•  Eelmine
  • 1
  • ...
  • 14
  • 15
  • 16(current)
  • 17
  • 18
  • ...
  • 42
  • Järgmine 
Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MH17
(22-09-2014, 15:49 )Lemet Kirjutas: Pole ju suurt vahet, kas lugeda väidet et just sel päeval pidi MH 17 tulema teist trajektoori pidi, esimest, kolmandat või kahekümnendat korda, teha seda pealiskaudselt või sügava süvenemisega, BS nagu see väide oli, selleks ta ka jääb. Piisab, kui võtta ja võrrelda kasvõi Flightradari selle päeva ja paari eelneva kuu trasse. Ja vaadata sinna juurde meteoteateid pilootidele. Nagu ka väide selle kohta, nagu poleks selge ilmaga võimalik visuaalselt avastada selles kõrguses lennukit. Taas BS. Sellise taeva puhul, nagu sel päeval selles rajoonis oli, pole tegu millegi ulmelisega. Ka need inversioonijäljed, mis ajuti Eesti kohal nähtavad, pärinevad enam-vähem sama taseme eselonist. Kusjuures di valmista duurt vaeva ka jälgede tekitajat näha. Või selle kohta, nagu mängiks 500 meetrit Buki laskekõrguse juures elulist rolli. Nagu öeldud-kes ei usu, et maakera on ümmargune ja raiub selle kinnituseks rauda, et inimesed kukuksid alumise poole pealt alla mis tõestab, et maa on lapik pannkook- kes saab keelata. Aga loota selliste vaadete propageerimisel tõsiseltvõetavusele ....pisut naiivne vist.


Ei vaidle Lemetile mitte üks gramm vastu. Lihtsalt imestan komisjonide kahtlemata põhjaliku töö aeganõudvuse üle, mille tempo ilmselgelt jääb jalgu poliitiliste otsuste tegemisele. Kas on täiesti välistatud, et võib tulla ebamugav järeldus õnnetuse toimumise kohta? Mis saab, kui peaks siiski ilmnema, et lennuki allatulistamises polnud süüdi terroristid või venelased. Leitakse, et üks demokraatliku ukraina lendur läks hulluks?
Vasta
Tegelikuses ongi lennuõnnetuste uurimine tavainimese jaoks suht mõistmatult pikk ja aeganõudev protsess. Mis tihtipeale aastaid aega võtab. Ja kindlasti pole selle põhjuseks mingi "ebamugav järeldus", tegu ongi aeganõudva protsessiga. Liiati, kui katastroofikohale ligipääs raskendatud ja tänaseks päevaks korilasementaliteediga rahva poolt ka rusude(ja mitte ainult nende) hulk ja seisukord märkimisväärset korrigeerimist leidnud.
Vasta
Et kasutaja Marconato ei paista muidu asjast aru saavat, kui teda nagu tuba reostanud kutsikat ninapidi asja sisse ei torgata, siis võtsin ja raiskasin pool tundi, et asi puust ja punaseks nii talle kui ka teistelegi selgeks teha. Jutuks siis see väidetavalt suur kursist kõrvalekalle lennu MH 17 puhul, mis lõppes kurvalt Snižne nimelise asula kohal mis asub kaardi järgi otsustades 10-12 km kaugusel Torezist.

Kõigepealt- meenutame Buki tehnilisi andmeid, et aru saada, millist rolli mängivad selle lennu juures kaugus ja kõrgus. Võtame aluseks ilmselt kõige "vingema" kompleksi 9К317 «Бук-М2», mida toodetakse aastast 2008. Selle kompleksi laskekaugus sedavõrd suure pindala ja väikese kiirusega sihtmärgi pihta on 50 kilomeetrit ja kõrgus, milleni küünditakse, 25 km. Seega võib vast nõustuda väitega, et kuni 20 km vahe trassis ja kilomeeter lennukõrguses pole näitajad, mille puhul särki rinnal rebima hakata ja elu eest vandenõuteooriaid tõestada.

Järgnevalt selgituseks, et rahvusvahelised lennukoridorid, nagu nimigi ütleb, ei ole üks ja konkreetne joon, mida mööda lennatakse millimeeter millimeetris. Lennukoridorid jagunevad kaheks- Low Altitude Airways, vene keeles международные воздушные трассы НВП (МВТ НВП) ja High Altitude Airways, vene keeles международные воздушные трассы ВВП (МВТ ВВП). Madalamates rahvusvahelistes lennukoridorides on nende laiuseks viis meremiili kummalegi poole koridori mõttelisest telgjoonest (ca 9 km), kokku siis võib lennuki asukoht koridorist väljumata varieeruda veidi üle 18 kilomeetri, kõrgematel koridoridel pole laius reguleeritud ning osutatakse ainult trassi telgjoon. Iga kaardi paremas servas on mõõtkava, igaüks võib võtta kasvõi tavalise joonlaua ja sellega mõõta, kas ja kui palju oli tavapärasest trassist kõrvalekallet. Esmalt pilt traagilise lennu trassist.


[Pilt: MH%2017%2007.17.png]


Nagu näeme, ületab lennuk Horlivka, möödub poolteise kilomeetri kauguselt Jenakijevost, seejärel 6-7 kilomeetri kauguselt Torožist, kuni Snežne kohal alla tulistatakse. Usutavasti on sellega kõik selge.

Järgmiseks võtame näiteks neljateistkümnenda kuupäeva.


[Pilt: MH%2017%2007.14.png]


Lend tuleb 4-5 km Jenakijevost lõuna poolt, jätab Torezi kilomeetri kaugusele põhja ja möödub kolme kilomeetri kauguselt Sneznest. Nagu näeme, on PRAKTILISELT tegu sama kursiga.

Nüüd kolmeteistkümnes kuupäev. (Võtsin neid suvaliselt, sest tõesti ei viitsi päev päevalt kammima hakata, kel huvi, saab seda ise teha)


[Pilt: MH%2017%2007%2013..png]


Sedapuhku Jenakijevot ei ületata, tullakse praktiliselt Donetski kohalt(vahemaa Jenakijevoga ca 25 km), jäetakse Torez 6-7 km kaugusele põhja.

Üheteistkümnes juuli.


[Pilt: MH%2017%2007%2011.png]

Trass kordab praktiliselt üks ühele 14 kuupäeva oma ja taas võime tõdeda, et PRAKTILIST vahet allatulistatud lennuki trassiga pole.

Kümnes kuupäev.


[Pilt: MH%2017%2007.10..png]


Üheksas...


[Pilt: MH%2017%2007.09..png]


Kaheksas...jällegi ilma mingite PRAKTILISTE erinevusteta.


[Pilt: MH%2017%2007.09..png]


Seitsmes...praktiliselt sama.


[Pilt: MH%2017%2007.o7..png]


Kuues juuli...jälle sama.


[Pilt: MH%2017%2007.06..png]



Kuu aega varem- 17 juuni...taas harjumuspärane trass


[Pilt: MH%2017%2006.17..png]





Esimene juuni...taas praktiliselt sama.


[Pilt: MH%2017%2006.01..png]


Kogu sellest galeriist võib pisutki mõtlemisvõimet omav inimene üheselt järeldada, et igasugused leelotused mingist suurest trassimuutusest nimelt selle traagilise lennu tarvis on tekitatud "arhitektuursel" meetodil stiilis "palets, potolok, pol". Ehk lahtiseletatult vaheldumisi lage ja põrandat jõllitades näpust välja imetud. Ning inimesed, kes tõsimeeli seda trassimuutust väidavad, ei oska kas kaarti lugeda, ei viitsi seda teha või on lihtsalt...igaüks võib ise need kolm punkti vastavalt oma rikutusele täita.
Vasta
Üks asi on see kus ta lendas ja teine kus ta lendama pidi, nagu ikka pannakse lennu trajektoor paika enne lennu algust.

Mõned uudised sellest

KTLA

CNN

DW

http://www.businessinsider.com.au/a-fate...h17-2014-7


http://www.theguardian.com/world/graphic...ap-ukraine

Kummaline on selle asja juures see, et pakutakse 2-e erinevat trassi kust ta oleks pidanud minema.



Vasta
MH17 juhtum on sarnane maidani tulistamise ja odessa tulesurmadega. Kõiki juhtumeid saadab rahvusvaheline "ühene hukkamõist", kuid juhtumi süüdlase väljaselgitamine venib igevesti või vähemalt senini, kui võitjad saavad hakata ajalugu kirjutama.
Vasta
Tsitaat:Üks asi on see kus ta lendas ja teine kus ta lendama pidi,

Lugupeetav on nüüd endaga puha puntras, sest vandenõu kipub üle pea kasvama...siiani oli tal meelisväiteks, et lennati seal, kus ei oleks tulnud. Elik siis mingil müstilisel põhjusel olla konkreetselt see traagiline lend suunatud selleks, et teda alla lasta, hoopis teisele trassile. Nüüd, kus on puust ette ja punaseks selgeks tehtud, et lend MH 17 kulges sel päeval praktiliselt sama trassi mööda, kui eelnevatel päevadel, nädalatel ja kuudel, algab taas mingi udutamine. Austet foorumlane Marconato 0.8, katsuge aru saada, et toodud piltidel on lennutrass, mida lennukid tegelikult läbisid, seega võiks sellisel puhul pigem tõsta kära, kuidas Malaisia Airlines kuude kaupa lendas sealt, kust ei pidanud. Väita aga jäärapäiselt, et just sel päeval toimus mingi trassimuutus, on toodud piltide juures lihtsalt tervele mõistusele vastuvõetamatu.
Vasta
Et millestele infokanalitele tuginedes kasutaja Lemet oma kaartide autentsust kinnitab ehk siis, millised neist on usaldusväärsed, millised mitte?
Ma kahtlustan, et kurja käsu toel olen ma vajaduse korral suuteline samasuguseid siia moodustama wink
Vasta
(26-09-2014, 11:19 )Lemet Kirjutas:
Tsitaat:Üks asi on see kus ta lendas ja teine kus ta lendama pidi,

Lugupeetav on nüüd endaga puha puntras, sest vandenõu kipub üle pea kasvama...siiani oli tal meelisväiteks, et lennati seal, kus ei oleks tulnud. Elik siis mingil müstilisel põhjusel olla konkreetselt see traagiline lend suunatud selleks, et teda alla lasta, hoopis teisele trassile. Nüüd, kus on puust ette ja punaseks selgeks tehtud, et lend MH 17 kulges sel päeval praktiliselt sama trassi mööda, kui eelnevatel päevadel, nädalatel ja kuudel, algab taas mingi udutamine. Austet foorumlane Marconato 0.8, katsuge aru saada, et toodud piltidel on lennutrass, mida lennukid tegelikult läbisid, seega võiks sellisel puhul pigem tõsta kära, kuidas Malaisia Airlines kuude kaupa lendas sealt, kust ei pidanud. Väita aga jäärapäiselt, et just sel päeval toimus mingi trassimuutus, on toodud piltide juures lihtsalt tervele mõistusele vastuvõetamatu.

Aga need uudised ju teevadki rauast ja roheliselt selgeks, et lennuk lendaski seal kus ta ei oleks pidanud lendama. Suured ja austatud uudistekanalid, millede ehtsuses ei tohiks keegi kahelda. Ja seda ongi koguaeg väidetud.

Vasta
(26-09-2014, 11:31 )Sinis Kirjutas: Et millestele infokanalitele tuginedes kasutaja Lemet oma kaartide autentsust kinnitab ehk siis, millised neist on usaldusväärsed, millised mitte?
Ma kahtlustan, et kurja käsu toel olen ma vajaduse korral suuteline samasuguseid siia moodustama wink

Seda oli oodata. Viimaks oleks pidanud sa ise seisma selle Buki kõrval, millega lennuk alla lasti?

Sinis kui kaudseid tõendeid on piisavalt siis tuleks neid ümber lükata ja tasa kaaluda vastuväidetega. Ma olen näinud venelastelt ainult retoorikat ja arutelu praktiliselt on puudunud. Nagu üldse selles Ukraina konfiktis on iseloomulik. Vene pool ei arutle, ei püüa ühismõistmist saavutada ega mõtiskleda juhtunu üle. Kogu venelaste infovoog on kogu aeg suunav, kindlasse kanalisse piirav.
Vasta
(26-09-2014, 09:51 )vappermadrus Kirjutas: MH17 juhtum on sarnane maidani tulistamise ja odessa tulesurmadega. Kõiki juhtumeid saadab rahvusvaheline "ühene hukkamõist", kuid juhtumi süüdlase väljaselgitamine venib igevesti või vähemalt senini, kui võitjad saavad hakata ajalugu kirjutama.

Ei oleks üldsegi niivõrd kategooriline. Meenutagem- 1988. aasta 21. detsembri toimunud Lockerbie katastroofi uurimiskomisjoni raport valmis lõplikult alles 1991 aasta keskpaigaks, 1977. aasta märtsis Tenerifel toimunud õnnetuse (õnnetus toimus maapinnal, uurida poleks justkui suurt midagi) lõppraport valmis poolteist aastat hiljem, aruanne kannab daatumit 1978. aasta oktoober, 12. augustil 1985. aastal Japan Airlines Flight 123 toimunud katastroofi uurimise raporti kuupäev on pea kaks aastat hilisem, 1987 aasta 19. juuni. 2000 aastal alla kukkunud Concordi uurimistulemused jõudsid kohtusse alles 2005, aegu tagasi Musta mere kohal hukkunud Siberia Airlines Flight 1812 lennuk Tu-154, mida pandi algselt kõvahäälselt Ukraina PVO õppuste süüks, jõudis otsapidi kohtusse ja kohtuotsuses tõdeti, et objektiivseid tõendeid, mis kinnitaksid seda versiooni, pole (suur osa lennuki rusudest ja hukkunutest on siiani leidmata) etc, etc.
(26-09-2014, 11:31 )Sinis Kirjutas: Et millestele infokanalitele tuginedes kasutaja Lemet oma kaartide autentsust kinnitab ehk siis, millised neist on usaldusväärsed, millised mitte?
Ma kahtlustan, et kurja käsu toel olen ma vajaduse korral suuteline samasuguseid siia moodustama wink

Psühhiaatri juurde aega pole paranoiakahtlusega kinni pannud? Flightradar on suht avalik ressurss, võite ise kõik lennud järgi uurida.

http://www.flightradar24.com/data/flights/mh17

Vasta
(26-09-2014, 12:02 )positiivne Kirjutas:
(26-09-2014, 11:31 )Sinis Kirjutas: Et millestele infokanalitele tuginedes kasutaja Lemet oma kaartide autentsust kinnitab ehk siis, millised neist on usaldusväärsed, millised mitte?
Ma kahtlustan, et kurja käsu toel olen ma vajaduse korral suuteline samasuguseid siia moodustama wink

Seda oli oodata. Viimaks oleks pidanud sa ise seisma selle Buki kõrval, millega lennuk alla lasti?

Sinis kui kaudseid tõendeid on piisavalt siis tuleks neid ümber lükata ja tasa kaaluda vastuväidetega. Ma olen näinud venelastelt ainult retoorikat ja arutelu praktiliselt on puudunud. Nagu üldse selles Ukraina konfiktis on iseloomulik. Vene pool ei arutle, ei püüa ühismõistmist saavutada ega mõtiskleda juhtunu üle. Kogu venelaste infovoog on kogu aeg suunav, kindlasse kanalisse piirav.

Ja mitmesse kanalisse Lääne pool seda suunab? Kohe järgmine päev oli Läänele "selge" kes seda tegi. Samamoodi nagu, et 9/11 tegi al qaeda ja Iraagis on tuumapommid ja keemiarelvad ja kindlasti on vaja Iraaki demokraatia viia.

Vasta
Tsitaat:Aga need uudised ju teevadki rauast ja roheliselt selgeks, et lennuk lendaski seal kus ta ei oleks pidanud lendama.

'
V...u küll, kui juhm saab üks inimeseloom olla. Sulle on ju pildi peal selgeks tehtud, et trass on pidevalt PRAKTILISELT sama olnud, koridor on sama, lennatud on kuid samal trassil? ja ikka sa undad, et lennati seal, kus ei oleks pidanud lendama. Ole hea mees ja too nüüd samal kombel välja pildi kujul, kust oleks pidanud lendama ja kust tegelikult lendas.
Tsitaat: Iraagis on tuumapommid ja keemiarelvad

Iraagis olid keemiarelvad täiesti olemas, selle kohta on nii VF välisluure, USA vastavate organite, ajakirjanike kui ka Iraagi enda võimude kinnitus olemas. Lisaks piisavalt ka fotomaterjale, k.a. ka netis. Ja kui Marconato veel ei tea, siis on keemiarelv läbi aegade liigitunud massihävitusrelvade kategooriasse.
Vasta
(26-09-2014, 12:06 )Marconato Kirjutas: Ja mitmesse kanalisse Lääne pool seda suunab? Kohe järgmine päev oli Läänele "selge" kes seda tegi. Samamoodi nagu, et 9/11 tegi al qaeda ja Iraagis on tuumapommid ja keemiarelvad ja kindlasti on vaja Iraaki demokraatia viia.

Marconato, me ei jõua sellise lahmimisega mitta kuskile ja ega ei viitsi uuesti algusest peale hakata sulle seletama.

See venelaste propganda tüüpväide (Iraak, Süüria, Kosovo jne miks Ameerika võib ja teeb) ei päde. Need olukorrad on kõik keerukamad kui siin propaganda hüüdlauses välja lahmitakse. Süvene igasse neist natuke. Seal olid taga riikide liitude arutelud õige pikalt enne kui midagi pihta hakkas. Ja siis tule rääkima.
Vasta
Kus ma olen selles teemas väitnud, et Ameerika võib ja Venemaa ei tohi. Tõin lihtsalt paraleeli varasemate Ameerika poolse kindlasti süüdi süüdistamisega, mis lõpuks ei leidnud kinnitust, kaasa arvatud Keemiarelva teema.

Selles suhtes pean tunnistama, et Lennuplaani ei olegi kuhugi ülesse pandud, kuna see konfiskeeriti koos kõnesalvestistega. Mis iseenesest juba näitab, et midagi on jama.

http://en.wikipedia.org/wiki/Iraq_and_we...estruction


MH 17 lennuplaani muutus

Kirjutis lennuplaani muutumise teemadel, millesr isegi välismaa meediakanalid rääkisid.

Vasta
(26-09-2014, 12:02 )positiivne Kirjutas: Seda oli oodata. Viimaks oleks pidanud sa ise seisma selle Buki kõrval, millega lennuk alla lasti?

Sinis kui kaudseid tõendeid on piisavalt siis tuleks neid ümber lükata ja tasa kaaluda vastuväidetega. Ma olen näinud venelastelt ainult retoorikat ja arutelu praktiliselt on puudunud. Nagu üldse selles Ukraina konfiktis on iseloomulik. Vene pool ei arutle, ei püüa ühismõistmist saavutada ega mõtiskleda juhtunu üle. Kogu venelaste infovoog on kogu aeg suunav, kindlasse kanalisse piirav.

Ma ikka pidasin silmas väljatoodud kaarte, et millise teabe(info)kanali andmetel nad on moodustatud ja miks seda kanalit võib usaldada.

Millest sina räägid? Et Vene pool pole huvitatud kokkuleppest, mis kõiki pooli rahuldab? Mis see praegu siia puutub?

P.S. Seda, et Vene kanalid on sinu jaoks ebausaldusväärsed, olen su postide põhjal sedastanud, pole vajadust seda üle korrata, kuigi põhjendus, et infovoog on suunav ja mida veel, ei maksa. Sama kogen ka Eesti meediakanalite juures.

Vasta
(26-09-2014, 13:07 )Marconato Kirjutas: Kus ma olen selles teemas väitnud, et Ameerika võib ja Venemaa ei tohi. Tõin lihtsalt paraleeli varasemate Ameerika poolse kindlasti süüdi süüdistamisega, mis lõpuks ei leidnud kinnitust, kaasa arvatud Keemiarelva teema.

Selles suhtes pean tunnistama, et Lennuplaani ei olegi kuhugi ülesse pandud, kuna see konfiskeeriti koos kõnesalvestistega. Mis iseenesest juba näitab, et midagi on jama.

http://en.wikipedia.org/wiki/Iraq_and_we...estruction




Milleks sulle lennuplaan, kui konkreetse lennu ja eelnevate lendude TEGELIK trajektoor on teada ja kattuvad.

Ja lugupeetav võiks endale selgeks teha, et eksisteerivad kaks erinevat riiki, Iraan ja Iraak. Iraagi keemiarelvadest on samuti palju olnud juttu. Näiteks on Venemaa välisluureteenistus üllitanud aruande massihävitusrelvade olemasolust mõlemas riigis. Soovitan soojalt lugeda neil, kes väidavad neid riike olevat süütukesed. Iraak, muideks, on ainus riik, kel on praktilised kogemused keemiarelva kasutamise osas kurdidel. Aga Marconato võiks ise lugeda. Kui mõistab.
http://svr.gov.ru/material/2-13-8.htm

Samuti on keemiarelva olemasolu Iraagis tõdenud ÜRO vastav komisjon, olemas on pildid etc

http://lenta.ru/news/2006/06/29/chemical/

Keemiarelvi leidsid Iraagis ka poolakad...

http://www.newsru.com/world/02jul2004/zarin.html







Vasta
(26-09-2014, 13:45 )Lemet Kirjutas:
(26-09-2014, 13:07 )Marconato Kirjutas: Kus ma olen selles teemas väitnud, et Ameerika võib ja Venemaa ei tohi. Tõin lihtsalt paraleeli varasemate Ameerika poolse kindlasti süüdi süüdistamisega, mis lõpuks ei leidnud kinnitust, kaasa arvatud Keemiarelva teema.

Selles suhtes pean tunnistama, et Lennuplaani ei olegi kuhugi ülesse pandud, kuna see konfiskeeriti koos kõnesalvestistega. Mis iseenesest juba näitab, et midagi on jama.

http://en.wikipedia.org/wiki/Iraq_and_we...estruction




Milleks sulle lennuplaan, kui konkreetse lennu ja eelnevate lendude TEGELIK trajektoor on teada ja kattuvad.

Ja lugupeetav võiks endale selgeks teha, et eksisteerivad kaks erinevat riiki, Iraan ja Iraak. Iraagi keemiarelvadest on samuti palju olnud juttu. Näiteks on Venemaa välisluureteenistus üllitanud aruande massihävitusrelvade olemasolust mõlemas riigis. Soovitan soojalt lugeda neil, kes väidavad neid riike olevat süütukesed. Iraak, muideks, on ainus riik, kel on praktilised kogemused keemiarelva kasutamise osas kurdidel. Aga Marconato võiks ise lugeda. Kui mõistab.
http://svr.gov.ru/material/2-13-8.htm

Samuti on keemiarelva olemasolu Iraagis tõdenud ÜRO vastav komisjon, olemas on pildid etc

http://lenta.ru/news/2006/06/29/chemical/

Keemiarelvi leidsid Iraagis ka poolakad...

http://www.newsru.com/world/02jul2004/zarin.html

Lennuplaani on vaja selleks, et näidata, et lend suunati ohutust trajektoorist ohtlikule.
Vasta
Tsitaat:Malaysian Airlines Confirms that it was Instructed to Fly MH17 at Lower Altitude over East Ukraine

Aga kulla laps, seda, et lennuk madalamale laskus, pole ju keegi kuskil ja kunagi eitanudki. Aga katsu nüüd aru saada, et kompleksile laskekõrgusega 25 kilomeetrit ehk 75 000 jalga ei ole erilist vahet, kas sihtmärk lendab 35 000 või 32 000 jala kõrgusel. Meetrites teeb see vaheks jämedalt 650 meetrit, kompleksi jaoks olematu suurus. Püüa aru saada, et sellest kõrgusevahest ei olenenud SISULISELT mitte midagi. Ja argumendina pole sel mingit mõtet. Sama kaalukas oleks näiteks väide, et sel lennul oli erinevalt eelnevatest lendudest iste 36 D tühi. Kena ju teada, aga millist mõju see lennuki allatulistemisele avaldas?
Tsitaat:Lennuplaani on vaja selleks, et näidata, et lend suunati ohutust trajektoorist ohtlikule.

Aga ei suunatud ju!!!!!!! Lendas praktiliselt sama trassi pidi, kus eelnevad päevad, nädalad ja kuud.
Üldiselt, Marconato, ma ei viitsi enam sinuga siin mõttetult jaurata, seda enam, et näikse suht lootusetu tegevusega tegu olevat. Otsi mõni tegevpiloot, soovitav rahvusvahelistel liinidel lendamise kogemusega (neid meil siin Eestis õnneks ikka mõni on) ja tee endale esmalt selgeks ettenähtud protseduurid, normid ja pilootide tegevused lennul, siis räägime edasi. Praegu meenutad sa Paunvere köstrit, kes jalalt jalale keksib ning ükskõik millistele argumentidele vaatamata kilab "Lible tegi, Lible tegi...
Vasta
(26-09-2014, 13:56 )Lemet Kirjutas:
Tsitaat:Malaysian Airlines Confirms that it was Instructed to Fly MH17 at Lower Altitude over East Ukraine

Aga kulla laps, seda, et lennuk madalamale laskus, pole ju keegi kuskil ja kunagi eitanudki. Aga katsu nüüd aru saada, et kompleksile laskekõrgusega 25 kilomeetrit ehk 75 000 jalga ei ole erilist vahet, kas sihtmärk lendab 35 000 või 32 000 jala kõrgusel. Meetrites teeb see vaheks jämedalt 650 meetrit, kompleksi jaoks olematu suurus. Püüa aru saada, et sellest kõrgusevahest ei olenenud SISULISELT mitte midagi. Ja argumendina pole sel mingit mõtet. Sama kaalukas oleks näiteks väide, et sel lennul oli erinevalt eelnevatest lendudest iste 36 D tühi. Kena ju teada, aga millist mõju see lennuki allatulistemisele avaldas?
Tsitaat:Lennuplaani on vaja selleks, et näidata, et lend suunati ohutust trajektoorist ohtlikule.

Aga ei suunatud ju!!!!!!! Lendas praktiliselt sama trassi pidi, kus eelnevad päevad, nädalad ja kuud.

Mille järgi sa väidad, et ei suunatud? See ,et eelmine päev sealtsamast lendas lennuk üle ei näita sisuliselt midagi. Järgmine päev ei lennanud sealt enam ühtegi lennukit üle.

Minu toodud linkidel on näha, et 10 eelnevat lendu sealt kandist läksid kaugelt mööda ja ainult saatuslik lend sõitis oma tavapärast rada pidi.

Vasta
Tsitaat:See ,et eelmine päev sealtsamast lendas lennuk üle ei näita sisuliselt midagi.

Huvitav, siiani tagus Marconato ju pidevalt trummi, kuidas 17 juuli reis MH 17 olla suunatud hoopis teisele trassile kui 16 juuli reis. Ja nüüd siis ei näita sisuliselt mitte midagi...koomuskiks kisub see "valitute" mõttemaailm.
Vasta
(26-09-2014, 14:15 )Lemet Kirjutas:
Tsitaat:See ,et eelmine päev sealtsamast lendas lennuk üle ei näita sisuliselt midagi.

Huvitav, siiani tagus Marconato ju pidevalt trummi, kuidas 17 juuli reis MH 17 olla suunatud hoopis teisele trassile kui 16 juuli reis. Ja nüüd siis ei näita sisuliselt mitte midagi...koomuskiks kisub see "valitute" mõttemaailm.

Sõnastasin valesti. See, et 16-ndal sealt lennuk üle lendas ei näita midagi. 18-ndal näiteks ei lennanud ühtegi lennukit sealt enam üle.

Vasta
Tsitaat:Minu toodud linkidel on näha, et 10 eelnevat lendu sealt kandist läksid kaugelt mööda ja ainult saatuslik lend sõitis oma tavapärast rada pidi.

No ei läinud ju, sai sulle puust ette ja punaseks tehtud, millist trajektoori pidi need lennud kulgesid. Vaata pilte, loe asulanimetusi, võta joonlaud ja mõõda. Sinisel ja punasel värvil ikka vahet teed? Katkend ja pideva joone vahest aru saad?
Vasta
[Pilt: MH%2017%20flight%20paths_0.png]
Vasta
Tsitaat:Sõnastasin valesti. See, et 16-ndal sealt lennuk üle lendas ei näita midagi. 18-ndal näiteks ei lennanud ühtegi lennukit sealt enam üle.

Mnjaa, tähelepanuväärne juhtum. Selle peale, et peale lennuki allatulistamist suunati KOGU ÕHULIIKLUS sõjategevuse rajoonist eemale, 0,8 tihedusega muidugi ei tule. Sulle silmaringi laiendamiseks- ka 23-ndal, 30-ndal ja augustis ei kulgenud seal ÜHESKI lennukoridoris lennukeid. Nagu ka mitte kõrgemates transiitlendudeks mõeldud koridorides. Ei Malaisia Airlines, ei SAS, ei ükski teine firma ei lennanud sealt. Koridorid suleti igasuguseks lennuliikluseks. Nii et lähtuda saab vaid andmetest kuni 17 juulini.
Pane nüüd sellele pildile allikas ka juurde ning vaatame siis,kas see kannatab konkreetsuselt ja allikakindluselt Flightradariga võrrelda. Muideks, Flightradarit kasutatakse väga laialdaselt ja rääkida seal mingitest võltsimistest pole vast eriti põhjust- esiteks oleks see ammu kella küljes, teiseks tuleks võltsida siis juba KÕIKI lend MH 17 andmeid läbi aegade. Ja otse loomulikult tuleks jabura jauramise asemel lugeda ka uurimiskomisjoni vahearuannet.
Vasta
Vahet ei ole, me oleme juba piisavalt tulistanud oma argumente. Kumbki ei jää uskuma, seda mida üks üritab näidata. Las ta hetkel jääb.

Vasta
  
  •  Eelmine
  • 1
  • ...
  • 14
  • 15
  • 16(current)
  • 17
  • 18
  • ...
  • 42
  • Järgmine 


Alamfoorumi hüpe:


Kasutaja, kes vaatavad seda teemat:
2 külali(st)ne

Expand chat