02-07-2019, 22:55
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2019, 23:07 ja muutjaks oli lahendused.)
(02-07-2019, 06:39 )Ill be back Kirjutas: Ei vasta see jutt eriti tõele. MiG-17 mudelivalik oli üpris lai, näiteks päris kopsakas koguses toodetud MiG-17PM maksimumkiiruseks oli horisontaallennul 1420 km/h, mis ületab helikiirust paarisaja kilomeetri võrra http://www.airwar.ru/enc/fighter/mig19pm.html
Sinu toodud lingil pole tsentrifugaal-kompressoriga mig-17, vaid telg-kompressoriga mig-19pm andmed (15 ja 17 on sarnase tsentrifugaal-mootoriga, kuid 19, 23, 25, jne on täiesti erineva axial-mootoriga) ... mig-19 mootor rd-9b on telg-kompressoriga ( 9-stage axial compressor), ning ta peabki olema võimeline ülehelikiirusega sõitma.
Teisel lingil toodud mig-17 katse-lennnu andmetel ei ületanud ta helikiirust (mingit mach 1,01 polnud), vaid ta saavutas mingiks hetkeks helikiiruse (mach 1,0) ... kuid pidevalt suutis ta lennata allpool helikiirust.
Samuti on seal lingil teatav "sisemine vastuolu": test-lennul saavutati kiirus 1077 kmh (mach 1), kuid lõik allpool kurdetakse tüüride värina üle kiirusel 1000 km/h ja purunenud tüüridest 1020-1044 km/h vahemikus, mille kägus kaotas lennuk juhitavuse ja kukkus maha ... taolises kontekstis on mach 1 saavutamine tugeva propagandistliku maiguga "stahaanovlaste saavutus" (ok, said korraks mach 1 kätte, kuid lennuki purunemise hinnaga).
Siiani pole sa toonud ühtegi näidet tsentrifuaal-reaktiivist, mis oleks normaal-lennul suutnud helikiirust ületada .... seda teadsid sakslased IIMS eel, ning loobusid tsentrifugaal-mootoritest axial-mootorite kasuks.