Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nekromantia
#26
(31-01-2013, 21:04 )Wilholmensis Kirjutas: Nekromantia kuulub musta maagia valdkonda, samuti alkeemia.

Alkeemiat võib vaadelda tänapäeva keemia eellasena enne teadusliku meetodi tekkimist.
http://et.wikipedia.org/wiki/Alkeemia

Nekromantia kuulub küll musta maagia alla.
Seda peeti juba keskajal väga ohtlikuks. Ja peetakse tänapäeval ka. Kord välja kutsutud astraalkeha võib palju halba korda saata. Ka võib sensitiivilt (maagilt) endalt energiat võtta.




Vasta
#27
Teen paranduse, alkeemia võib kuuluda nii musta- kui ka valge maagia valdkonda.
Vasta
#28
Miks te liigitate maagiat mustaks ja siis valgeks? Ei ole tegelikult olemas musta maagiat kui sellist vaid asja enda eesmärk kui selline, kas teatud tegevusega kahjustatakse kedagi v6i mitte. Must maagia, hämarad teod jne. kas see ei ole hoopis midagi, mis on varjatud, mitte igaühele kättesaadav.
Nekromantia seda kahtlemata on. Nekromantiast eesti keeles on kokkuv6te siin.
Vasta
#29
On ju olemas ka sellised mõisted, nagu must masendus ja helesinine unistus. Võiks ehk öelda, et must sümboliseerib piiramist ja valge (või vähemalt hele) avardumist. Must maagia võiks olla siis see, mis kasutab vägivalda. Seda selles mõttes, et keegi soovib kehtestada oma väge teise väe üle ning teine vägi saab selle poolt piiratud.
Vasta
#30
Nekromantiast üks õudusfilmivääriline kirjeldus, pärit Richard Cavendishi raamatust "The Black Arts"; väljavõte ja tõlge on pärit eestikeelsest raamatust "Vaimud ja hinged" (Alan Baker).

Cavendish kirjutas oma raamatu 1960nendatel, millistele allikatele ta toetus, ma ei tea. See nekromantia kirjeldus on selgelt kristlik, mitte nagu piibli paganlik Een-Doori nõia nekromantia. Ja mina isiklikult arvan, et käesolevas kirjelduses on nii Cavendishi kui ka oletatavalt hiliskeskaegsete-varauusaegsete maagiast kirjutajate fantaasiat rohkem kui midaiganes muud. Viimastel oli vaja teha kõiksugu nõiad ja maagid võimalikult hirmuäratavaks ja jäledaks, et oleks lihtsam neid lõkkesse saata.

Füüsilise keha, laiba elustamist nekromantia ajal ma loen siit esimest korda, tavaliselt kutsuti välja ikka "vaim". Woodoos on vist küll mingid laiba elustamise rituaalid, need eelkõige zombide valmistamiseks, mitte info hankimiseks.
Tsitaat:Üheksa päeva jooksul enne tseremooniat valmistuvad nekromant ja tema abilised selleks, ümbritsedes end surma auraga. Nad riietuvad surnutelt näpatud kopitanud hauarõivastesse, mida ei tohi seljast võtta enne, kui kogu toiming on lõpetatud.. Kui nad need selga panevad, loevad nad üksteisele matusejutlust. Nad hoiduvad isegi naiste nägemisest. Nad söövad koeraliha ja musta, ilma soola ja pärmita küpsetatud leiba ning joovad kääritamata viinamarjamahla. Koer on käsilaseks Hekatele, vaimude, surma ja viljatuse jumalannale, kes on kohutav ja halastamatu, elutseb tühjuses ning keda kujutatakse alati kõrvalepööratud näoga, sest iga inimene kaotab teda nähes mõistuse. Soola puudumine on märk surmajärgsest kõdunemisest, sest sool on säilitusaine. Leiva valmistamisel ei ole kasutatud pärmi ja viinamarjamahl on kääritamata, et tähistada hingetut mateeriat, saviainet ilma elusädemeta. Leib ja viinamarjamahl on samuti armulaualeiva ja –veini võrdkujud, kergitamata ja kääritamata nagu tühja lootuse sakrament.

Nende ettevalmistuste abil loob maag surmaga kontakti, ta viib ennast laibasarnasesse seisundisse, milles ta on ühenduses tõelise laibaga, keda ta kavatseb tülitada. Kui kõik on valmis, läheb ta hauda, kas südaöö ja kella ühe vahel või päikeseloojangul. Ümber haua joonistatakse maagiline ring. Abilised kannavad tõrvikuid, põletades neis segu koerapöörirohust, surmaputkest, aaloest, puust, safranist, oopiumist ja alraunist.

Nad avavad haua ja kirstu, tuues laiba nähtavale. Maag puudutab seda kolm korda võlukepiga, käskides tal tõusta …

Nad võtavad laiba ja pööravad ta peaga itta, päikese tõusmise suunas, käed ja jalad ristilöödud Kristuse asendis, et ta surnust tõuseks. Tema paremale käele asetavad nad anuma, mis sisaldab veidi veini, mastiksit (aromaatne vaik) ja oliivõli ning süütavad selle põlema. Maag kutsub hinge üles taas oma vanasse kehasse sisenema ning rääkima "püha ülestõusmise ja maailma päästja kehalise asendi nimel" ja "kolm korda seitsme aasta pikkuse piina ja ringiuitamise ähvardusel, mida ma pühasid maagilisi rituaale kasutades peale suudan sulle panna".

Kui seda loitsu on kolm korda korratud, pöördub hing tagasi oma vanasse kehasse, mis tõuseb aeglaselt püsti. Ta vastab maagi küsimustele nõrga ja õõnsa häälega. Siis tasub maag talle sellega, et võimaldab tal edaspidi rahus puhata. Ta hävitab laiba – põletades või mattes ta kustutamata lubja sisse, et teda enam mitte kunagi ei saaks häirida ja nõiakunsti jaoks välja kutsuda.
Vasta
  


Alamfoorumi hüpe:


Kasutaja, kes vaatavad seda teemat:
2 külali(st)ne

Expand chat