Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ristimise mahavõtmine. Kasu? Kogemused?
#1
1. Kas ristimise mahavõtmine oleks vajalik kui ma ei tunne ennast ristituna päris kindlalt, kui titena ristimine üldse midagi mõjutas? Kristlased ise väidavad, et see ei loe kuigi see on ju ikkagi mingisugune rituaal. Samas midagi minus peab mahavõtmist ohtlikuks. Kas võib midagi halvemaks minna? Tean, et paljudel on asjad paranenud, aga kas see on nii ka hilisemas elus?
Kuidas on teie kogemused sellest ja mis oli teie eesmärk?
2. Võivad kristlikult ristitud inimesel olla piirangud või raskused vaimu- ja astraalrännakutel, ning hingelisel edasiarenemisel?
3. Küsiks ka mida arvate kristlikult saadud nö. keeltest. Nooremana käisin tihti kirikus kus ühel suuremal teenistusel sain keeled. Et siis hakkasin arusaamatus keeles rääkima. Minule see erilist vaimustust ei jätnud.Tean, et need nö. keeled on alles.

Tahaks vastuseid sellistele küsimustele. Smile
Vasta
#2
Eestlastel oleks mõistlik mistahes ristiusu vormist taganeda - ristiusu näol on tegu eestlaste jaoks võõra maailmavaatega, mis on siia toodud sõdade ja vägivallaga, täpselt nii nagu nõukogude kord - vahe on vaid selles, et nõukogude kommunistid on Eestis möllanud 68 aastat (viimased 20 aastat on lihtsalt ühe kompartei aseml mitu komparteid KeskReformi ja SotsIsamaa näol), kuid kristlased on Eestis möllanud ca 800 aastat.

Ristimise abil luuakse peenematel tasanditel energeetilised seosed ristitava ja kirikupapi, ning tema taga oleva ristiusu teispoolsuse vahel - nende energianiitide abil käib ristitute energeetiline "tühjaks pumpamine" (kirikus olles tunned, et väsid ära) - muistsed eestlased olid selgeltnägijad, ning nägid selle peen-energeetilise varguse läbi, ning pesid omalt ristimise maha.

Väga paljud "haigused" (sh ristimise) saab maha pesta, kui kallata pähe 3 ämbrit külma vett ja taotleda oma mõtetes vastavast saastast vabanemist - kui see (3 ämbrit külma vett pähe) ei mõju, siis tuleks hakata vaatama muid lahendusi: a'la paluda VironShamani taolistel selgeltnägijatel ristiusu energianiidid enda küljest "lahti ühendada".

Ristiusu mõte on inimesed "vangistada" viie madalama meele maailma, ning nende peenkehad "tühjaks lüpsta" ristiusu teispoolsuse hüvanguks - seetõttu ei soosi ristiusk astraalrännakuid ja shamaani rännakuid (ristiusu kirikupapp lööb rännakust kuuldes mitu korda risti ette), kuna rännakute ajal paljastub kogu see peen-energeetiline energia-varguse võrgustik halastamatu selgusega.

Niipalju, kui mina olen üritanud enda tutvusringkonnas olevaid ristiusulisi meelitada astraal ja shamaani rännakutele, siis on nad kõik keeldunud: neile pidavat jeesus kõik kätte tooma ilma rännakutetagi - kahjuks saavad ristiusklikud reaalsete teadmiste asemel vaid illusoorse ja kallutatud nägemuse maailma olemuse kohta.

Arengu kohapealt annab ristiusk esialgu mingi stardikiirenduse (oled teadlik hingest, vaimust ja loojatest) - kuid edasine areng on piiratud, kuna "seda pole lihtsalt vaja", kuna jeesus pidavat andma piisava arusaamise maailma olemusest - igatahes pole ma seni veel kohanud ühtegi ristiusulist, kes mõistaks sügavuti selgeltnägijate ja teosoofide poolt kirjeldatud peenkihtide olemust ja nendevahelisi seoseid.

Inimese vaimse arengu ja ristiusu kohapealt võiks eeskujuks tuua tuntud teosoofi ja selgeltnägija Charles Webster Leadbeater'i (1854 - 1934): 25 aastaselt sai tast anglikaani preester, 29 aastaselt liitus ta teosoofia ühinguga ja varsti taganes ta ristiusust teosoofia ja selgeltnägemise kasuks - kogu oma ülejäänud elu kirjutas ta raamatuid selgeltnägemise ja teosoofia kohta, ning pidas vastavateemalisi loenguid.

Vasta
#3
3 ämbrit külma vett võib tänapäeval viia mõne inimese letaalse tagajärjega haigevoodisse.
Vasta
#4
Olen ristitud kaks korda: üks kord vene õigeusku vanemate tahtmisel ja teine kord luteri usku oma enda valikul. Esimese ristimise järel oli koju jõudes kohe käik kaevu juurde ja ämbritäis jääkülma vett pähe kallata nagu seda olevat vanad eestlased teinud. Pigem oli see vaikuv protest vanemate nn omavoli vastu, aga usk, et ristivesi sai maha pestud oli tol momendil tugev. Teine kord olid lihtsalt segased ajad ja mingil põhjusel lootsin kaitset kõrgemalt poolt. Lõpuks pidin ikka ise kõigega hakkama saama ja see abi mis kõrgemalt poolt tuli polnud mingil moel seotud ei kiriku ega ka ristimisega. Luteri usu kirikus käin nagu turist muuseumis.
Vene õigeusu kirikus meeldib rohkem käia millegi pärast, seal on midagi teisiti, kuidagi südamlikum ja soojem, võib olla küünalde pärast. Ei tea.
Ristimine ise, see on lihtsalt tseremoonia, kui teda oma pähe ei võeta,siis ta ei takista ega vii ka edasi. Inimesed tulid kokku tegid midagi, oli tore ja on hiljem millestki rääkida.
Vasta
#5
Digitaria viimase lause kohta tooks ühe analoogi:

Operatsioon ise, see on lihtsalt tseremoonia, kui teda oma pähe ei võeta, siis ta ei takista ega vii ka edasi. Inimesed tulid kokku tegid midagi, oli tore ja on hiljem millestki rääkida. "Oi, ma käisin pimesooleopil!" "Ahoi, mulle siirdati südamestimulaator"
Vasta
#6
(20-09-2012, 08:21 )Celtic Kirjutas: Digitaria viimase lause kohta tooks ühe analoogi:

Operatsioon ise, see on lihtsalt tseremoonia, kui teda oma pähe ei võeta, siis ta ei takista ega vii ka edasi. Inimesed tulid kokku tegid midagi, oli tore ja on hiljem millestki rääkida. "Oi, ma käisin pimesooleopil!" "Ahoi, mulle siirdati südamestimulaator"

Olen sinuga täitsa nõus.
Vasta
#7
Ristimise tseremoonia ühendab võrku, uskumine hoiab energiapumba töös. MIs kasu on neist, kes on ristitud aga ei usu?
Vasta
#8
(20-09-2012, 20:22 )Digitaria Kirjutas: Ristimise tseremoonia ühendab võrku, uskumine hoiab energiapumba töös. MIs kasu on neist, kes on ristitud aga ei usu?

Oehh... Kuna ajukurdude liigutamine pidi hea olema, siis ma vastan mõistukõnes: seaduse mitte teadmine/tundmine ei vabasta vastutusest! Kahtlustan, et on siiski tõlget vaja. Tõlge - teadmatusest või rumala peaga tehtud otsustes kannad sa varem või hiljem vastutust võetud/antud kohustuste ees - usud sa sellesse või ei.
Vasta
#9
(20-09-2012, 21:34 )Jõhvikas Kirjutas:
(20-09-2012, 20:22 )Digitaria Kirjutas: Ristimise tseremoonia ühendab võrku, uskumine hoiab energiapumba töös. MIs kasu on neist, kes on ristitud aga ei usu?

Oehh... Kuna ajukurdude liigutamine pidi hea olema, siis ma vastan mõistukõnes: seaduse mitte teadmine/tundmine ei vabasta vastutusest! Kahtlustan, et on siiski tõlget vaja. Tõlge - teadmatusest või rumala peaga tehtud otsustes kannad sa varem või hiljem vastutust võetud/antud kohustuste ees - usud sa sellesse või ei.

Ära muretse, need rituaalid ei tööta enam. Kevadel läks mu vanaema ja ma ühelt tuttavalt nägijalt küsisin, et mis ja kuidas, vastus oli umbes nii, et preester üritas sõlmi peale sõlmida, aga need sõlmed on nõrgad ja ei pea enam midagi.

Vasta
#10
(20-09-2012, 21:34 )Jõhvikas Kirjutas:
(20-09-2012, 20:22 )Digitaria Kirjutas: Ristimise tseremoonia ühendab võrku, uskumine hoiab energiapumba töös. MIs kasu on neist, kes on ristitud aga ei usu?

Oehh... Kuna ajukurdude liigutamine pidi hea olema, siis ma vastan mõistukõnes: seaduse mitte teadmine/tundmine ei vabasta vastutusest! Kahtlustan, et on siiski tõlget vaja. Tõlge - teadmatusest või rumala peaga tehtud otsustes kannad sa varem või hiljem vastutust võetud/antud kohustuste ees - usud sa sellesse või ei.

Üks asi on füüsiline vastutus, ehk kui sa oled füüsilises maailmas miskit valesti teinud. Teine asi on vaimne vastutus. Nagu ristimine. Kui ikka ei usu toimingusse, siis ei kinnistu see ka.
Vasta
#11
Celtik ja Jõhvikas kõik on õige.
Lahendused kirjutab selgesti, et toidavad need, kes usuvad.
Surija mutike maksab (teeb otsuse) kirurgile, et kirurg teeb ta uuesti nooreks, terveks, ilusaks (usub) . Kirurg teebki (ütleb. et usku on vähe) . Mutike müüb maja maha (mitte teadmine/tundmine+ usk) ja lõpetab anatoomikumis (vastutus võetud otsuse eest).
Öelge,kui olen millestki valesti aru saanud.



Vasta
#12

Ristitutelt energia äravõtmist saaks võrrelda lehmalaudas lehmadelt piima ära võtmisega: ristimine= lehmalauta keti külge minek; energiavargus= igapäevane piima väljalüpsmine lehmalt; ristimise mahapesemine= lehmaketi katkimurdmine ja laudast põgenemine vabasse loodusesse.
Digitaria üritab ristitud mitteuskujana olla "mittelüpsev lehm": sellised pannakse kas rohtude abil lüpsma, või viiakse lihakombinaati, kuna "kett on alles", ning lehmaketi abil saab lehma tirida sinna kuhu vaja.

Teine analoogia oleks armumise näide (ilmselt on igaüks meist kunagi noor ja armunud olnud): armumise ajal luuakse energeetilised sidemed mehe ja naise vahel (oh, ta on nii ilus!, oh, ta on nii tark!, oh, ta on nii mõistlik!, jne) - iga sellise positiivse avastusega luuakse energeetiline ühendusniit - kui armumine üle läheb, ja armastus järgi jääb, siis elatakse koos eelnevalt loodud energeetiliste niitide tõttu - kui aga armastus otsa saab, siis hakatakse lõhkuma/purustama energianiite (ta polegi ilus!, ta on nii loll! ta pole üldse mõistlik!, jne) - kui enamus energianiite on lõhutud/purustatud, siis minnakse laiali, kuna tõmbumise asemel on vaid tõukumine jäänud.

Ristimine loob sarnaseid energianiite - kui olla ristitud mitteusklik, siis selle analoogia oleks kooselu, kus armumist enam pole, kuid armastust veel on (mehe sokke pesed endiselt ja mehele valmistad endiselt toitu, ehk annad oma energiat ära) - kui aga pesta ristimine maha, siis on see nagu tobeda suhte lõpetamine, et kurnavatest kohustustest vabaneda (peale lahutust ei pea naine enam oma lolli eksmehe pesu pesema ja talle toitu valmistama).


Kui kõiges selles "sees olla", siis ei panda energeetilist vargust tähele: lehma jaoks on ülimalt loomulik, et teda iga päev lüpstakse, ning abielunaise jaoks on ülimalt loomulik, et ta perele toitu teeb ja pesu peseb - kui aga sama asja vaadata "väljastpoolt", siis ei suuda sellist parasiitlust mõista (miks lehm on pehkinud põhu eest nõus oma piima loovutama, ning miks naised on nõus oma vinguvate joodik-meeste heaks niipalju rügama).


Vasta
#13
(20-09-2012, 21:34 )Jõhvikas Kirjutas: Oehh... Kuna ajukurdude liigutamine pidi hea olema, siis ma vastan mõistukõnes: seaduse mitte teadmine/tundmine ei vabasta vastutusest! Kahtlustan, et on siiski tõlget vaja. Tõlge - teadmatusest või rumala peaga tehtud otsustes kannad sa varem või hiljem vastutust võetud/antud kohustuste ees - usud sa sellesse või ei.
Vastutusvõimetu imik ristitakse preestri poolt. Hiljem kannab täiskasvanud inimene vastutust preestri tehtud teo eest ja preester saab vastutuse asemel hoopis linnukese kirja kuna tegi oma isandale meelepärase teo. Tekkis selline mõte seoses inimese vastutusega siin maailmas.

Huvitav kas lahendustel on mingi teema lehmadega, et ta igalpool kõike nendega võrdleb...
Vasta
#14
Ja mind huvitab, kas lahendused on ise ristitud, et ta neid võrdlusi puistab.
Ise pole ristitud, aga tean inimesi, kes on end täiskasvanuna ristida lasknud. Samasugused inimesed ikka, ei ole nende juures midagi muutunud ega teistsugune kui enne.
Vasta
#15
(20-09-2012, 21:48 )euroruubel Kirjutas:
(20-09-2012, 20:22 )Digitaria Kirjutas: Ristimise tseremoonia ...


Ära muretse, need rituaalid ei tööta enam. Kevadel läks mu vanaema ja ma ühelt tuttavalt nägijalt küsisin, et mis ja kuidas, vastus oli umbes nii, et preester üritas sõlmi peale sõlmida, aga need sõlmed on nõrgad ja ei pea enam midagi.
Mul on ka jäänud mulje, et need rituaalid ei tööta. Ma ütleks pigem nii, et need rituaalid ei tööta alati, sest mul pole olnud võimalik "näha" ristimist näiteks 100 a tagasi.
Ristimise rituaaliga läheb nagu "võitluseks". Istutatakse sulle võõras parasiit külge, aga organism võib selle ka välja tõrjuda iseenesest, ilma vasturituaalita. Ming jälg siiski jääb, oskajad vast suudavad selle kaudu isegi asja omale kasulikuks pöörata. Võibolla on see see, kuidas mõned ladina ameerika indiaani šamaanid katoliiklikke pühakuid kasutavad - ma oletan. Aga muidugi on see noateral kõndimine, jube kergesti võib kristlik egregor sind endasse haarata.

Seega kindlam on ristimine maha pesta.

Vot nii paistab mulle.
Vasta
#16
Kuna ma olen kasvanud nö "põlis-paganate peres" (juba vana-vanaema ütles, et piibel ajab pea hulluks ja seda ei tohi lugeda), siis pole mind ka ristitud.

Kuna mul on olemas väga detailiderohkeid "kehast väljas" kogemusi, siis nende hilisema analüüsi käigus olengi kokku pannud varem esitatud arusaama ristimise teispoolsuse olemuse kohta, mis kattub paljus ka teiste nägijate poolt nähtuga (ega siis meie muistsed selgeltnägijatest vanavanemad ilma asjata pesnud ristimist maha, kui ta oleks "nii süütu ja hea" olnud, nagu pakendil kirjas on).

Pigem on minu "häda" selles, et minus on korraga olemas teadlase analüütiline/analüüsiv/sünteesiv olemus, ning selgeltnägemise kogemused - neid kahte omadust kombineerides saab täita paljud "tühimikud", mis eelnevates kirjeldustes on.

Aga ma saan avaldada vaid enda arvamust ristimise olemuse ja mahapesemise kohta - eks igaüks pane saadud informatsiooni enda peas ise kokku selliseks tõeks, nagu ta heaks arvab - nii nagu lollidele ei saa ära keelata sms-laenude tarbimist, nii ei saa ka kergemeelsete ristiusklike jaoks ära keelata ristiusu teispoolsuse jaoks lüpsilehmaks olemist.
Vasta
#17
(19-09-2012, 18:41 )excubitoris Kirjutas: 3 ämbrit külma vett võib tänapäeval viia mõne inimese letaalse tagajärjega haigevoodisse.

Äkki saaks sooja veega ka hakkama ja peavad need just kolm ämbrit olema, kuidas oleks voolava veega näiteks duszi all?

Vasta
#18
(21-09-2012, 18:35 )lahendused Kirjutas: Kuna mul on olemas väga detailiderohkeid "kehast väljas" kogemusi, siis nende hilisema analüüsi käigus olengi kokku pannud varem esitatud arusaama ristimise teispoolsuse olemuse kohta, mis kattub paljus ka teiste nägijate poolt nähtuga (ega siis meie muistsed selgeltnägijatest vanavanemad ilma asjata pesnud ristimist maha, kui ta oleks "nii süütu ja hea" olnud, nagu pakendil kirjas on).
Kas ma saan õigesti aru, et sa oled enda jaoks pildi oletuste põhjal kokku pannud, aga ei ole ise ristimist ja usklikke vaatamas käinud ja näinud mis tegelikult toimub?

Mis lehmadesse puutub, siis jääb mulje nagu oleksid nende kohta midagi raamatust lugenud, sest võrdlused nendega kipuvad kuidagi imelikud olema. Näiteks praegusel juhul:
1. lehmi ei panda laudas ketti (samuti lastakse nad laudast kevadest kuni sügiseni "vabalt" välja. Kuidas usklikega lood on? Kogu aeg ju ketis.);
2. piima lüpsmine on lehmale kasulik, sest muidu tekivad tal probleemid (mis häda usklikul ilmneks kui temalt energiat enam ei võetaks?);
3. lehm ei murra mitte kuidagi ketti katki (kui see just täiesti roostes pole. Samuti ei olene keti tugevus lehmast. Uskliku puhul oleneb keti tugevus usust ehk temast endast (oletan)) ja lehm ei põgene laudast kuhugi vabasse loodusesse. Parimal juhul lähima korraliku rohulapini.
Vasta
#19
Ristimine pole ju muud kui "egiptuse nuhtluse" kontrollprogramm. Kas inimesel on praegu väge, et seda programmi maha võtta? Mu vanaema näide ütleb, et programm on nii nõrgaks jäänud, et kui end "naha ja karvadega" just maha ei müü ( muu vanaema oli kombetäitja, mitte usklik, aga ikkagi ristitud-leeritatud), siis peaks jagu saama küll....

Vasta
#20
1) Tänapäeva suurtootmise farmides on lehmad kogu elu laudas "keti küljes" - isegi suvel ei lasta neid välja, vaid veetakse traktoritega hein ette - laudast välja saavad nad vaid siis, kui tapamaja auto neile järgi tuleb: lehm saab vägagi hästi aru, kui teda lihakombinaadi auto peale viiakse: lehm nutab, niiet pisarad voolavad.

2) Lehmale oleks kasulik, kui tema vasikas saaks kogu piima endale - seega pole piima lüpsmine lehmale kuidagi kasulik, kuna tema vasikad jäävad piimast ilma.
Ning üleüldse oleks piima õiglane hind kuskil 100 eurot/liitri kanti: näiteks kui sul oleks väike laps, ning sinu naine ei saaks mingi haiguse tõttu ajutiselt last imetada, siis oleks sa ilmselt nõus ostma 100 eurot/liiter piima, et sinu laps ära ei sureks - lehm saaks aga saadud rahade eest süüa vaid parimat vilja, ning sõita krod kuus lennukiga soojale maale puhkama - sama karjuvalt on ka tasakaalust väljas ristiusklike "pakend ja tegelikus".

3) Lehmad murravad aegajalt kette katki (hõõrumise meetodil), ning üritavad jubedatest lautadest põgeneda - samuti on lehmad üritanud põgeneda lihakombinaatidest, joostes väravad sarvede vahel lihakombinaadist minema, kuid siis lastakse nad maha (selline juhtum leidis aset Võhma lihakombinaadis nõukogude ajal).


Ma pole enda arusaama ristimise olemusest kokku pannud "oletuste põhjal", vaid enda "nägemuste põhjal" - aga retsept ristiusu kirikute teispoolsuse nägemiseks oli olemas juba meie muistsetel esivanematel: tungaltera umbrohuga "saastunud" viljast tehtud kali, mis muutis igaühe niipalju selgeltnägijaks, et lisaks surnud sugulaste hingede nägemisele nähti ka ristiusu kirikute teispoolsuses toimuvaid energiavargusi.

Vasta
#21
Ehk lühidalt üldistad kõik veised lehmadeks mingisse üldisesse suurtootmisesse kasutades erandeid halva kohtlemise kohta.

1. Piimakari ei võrdu lihaveistega (lehm on küll veis, aga kõik veised ei ole lehmad) kes enne tapamajja minekut nuumalauta viiakse (selle artikli järgi käitutakse nii 43%-ga lihaveistest) seega pakun, et enamus veiseid tatsab siiski karjamaadel ringi. Vaata kasvõi Eestis ringi.
2. Enamus lehmi kasvatatakse piima saamise jaoks ja vasikatele kogu piima andmine likvideerib kogu piimatööstuse ja piimakarja seega jäävad ainult lihaveised. Pealegi ei jõua vasikad kõike piima ära juua seega ei ole see kuidagi piimalehmadele kasulik, et enamus piima neile udarasse jääks (lapse ema piimapuuduse korral otsin pigem kellegi ammeks mitte ei hakka lehmapiima ostma seega lehm ei võida siin midagi).
3. Võta üks lehmakett kätte ja mõtle kuhu vastu sa seda hõõruma peaks või mis jõudu peaks rakendama, et see katki murda. St, et kui kett on terve, siis lehm ei saa sellega hakkama (muidu kaotaks ju kett oma mõtte). Ja korraliku kohtlemisega laudast ei põgene ükski lehm sul vabasse loodusesse elama.

Vabandan teemast möödarääkimise pärast (rohkem ei pikenda lehmateemat), aga see võrdlus algab juba nii valesti (piimalehma peab lüpsma, sest lüpsmata jättes tekivad tal probleemid samas kui usklikut ei pea "lüpsma" ja probleemid võivad usklikul pigem liigse "lüpsmise" tulemusena tekkida - täiesti vastupidised juhtumid ju), et ei suutnud vait olla.
Vasta
#22
Ristimine on tegelikult ju ümbersünd koos uue kristliku hinge saamisega ja koos sellega ka õigusega pagana asemel kristlaste seas kanda inimese nime, juudid nimetavad neid puuslikukummardajateks ja otse loomulikult inimeseks ei pea. Samuti peavad nad viimase prohveti kummardajatele maksma usumaksu selle eest, et prohveti usundit omaks ei võta.
Tegelikult pole sellest ristimisest lahtisaamine sugugi niisama veega loputamine, veevaimudele ju lapsuke kingitaksegi, et ta kunagi ei näeks ega kuuleks rohkem kui tavailmas kombeks, nii nagu psühhiaatridki teispoolsuse ilminguid hullumeelsuse tunnusteks peavad. Küsimus on ainult selles kas papp oli tõesti suuteline krõks väetikese hinge kehast välja murdma ja teise kirikule sobiva asemele istutama. Õigeusklik tervendaja Kaika Laine igatahes nägi ristituil märki otsa ees seal kus kolmas silm oli kinni topitud.
Vasta
#23
(23-09-2012, 16:14 )euroruubel Kirjutas: Ristimine pole ju muud kui "egiptuse nuhtluse" kontrollprogramm. Kas inimesel on praegu väge, et seda programmi maha võtta? Mu vanaema näide ütleb, et programm on nii nõrgaks jäänud, et kui end "naha ja karvadega" just maha ei müü ( muu vanaema oli kombetäitja, mitte usklik, aga ikkagi ristitud-leeritatud), siis peaks jagu saama küll....
See moepärast kombetäitmine on ikka väga kahtlane.
Paljud on niimoodi ikkagi egregori toit. See peab väga kange tüüp olema, kes korrapäraselt kirikus kombeid täitmas käies suudab end sest "ämblikuvõrgust" puhas hoida, ja energiamahukas on see ka. Eelkõige väga teadlik peab olem. Ja küsimus tekib, milleks üldse siis neid kombeid täita?
Vasta
#24
(24-09-2012, 08:59 )Marina Kirjutas:
(23-09-2012, 16:14 )euroruubel Kirjutas: Ristimine pole ju muud kui "egiptuse nuhtluse" kontrollprogramm. Kas inimesel on praegu väge, et seda programmi maha võtta? Mu vanaema näide ütleb, et programm on nii nõrgaks jäänud, et kui end "naha ja karvadega" just maha ei müü ( muu vanaema oli kombetäitja, mitte usklik, aga ikkagi ristitud-leeritatud), siis peaks jagu saama küll....
See moepärast kombetäitmine on ikka väga kahtlane.
Paljud on niimoodi ikkagi egregori toit. See peab väga kange tüüp olema, kes korrapäraselt kirikus kombeid täitmas käies suudab end sest "ämblikuvõrgust" puhas hoida, ja energiamahukas on see ka. Eelkõige väga teadlik peab olem. Ja küsimus tekib, milleks üldse siis neid kombeid täita?

no kirikus käis ta korra aastas, jõulude ajal, seda pidasin siilmas. "Jumalat" vajalikuks institutsiooniks pidas, aga paluma ei kippunud.

Ma ise kahtlustan, et inimese vägi pole mitte vägevamaks saanud vaig "ristijate vägi" on nõrgemaks jäänud...



Vasta
#25
(23-09-2012, 22:37 )VironShaman Kirjutas: Tegelikult pole sellest ristimisest lahtisaamine sugugi niisama veega loputamine, veevaimudele ju lapsuke kingitaksegi, et ta kunagi ei näeks ega kuuleks rohkem kui tavailmas kombeks, nii nagu psühhiaatridki teispoolsuse ilminguid hullumeelsuse tunnusteks peavad.
Seega on vastatud vähemalt küsimuse esimene pool - raske ja keeruline, kuid võimalik.

(23-09-2012, 22:37 )VironShaman Kirjutas: Õigeusklik tervendaja Kaika Laine igatahes nägi ristituil märki otsa ees seal kus kolmas silm oli kinni topitud.
Ka Vanga olevat ristimismärgi ära näinud. Ja vist veel mõned.
Just sellele väitele vastuse-kinnituse otsimine juhataski siia.
Järelikult on märk küljes ja mitteuskumine või millegi muu uskumine ei aita. Käib see siis ehk nii nagu mobiilioperaatori vahetamine, kui kujundlikult väljenduda - esitad avalduse teisele firmale ja too siis hoolitseb su ületoomise eest?
Vasta
  


Alamfoorumi hüpe:


Kasutaja, kes vaatavad seda teemat:
1 külali(st)ne

Expand chat