Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aurora juhtum
#1
Võtsin ette ja tõlkisin meie wiki-sse ühe huvitava UFO juhtumi, millest mõned ehk teavad ja mõned ehk pole kuulnudki. Juhtumi olulisus seisneb selles, et see on üks esimesi teadaolevaid UFO crash-e, mis leidis aset juba enne lennuki leiutamist. Niiet head lugemist ning olge tõlkija vastu leebed Smile

http://et.para-web.wikia.com/wiki/Aurora_juhtum
Vasta
#2
Tubli oled! Minu hinnang: viis pluss!Smile
Ehk ainult sõna "väidetav" kordub natuke liiga sageli, aga väidetavad juba need UFO-juhtmid alati ka on!
Aga muidugi, keda huvitab, siis nüüd, kui see juhtum ka maakeeli ilusti kirjas, siis võiks ju siin teemas selle üle arutleda ka!
Minule lisas antud loo juures usutavust see lõik:
"Samuti leiti tükk metalli, mis oli väidetavalt UFO küljest pärit. Metall sisaldas 95% alumiiniumi ning 5% rauda. Selline sulam on äärmiselt ebatavaline ning veel ebatavalisem raua olemasolu tsingita. Oletades, et see on aastast 1897, ei ole mingit võimalustki, et see inimkäte töö on, kuna analüüsid näitasid, et sulam pole tekkinud kokkupõrkel."
Et UFO-laeva tükke on väidetavat ka hiljem leitud ja nendelgi on esinenud ebatavalisi sulameid, siis ....
Muuseas, UFO-ajaloo üks tähtsamaid materjale olevat kaks videokassetti 6. aug. 1997 Mexico City kohal filmitud tundmatust lendobjektist.
Olen seda materjali otsinud, aga ei ole sellele veel pihta saanud. Äkki sul õnnestub?
Vasta
#3
Kahjuks ei ole ma sellest teadlik, kuid tean kolme erinevat juhtumit, kus on leitud füüsilisi tõendeid - metallitükke, ning üllatus üllatus, nad kõik sisaldasid peamiselt alumiiniumit. Tähelepanuväärne seos minu arvates... Kuigi alumiiniumi füüsikalised ja keemilised omadused on meile kõik teada, ei tea me siiski vastust sellele, miks tulnukad eelistavad alumiiniumit. Vaevalt, et ainult kerge massi pärast.

[Muudetud: 10-7-2010 donulme]
Vasta
#4
See pole päris see mida sa mõtlesid Müstik, kuid samuti üks tähtis UFO crash, kust leiti füüsilisi tõendeid kümneid aastaid hiljem ning mis viitasid alumiiniumile. Huvitav faktor oli ka see, et antud juhul rääkisid pealtnägijad, et neil kadus elekter ja seejärel oli ülepinge ning õhus oli lausa tunda elektrit kui see objekt lähedalolevasse metsa kukkus. Sõjavägi oli vaid minutitega platsis ja hoidis kohalikke metsast eemal.

http://en.wikipedia.org/wiki/Coyame_UFO_incident

See mehhiko juhtum mida sina mõtlesid, tekitab minus üha rohkem huvi, eriti kui sealt nii head footage-it oli saadud.
Vasta
#5
Tunnistan, et ei ole füüsikas- keemias väga pädev, kuid 95% alumiiniumi ja 5% rauda- kas selline objekt ei peaks atmosfääri sisenedes plönniks sulama?
Vasta
#6
Üldiselt jah peaks alumiiniumi sulamis temperatuur kuskil 600 kraadi juures olema, ei oska öelda kui kuumaks atmosfääri sisenedes olukord võib minna. Kõik oleneb sisenemisnurgast ja kiirusest. Mida suurem on nurk ja kiirus, seda kiiremini asjast pulber saab. Kuna meil pole õrna aimugi sellest, mis tehnikat kasutades ja mis meetodil nad üldse meie õhuruumi tulevad, võime ainult spekuleerida kuidas asi käib.
Vasta
#7
Plönniks sulab ta siis kui siseneb atmosfääri ilma kaitseta. Isegi mõned teadlased on avaldanud
arvamust, et StarTreki laadne elektromagneetiline "kilp" võib vabalt nullida selle hõõrdumise.
Vasta
#8
Ei saa ka seda ju kindlalt öelda, et see tükk on pärit välimisest kihist Võibolla oli see lihtsalt mõne sisemise detaili tükk. Suuremate sisekonstruktsioonide ehitamisel oleks jällegi väga tõhus alumiiniumi kasutada, sest see oleks väga suur massi kokkuhoid, kui lennumasina korpus ise on mõnest raskemast metallist.
Vasta
#9
Pühapäeval kell 23.00 käsitletakse History Europe kanalil seda juhtumit.

Texase osariigi Auroa linna elanikud olevat 1897. aastal leidnud tulnuka surnukeha ja matnud selle kohalikku surnuaeda. UFO kütid proovivad lahendada ühte kõige varasemat fikseeritud UFO-juhtumit.

Meenutuseks, et UFO Files-i 2005. a. osas "Texas' Roswell" (Texase Roswell) kajastati 1973. a. MUFON-i uurimust, kus saadi kahe uue pealtnägija tunnistused. Üks neist nägi laipa, kui oli 15 aastane ning teine oli kümnene kui nägi UFO rususid.
Vasta
#10
Mäletamistmööda kasutati ameerikas juba 1861-1865 aastatel aset leidnud sõja ajal dirižaableid. Nendest olla saanud Krahv von Zeppelin inspiratsiooni. Samuti oskas ta sedasorti leiutise eeliseid ja puudusi vääriliselt hinnata. 1874. aastal koostas krahv Zeppelin oma dirižaabli projekti, mis erines eelkäijatest eelkõige mõõtmete, materjali ja meeskonna suuruse poolest. 31. augustil 1895 võttis krahv von Zeppelin oma projektile patendi nr 98580. Esimesest ametlikust lennust 2. juuli pärastlõunal 1900 sai ajalooline sündmus, kui 128 meetri pikkune metallsigar viie reisijaga pardal õhku tõusis. LZ 1 oli kolm korda pikem kui ükski senini ehitatud õhulaev. (Kahjuks jäi esimene ametlik lend tehnilise rikke tõttu üsna napiks.) Seega jääb väide, et tegemist ei saanud olla inimese poolt ehitatud õhusõidukiga veidi kahvatuks. Kummaline tundub, et ebamaise sõiduki jäänused olid parajasti nii suured, et neid sai kaevu uputada. Õhupalli puhul täiesti reaalne. Ahjaa, Zeppelin võttis duralumiiniumi kasutusele rohkem kui paarkümmend aastat enne lennukiehitajaidwink

Üldiselt huvitav lugemine ja tore, et donulme selle on ära tõlkinud ja wikisse pannud.
Vasta
#11
Ja just algabki see Aurora juhtumi käsitlus.
Vasta
  


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Antonio Vilas Boas' juhtum Bluedreamer 6 5,879 13-08-2012, 18:39
Viimane postitus: Minaelan
  Betty Andreassoni juhtum Bluedreamer 25 10,439 17-06-2012, 15:24
Viimane postitus: Müstik
  UFO ajastu algus - Kenneth Arnoldi juhtum donulme 2 2,655 11-10-2010, 19:44
Viimane postitus: donulme

Alamfoorumi hüpe:


Kasutaja, kes vaatavad seda teemat:
1 külali(st)ne

Expand chat