Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tuleviku energeetika
#51
(20-05-2013, 16:02 )togli Kirjutas: Seega jutt mingist vabast energiast on vähemalt selle lennu puhul pullikaka.

Togli aga läheneme asjale teise külje alt - äkki on hoopis sinu esile toodud variant pullikaka?
Kas oled teinud antud mootori kütuse kulu analüüsi lähtudes ilmast, lennuki raskusest, trajektoorist ja veel mitmest setmest näitajast kokku ja leidnud, et selline asi on üks-ühele võimalik nii nagu sinu poolt pakutud teooria väidab?
Kui ei ole siis hoiaks sellise kommentaar äkki endale? Ütlen ausal, et mina pole teinud aga olen lugenud ka (nähtavasti) sama allikat mida Villu pakkus ja seal on ühte koma teist tehtud ja arvud ei paista klappivat. Võta kas või talupoja loogika - Lindbergi lennuk oli ühe kohaline selline pisike - umbes suuruses mida kasutati 2Ms ajal suht lühikestel hävitus ja pommituslendudel kuna piirid pani KÜTUS. Tänapäeval teevad lende lennukid millede kütuse paagid on suuremad kui see lennuk ja mitte ainutl üks korda. Lisaks on tänapäeval tunduvalt kõrgem kütuse kasutegur (vist sobib see sõna nagu oktaanarv!) ja seega see teooria, et Lindberg kasutas midagi muud kui tavalist mootorit tipake usutavam kui see mida ametlik ajalugu pakub.
Kui ka Lindberg ei kasutanud vabal energial töötavat mootorit siis midagi muud vähemalt. Mis see oli tuleb ehk kunagi välja. Hetkel aga kahtlen meis nn "ametlike näitajates".
Peaks lisama, et põhjuseid on veelgi. Asi on nimelt lenduri taustas. Tegemist oli mehega kelle vereliinid ulatusid samasse "metsa" kui nende omad kes panid püsti 3Riigi. Lindbergi sidemed olid isegi nii tugevad, et ühel hetkel sooviti teda USAs kohtu alla anda kuna ta olevat "liiga seotud" riigile "vaenulike" jõududega. Kuna aastad enne 2MS olid just need kui praegune valitsev klikk tsementeeris oma võimu ja hävitas ja takistas neid kes püüdsid päästa Ameerika Ühendriike siis kui meenutada Lindbergi saatust - tema laps rööviti ja tapeti ja nagu isegi tollased lehed pakkusid, et teda vaikima sundida ja ka loobuda kandideerimast liikumise "Ameerika Esikohal" (America First) ridades nii Kongressi kui Valgesse Majja siis tundub, et siin loos on veel kahtlasi detaile.
See, et Lindberg kasutas midagi muud tavaline sisepõlemise mootor oli teemaks juba enne kui ta lennule läks. See oli ka jutuks kui ta tagasi saabus ja teatas, et mingi hetk avalikustab oma imelise mootori põhimõtted. Siis aga rööviti tema poeg ja asi suikus. Lindberg oli seotud/tuttav ka Teslaga, ning nimetatud Hendershot oli ka kohtunud Teslaga. Nii, et minu meelest ei ole vaba energia teooria mitte sugugi laest võetud ja pullikaka aga edasist uurimist vääriv vaatenurk.
Vasta
#52
excu - kaasa võeti 1700 liitrit kütust. Arvestades lennuki suhteliselt suurt tiivapinda (pool purilennukit) ja väikest kiirust (õhutakistus väike), siis kütusekulu 50 liitrit tunnis ei ole sugugi üleloomulikult vähe sellise lennuki õhus hoidmiseks. Pealegi muutus lennuk sõiduga järjest kergemaks. Ja sõideti ikkagi kõige kokkuhoidlikumal kiirusel. Mina ei suuda küll midagi ebanormaalset näha. Topiti ju lennuk pilgeni kütust täis, väljanägemiseks tuli isegi periskoop ehitada.
Ja kui oligi mingi saladuslik elekri mootor, siis miks oli vaja see maskeerida klassikaliseks lennukimootoriks? Just selliseks mis ka lennukimootori moodi möirgab?
Vasta
#53
Aga kui kütuseks oli miski muu kui tollal tavaline petrool ja mitte elekter?
Kaugelt ja kõrvalt vaadates on jahh lihtne - möirgas ja ajas suitsu välja.
Aga hetkel jään veel äraootavale seisukohale.
Vasta
#54
(20-05-2013, 18:27 )excubitoris Kirjutas: Aga hetkel jään veel äraootavale seisukohale.
Kas sul on sul alust Charles Lindbergi lennu kodulehel olevas infos ja dokumentides kahelda?

Vasta
#55
(20-05-2013, 18:42 )kage Kirjutas:
(20-05-2013, 18:27 )excubitoris Kirjutas: Aga hetkel jään veel äraootavale seisukohale.
Kas sul on sul alust Charles Lindbergi lennu kodulehel olevas infos ja dokumentides kahelda?

Jah. Esmalt on need kirjutatud väga kaua aega peale lennu toimumist. Teiseks aga inimeste poolt kelle motiivid on ebaselged ja kolmandaks puudub võimalus neid andmeid kontrollida - on vaid, et keegi väitis, et oli selline mootor, selline kütus. Muuseumis olev lennuk on vaid MUDEL.
Vasta
#56
Muuseumis olevad asjad ja dokumendid lennu toimumise ja ettevalmistuse kohta peaks ju olema kättesaadavad kontrollimiseks mida aga Hendershoti generaatori kohta öelda ei saa. Ehk siis avaldad usaldamatust selle vastu mis on olemas ja usaldad seda mida ei ole olemas...
Vasta
#57
Kunagi oli Narva maanteel - Tallinnas kohe kohaliku ülikooli vastas - muuseum mis käsitles Balti Punalipulise laevastiku kangelaslikku lahinguteed nii 2MS ajal kui eel ja ka pärast. Muuseumis oli terve hulk eksponaate millede päritolu sai kontrollida.
Seoseks on see, et mõlemad muuseumid on kokku pandud samast ideest lähtuvalt - propagaeerida mingile kindlale vaatele tuginevaid seisukohti kasutades selleks mitte autentseid vahendeid.

Kage aga sa oled endalt vahest küsinud miks ühed asjad on nii kergelt kätte saadavad teised aga mitte? Kergelt on aga kätte saadavad kõik need asjad mis maksavad roppu raha alates oma tootmisest kuni lõpetades utiliseerimiseni. Samal ajal aga kõik see mis mis peaks inimese elu kergemaks tegema ja seda ILMA keskkonda reostamata (vähemalt sellises ulatuses mis pakutu) on aga kuhugi kadunud!

Ja veel - esiteks - see, et meil pole mingist objektist füüsilist eset "näppida" ei ole veel tõestuseks selle eseme puudumisele. Ja avaldan jahh usaldamatust sest olen KORDUVALT kogenud, et see seltskond kes meile ametlikku ajalugu ette söödab on VALETANUD, PETNUD ja ka otseselt RÖÖVINUD nii objekte kui infot.
Ei pea seda ametlikku versiooni hetkel (veel vähemalt) täielikult valeks ja fabritseerituks, kuid kahtlen selle 100% õigsuses. Mingil hetkel võin oma seisukohta muuta, kuid mitte hetkel. Ei pea seda teemat nii oluliseks, et selle nimel ja eest igale ettejuhtuvale dzotile viskuda, kuid mul on minu õigus kahelda ja seda ma teen. Sinul on sinu õigus kahelda selles teemas "teistpidi" ja ma ei hakka sind selle eest "peksma". Hetkel puuduvad nii sinul kui ka minul RAUDKINDLAD ja käega katustavad tõendid asja lahendamises - see, et kuskil muuseumis on mingid vidinad EI OLE raudkindel tõend - seega - kui sul midagi uut pakkuda ei ole siis kas on mõtet hetkel selle asja peale aega edasi raisata?
Vasta
#58
Ei, ei ole midagi lisada v.a. see, et siin võiks mõelda ka selle peale, et Lindberghi lend toimus 20. mai 1927 ja Lester J. Hendershot olevat oma mootori valmistamise peale mõtlema hakanud 1927. aastal ning katsetanud 1928. aastal. Tuleb välja, et julged mehed vanasti kui mõtlemisjärgus prototüübiga lend ette võeti.
Vasta
#59
Katkise telefoni sündroom! wink
Vasta
#60
http://zaryad.com/2012/12/29/sborka-gene...mi-rukami/
http://zaryad.com/2012/12/13/bestoplivny...ndershota/
Skeem, üksikasjalik venekeelne video lahtiseletus, arutelud..andke minna.
Vasta
#61
(21-05-2013, 09:21 )excubitoris Kirjutas: Ja veel - esiteks - see, et meil pole mingist objektist füüsilist eset "näppida" ei ole veel tõestuseks selle eseme puudumisele. Ja avaldan jahh usaldamatust sest olen KORDUVALT kogenud, et see seltskond kes meile ametlikku ajalugu ette söödab on VALETANUD, PETNUD ja ka otseselt RÖÖVINUD nii objekte kui infot.

Jah, vale peab olema nii suur, et oleks usutav.......
Vasta
#62
(21-05-2013, 12:28 )Faraday Kirjutas:
(21-05-2013, 09:21 )excubitoris Kirjutas: Ja veel - esiteks - see, et meil pole mingist objektist füüsilist eset "näppida" ei ole veel tõestuseks selle eseme puudumisele. Ja avaldan jahh usaldamatust sest olen KORDUVALT kogenud, et see seltskond kes meile ametlikku ajalugu ette söödab on VALETANUD, PETNUD ja ka otseselt RÖÖVINUD nii objekte kui infot.

Jah, vale peab olema nii suur, et oleks usutav.......

Ja nüüd sulle Faraday kodune ülesanne - kes on selle tsitaadi autor?
Sellest on ka siin foorumis juttu olnud aga tundub, et sinuni pole jõudnud.
Ja paluks koos kontekstiga muidu ei kõlba see kassi saba alla ka mitte.

Ja tagasi teemasse - Iraan on riigina esirinnas saastusevabas või vähese saastega energia tootmise tehnoloogiates:
PressTV - Iran unveils achievements in field of renewable energy
Vasta
#63
(21-05-2013, 12:50 )excubitoris Kirjutas: Ja nüüd sulle Faraday kodune ülesanne - kes on selle tsitaadi autor?
Sellest on ka siin foorumis juttu olnud aga tundub, et sinuni pole jõudnud.
Ja paluks koos kontekstiga muidu ei kõlba see kassi saba alla ka mitte.

Goebbels, mis see seda tõde muudab?
Ka sulle kodune ülesanne, exubitoris, kes on tsitaadi "Eestlase lemmiksöök on teine eestlane" autor?
Vasta
#64
(21-05-2013, 12:57 )Faraday Kirjutas:
(21-05-2013, 12:50 )excubitoris Kirjutas: Ja nüüd sulle Faraday kodune ülesanne - kes on selle tsitaadi autor?
Sellest on ka siin foorumis juttu olnud aga tundub, et sinuni pole jõudnud.
Ja paluks koos kontekstiga muidu ei kõlba see kassi saba alla ka mitte.

Goebbels, mis see seda tõde muudab?
Ka sulle kodune ülesanne, exubitoris, kes on tsitaadi "Eestlase lemmiksöök on teine eestlane" autor?

VALE - tsitaat pärineb Hitleri raamatust ja läks umbes nii (parafraseerin) - "juudi press kordab valesi seni kuninad on nii suured, et neid võetakse juba kui tõdesi".

See tsitaat on alguse saanud ühe tuntud juudi soost Eesti kommari-bolseviku sulest kes seda igal võimalikul juhul etterääkis kuni see muutus suureks valeks mida isegi paljud eesltased usuvad. Ja kui sa kord juba usud sellist pa$ka siis sa hakkad ka käituma selle järgi mida sa usud.

Tuleme veel kord tagasi teemasse - miks Lindberg oli mitte eriti populaarne isikute ringis kes organiseerisid tema mahategemise ja ka tema poolt kasutatud mootori (mis iganes see oli - elekter või mingi muu komponent nagu vesi või vesinik) põlu alla panid ja maha vaikisid - läheb kokku ka koduste ülesannetega.
HITLER DID NOT WANT WAR!



Tsitaatidest: Tuntud isikud ajaloost: kes ütles, mida ütles
Vasta
#65
(21-05-2013, 13:15 )excubitoris Kirjutas: VALE - tsitaat pärineb Hitleri raamatust ja läks umbes nii (parafraseerin) - "juudi press kordab valesi seni kuninad on nii suured, et neid võetakse juba kui tõdesi".

Mis raamat, mis lehekülg, milline trükk?

(21-05-2013, 13:15 )excubitoris Kirjutas: See tsitaat on alguse saanud ühe tuntud juudi soost Eesti kommari-bolseviku sulest kes seda igal võimalikul juhul etterääkis kuni see muutus suureks valeks mida isegi paljud eesltased usuvad. Ja kui sa kord juba usud sellist pa$ka siis sa hakkad ka käituma selle järgi mida sa usud.
Gustav Naan oli selle pa$a autor.


(21-05-2013, 13:15 )excubitoris Kirjutas: Tuleme veel kord tagasi teemasse - miks Lindberg oli mitte eriti populaarne isikute ringis kes organiseerisid tema mahategemise ja ka tema poolt kasutatud mootori (mis iganes see oli - elekter või mingi muu komponent nagu vesi või vesinik) põlu alla panid ja maha vaikisid

Tuleme. Mis iganes see ka oli tuleks järgi uurida. Lahmida me oskame kõik. Hetkel ei ole põhjust togli postis kahelda kui sa midagi muud tõsiseltvõetavat siia ei pane.
PS: Ma ei ole oma arvamust kujundanud ainult togli postile.
Vasta
#66
Vaata minu link eelmises postituses ja sealt teine postitus nimega "3 Riigi propaganda tsitaadid".
Naan - üritan meelde jätta, kuigi nimi on tuttav.
Vasta
#67
(20-05-2013, 15:07 )villu Kirjutas: Juba 1927 aastal lendas Charles Lindbergh väikelennukiga Üle Atlandi, New Yorgist Pariisi ilma vahemaandumiseta, sooritades selle lennuga maailma tolle aja pikima lennu, kuna Tema lennuk ei vajanud lisakütust. Õigemini ei vajanud Tema lennuk üldse kütust, sest see lendas vaba energia, ehk vaba elektrit tootva elektrigeneraatori abiga. Selle lennuki mootorit katkematu elektrienergiaga toitva elektrigeneraatori meisterdas keegi Lester Hendershot
(21-05-2013, 09:49 )excubitoris Kirjutas: Katkise telefoni sündroom! wink
Tundub küll sedamoodi, aga algset Villu poolt toodud artiklit lugedes siiski mitte minu poolt. Seda imelikum tundub Lindberghi lennu seostamine vaba elektrit tootva elektrigeneraatoriga (mis Lesteri mootori valmistamisaastat arvestades ei saa tema oma olla (siin on võimalus jälle kirjanduse ja tema poja poolt avaldatu kohta vale öelda)) kui muuesumis/arhiivis on (jah, lähtun praegu internetist kuna kohale ei viitsi sellise asja pärast minna) vanad dokumendid Pariisi jõudmise kohta mis tähtsate isikute allkirjaga kinnitatud, barograaf, lindistus, dokumendid lennuki tehnilise osa kohta jne. Sellise võltsajaloo loomine, kui võta aluseks sinu eeldus, et kõik ametlik on vale, tekitab olukorra kus jääb mulje, et kellelgi on niipalju ressurssi üle, et sellist pilti luua ja seega tuleb sellega ka kõige muu puhul arvestada. Mis läheb juba väga paranoiliseks, eriti kuna sama suhtumist tuleks võrdselt ka alternatiivse info avaldajatele poolt väljastatud materjalile rakendada.
Vasta
#68
(21-05-2013, 14:15 )excubitoris Kirjutas: Vaata minu link eelmises postituses ja sealt teine postitus nimega "3 Riigi propaganda tsitaadid".

Küsimus oli:Mis raamat, mis lehekülg, milline trükk? Linke oskan ka ise otsida kui vaja on.
Vasta
#69
Kage - ma ei ütle, et kõik on vale. Tihti piisab paarist väiksest detailist, et muuta pildi olemust. Hetkel leian, et antud küsimuses on selline võimalus olemas.
Vasta
#70
Kuna Hendersoni mootor kukkus ära, siis jäi see võimalus kindlasti väiksemaks Smile
Vasta
#71
(21-05-2013, 18:26 )kage Kirjutas: Kuna Hendersoni mootor kukkus ära, siis jäi see võimalus kindlasti väiksemaks Smile

Kas ikka kukkus? Nagu maiisin - katkise telefoni sündroom.
Tema hiljem meenutas, et oli kuskil kuskil nii 1927 - pidades silmas aega kui asi oli valmis. Mingi leheneeger haaras asjast kinni ja siis sattus see juba kuhugi wikisse ja nüüd ongi nagu "fakt".
Vasta
#72
(21-05-2013, 18:58 )excubitoris Kirjutas: Kas ikka kukkus?
Lähtusin tema poja mälestustest ja ka mujal kipub info 1928 aastale viitama. Seega jah, Hendershoti mootori kasutamine Lindberghi lennukis on veebis leitut arvestades väljamõeldud kuulujutt ja midagi kuulujuttu kinnitavat ei leidnud (jah, ei tuhninud tundide kaupa veebis seega on võimalus, et kusagil leiduvad samasugused artiklid kus on ainult artiklis endas need nimed ja sündmused kokku seotud).
Vasta
#73
Muammar Yildiz on alustanud oma magnetmootorite müüki. Edasimüüjad asuvad Türgis, Itaalias ja Saksamaal. 5KW mootori eest tahetakse 15 000 eurot + VAT; mudeleid on ka võimsamaid. Ostjate tagasiside peaks seetõttu varsti kuuldav/loetav olema.
Jooksvaid pilte kah: https://www.youtube.com/watch?v=SugwtKFAPTc
Koduleht keeldus mul miskipärast ingliskeelseks minemast, abi saab automaattõlkest.
Vasta
  


Alamfoorumi hüpe:


Kasutaja, kes vaatavad seda teemat:
1 külali(st)ne

Expand chat