013, 22:12 )Päikeseinsener Kirjutas:(19-01-2013, 21:27 )Nielander Kirjutas: Video kehva kvaliteedi tõttu raske kindlalt öelda, aga miks mitte eemalduv lennuk?Miks mitte meteoriit? Sest lennukid on kordades tihedamini taevas lendavad, kui sellised piisavalt suured meteoriidid. Pealegi näeb videolt kuidas seal saba ees tulukesed vilguvad.
19-01-2013, 23:49
Igatepidi lennuk mille "gaasisaba" valgustab päike (pilved ka pea samasugused), sest crashi puhul oleks objektil suitsusaba taga mis omakorda ei kaoks kuidagi nii lühikese maa tagant ära vaid veniks palju pikemaks. Samuti kukuvad meteoriidid kiiremini ning ma ei saa aru kuskohas crashimine toimub.
20-01-2013, 02:30
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2013, 02:32 ja muutjaks oli markkualen.)
gaasisaba !kummaline, kuidas me seda siis varem näinud pole ?,äkki külmast ? ennegi ju külm olnud, miks siis sama asja pole olnud näha ?
20-01-2013, 11:31
(20-01-2013, 02:30 )markkualen Kirjutas: gaasisaba !kummaline, kuidas me seda siis varem näinud pole ?,äkki külmast ? ennegi ju külm olnud, miks siis sama asja pole olnud näha ? Reisilennuki kõrguses(11-12km) talv või suvi temperatuuri väga oluliselt(kui üldse) mõjutada ei tohiks. Miks sa arvad, et ei ole varem näinud? Mina küll olen ja kusjuures korduvalt ning mitut lennukit korraga. Vaadeldav hästi just päikeseloojangu ajal läänetaevas - siis kui Päike enam vaatluspaika ei paista, aga lennukeid koos oma sabaga veel valgustab. (20-01-2013, 02:30 )markkualen Kirjutas: gaasisaba !kummaline, kuidas me seda siis varem näinud pole ?,äkki külmast ? ennegi ju külm olnud, miks siis sama asja pole olnud näha ?Külm ei puutu asjasse, küll aga päikese loojang. Nimelt, gaasisaba all peetakse silmas kütuse põlemisest tingitud osakeste sattumine atmosfääri, tekib Cirrus Tractus. Täpselt sama moodi tekivad ka pilved (tolmukübeme ümber koguneb niiskus, kui see piisavalt tihedaks muutub, hakkab sadama jne.) Antud juhul valgustab loojuv päike seda alt poolt ja annab selle punaka varjundi, nagu põleks. Pilvedega juhtub sama moodi, teki tunne nagu taevas põleks. Kindlasti oled varemgi näinud valgeid jutte taevas? Sama asi, lihtsalt mitte loojuva päikese aeg. Talvel on atmosfäär meie piirkonnas puhtam kui suvel(siis saabuvad Afganistaanipiirkonnast tolmused õhumassid, mistõttu on ka nähtavus kehvem ja värvid ei tundu nii puhtad), seega pole saba nii pikk kui suvel.
21-01-2013, 09:39
Igor Volke on oma sõna öelnud: http://www.delfi.ee/news/paevauudised/ee...d=65557810
21-01-2013, 10:19
Volke pakkus kosmoseromu, aga need peaksid ümber Maakera läänest itta liikuma.
21-01-2013, 12:28
(Seda postitust muudeti viimati: 21-01-2013, 12:30 ja muutjaks oli Elessandra.)
(20-01-2013, 02:30 )markkualen Kirjutas: gaasisaba !kummaline, kuidas me seda siis varem näinud pole ?,äkki külmast ? ennegi ju külm olnud, miks siis sama asja pole olnud näha ? See peakski ju lennuk olema? Vähemalt mina olen neid igal õhtul ja päeval lendamas näinud, vähemalt siis, kui õues olen olnud, ma polekski tulnud selle peale, et see UFO võiks olla , siiamaani olen arvanud, et see on lennuk Minus tekitavad küsimusi need ilma sabata lennukid, sest alati olen uskunud, et need ei ole lennukid ja, et igal lennukil tekib selline saba Noh pimedas olen korduvalt näinud taevas vilkuvate tuledega lennukeid, mis järsult suunda muudavad. Mis iganes need ka pole, olen neid just pimedas märganud
21-01-2013, 13:10
(21-01-2013, 12:28 )Elessandra Kirjutas:(20-01-2013, 02:30 )markkualen Kirjutas: gaasisaba !kummaline, kuidas me seda siis varem näinud pole ?,äkki külmast ? ennegi ju külm olnud, miks siis sama asja pole olnud näha ? Lennukitel ei teki saba kogu aeg. See saba tekib ainult siis kui ülejäänud õhk on külmem lennukist tulenevast õhust. Soojadest õhumassidest läbi lennates ei teki lennukile saba - tekib ainult külmades õhumassides, kus sabaks on külmunud jääkristallid (lennuki mootori talitlemisel tekkiv heitgaas+veeaur). Olen näinud ka seda kuidas lennuk lendab läbi erinevate õhumasside ning saba mis tekib on katkendlik. Nagu ma ütlesin, sõltub see ümbritsevast õhust.
22-01-2013, 17:21
(21-01-2013, 13:10 )Cassiopeia Kirjutas: Lennukitel ei teki saba kogu aeg. See saba tekib ainult siis kui ülejäänud õhk on külmem lennukist tulenevast õhust. Soojadest õhumassidest läbi lennates ei teki lennukile saba - tekib ainult külmades õhumassides, kus sabaks on külmunud jääkristallid (lennuki mootori talitlemisel tekkiv heitgaas+veeaur). Olen näinud ka seda kuidas lennuk lendab läbi erinevate õhumasside ning saba mis tekib on katkendlik. Nagu ma ütlesin, sõltub see ümbritsevast õhust.Khõm. Ole pai ja loe mu link läbi... Sellises kõrguses on korralikud miinuskraadid (erandjuhtudel lausa -40c kuni -60c) Cirrus tractus e. saba pikkus ja kestvus sõltuvad siiski õhumassides olevast niiskusest ning soojades õhumassides on seda rohkem. Tsitaat:Sellega seoses saab ilma ennustada: kaua püsivad ja laienevad jäljed näitavad õhuniiskuse suurenemist ja seega frondi või madalrõhkkonna lähenemist. Kiiresti lagunevad kondensatsioonijäljed näitavad, et püsib ilus ilm.Käreda külmaga ju ei saja tihedat lund vaid ikka siis kui sulaks kisub.
23-01-2013, 12:47
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2013, 12:54 ja muutjaks oli Cassiopeia.)
(22-01-2013, 17:21 )Pia Kirjutas:(21-01-2013, 13:10 )Cassiopeia Kirjutas: Lennukitel ei teki saba kogu aeg. See saba tekib ainult siis kui ülejäänud õhk on külmem lennukist tulenevast õhust. Soojadest õhumassidest läbi lennates ei teki lennukile saba - tekib ainult külmades õhumassides, kus sabaks on külmunud jääkristallid (lennuki mootori talitlemisel tekkiv heitgaas+veeaur). Olen näinud ka seda kuidas lennuk lendab läbi erinevate õhumasside ning saba mis tekib on katkendlik. Nagu ma ütlesin, sõltub see ümbritsevast õhust.Khõm. Ole pai ja loe mu link läbi... Kuna kusagil 50 km raadiuses ümber lennujaama on tsoon, kus lennukid hakkavad end maandumisele sättima, siis tuleb ka temperatuur mängu. Kuivus/niiskus on kindlasti üks osa sellest. Selle video suhtes on vaja teada, kus kohas on video tehtud, kus suuna peale, et teha kindlaks kas tegu on TLL maanduva/tõusva lennukiga. Lennukitel läheb ikka päris tükk aega enne kui nad soovitud lennukõrgusele jõuavad. Siin ka pildiline näide (küll CDA kohta, aga kõlbab siia ka): |
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: |
1 külali(st)ne |